Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Totaal aantal stemmen: 12
Poll gesloten: 12-03-2011, 00:04:57
Ik heb in een soortgelijke molserie meegemaakt dat iedereen op een gegeven moment wist wie de Mol was, uiteindelijk kreeg om die reden de Mol zelf een rood scherm... Ik was toen helaas de Mol...
Ach maar natuurlijk! Ik weet het ook. Ik meen het. Hoe gaat dat nu met de punten als 3 mensen heel tijd op de goede mol zitten
En ik won 'm.
en toen? hadden jullie geen mol?
Ohja, dat is waar ook Jawel, mijn mol werd de nieuwe mol
Maar wisten de deelnemers toen wel dat de eerste mol uit het spel verwijderd was? Anders blijf je naar aanwijzingen zoeken in alle afleveringen, terwijl daar dus helemaal niets meer van klopt. Lijkt me niet leuk.
Ik vind echt knap dat jullie de mol vinden, als ik nog niet eens de mol bepaald heb!
Wat een mollige uitspraak is dat. Nog niet bepaald; nee nee. Het zal wel
ik geloof er ook geen barst van
Weet je wat, we gooien er gewoon nog eens nieuwe stemronde tegenaan! LdHmolletje - 4 (23.5%)Molcrazy - 3 (17.6%)Ycaris - 3 (17.6%)D*n - 2 (11.8%)Kevintuut - 2 (11.8%)Bubbles - 1 (5.9%)M@ri@nne - 1 (5.9%)Wolfmol - 1 (5.9%)Fabiann - 0 (0%)Niekypsv - 0 (0%)
Dat is mooi. Wie werden het minst verdacht? Fabiann en Niekypsv ieder met nul stemmen. Dat worden nu mijn hoofdverdachten
Ondertussen heeft Fabiann wel al een stem!
ik zit in een tunnel
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
890 gasten en 21 vaste bezoekers
Geen nieuwe activiteiten gepland