Vagere actie kan onmogelijk nog door Daisy verzonnen worden: mij laten ontvoeren! Echt shocking
Maar het begon natuurlijk allemaal al afgelopen zaterdag. Ik had toch duidelijk in mijn aanmeldformulier geschreven dat ik níet van vroeg opstaan hield en wat doet Daisy: ze laat me om 4 uur 's nachts uit mijn bed lichten
Het spelletje was wel leuk hoor. Ik heb altijd al actrice willen worden en dan is zo een opdracht waarbij je moet doen of je niet jezelf bent wel heel leuk
En een opsteker dat ik de voltallige jury heb kunnen misleiden natuurlijk.
De reis naar Hongarije verliep goed. Het is een gezellige groep mensen. Weliswaar veel jongelingen erbij, maar op zich is er natuurlijk niets verkeerd met jong. Ik vreesde eerst dat de groep in 2-en uiteen zou vallen (jong-oud), maar dat valt gelukkig reuze mee. Vooral met Bubbles heb ik wel een klik en ook D*N doet heel erg zijn best om 'op niveau' over te komen
Dat het met dat braille zo mis moest gaan is echt spijtig. Een leuke opdracht, goed te doen ook op het eerste gezicht. Maar dus toch 0 euro in de pot. En voornamelijk door mij. Ik hoop dat mensen mij het niet te erg aanrekenen
En toen werd ik dus ontvoerd. Dat was echt heel heftig. Je denkt misschien dat me netjes is uitgelegd dat ik voor de volgende opdracht snel en stil moest meekomen, maar zo ging het dus niet! Op een gegeven moment werd er op de deur geklopt met de mededeling dat we naar de lobby toe moesten. Ik moest nog even naar de wc, dus Bubbles en M@ri@nne gingen vooruit. Het is niet nodig om naar elkaars geluiden te blijven luisten op zo en hotelkamer, nietwaar
Dus: ik stap even later de kamer uit, krijg ik meteen een zak over mijn hoofd en wordt door een paar mensen opgetild en meegenomen. Volgens mij spraken ze alleen Hongaars, want ze reageerden totaal niet op mijn vragen. We gingen met de lift naar de beneden en in de parkeergarage haalde ze de zak van mijn hoofd en kreeg ik een briefje van Daisy onder mijn neus geschoven. Eerst kon ik het helemaal niet lezen. Van de schock, of doordat mijn ogen aan het licht moesten wennen, ik weet het niet. Maar in dat briefje stond dus uitgelegd dat ik met die mannen meemoest en dat ik ergens op een brug vastgebonden zou worden en verder maar moest afwachten. Dat duurde allemaal best lang, dus ik was wel blij dat ik nog snel naar de wc was geweest
Het mooie van deze positie was natuurlijk wel dat ik heel veel heb kunnen zien
Na het mislukken van ook deze opdracht was ik wel heel blij dat Daisy ons nog een laatste kans gaf om geld te verdienen. Toch nog 1000 euro in de pot
En nu maar hopen dat ik de test goed ga maken en daarna misschien nog een paar jokers vind ook