Die omgekeerde voorstelling in aflevering 1 leek mij al vanaf het begin af aan een hint naar de mol en de winnaar. Ik heb echter de verkeerde volgorde gekozen.
Inderdaad, ook mij viel dit gelijk op en ook ik zag het eerst als hint richting Stijn als mol. Alleen was het Marc's gedrag op de hindernisbaan waardoor ik ze toch maar heb omgewisseld in de pool: Marc als mol en Stijn als winnaar dus.
Leuke aflevering weer en geloof het of niet, ik heb toch nog zitten twijfelen aan mijn mol Marc. Ok, hij had als eerst een uitspraak fout, maar ja, daarna gingen de anderen net zo in de fout. En toen leek hij zo zeker van dat plaatsje waar Nicole afviel, en dat was fout, dus was ik weer wat gerustgesteld. Totdat Stijn en Inge toch in de goede plaats bleken te zijn. Toen ging ik denken "Zou het dan toch Stijn zijn??", want die wilde eigenlijk al naar dat andere plaatsje rijden, dacht ik. En toen mocht hij ook nog dat spel in die kerk spelen en gaf hij het geld weg.... Spannende momenten!
Maar ja, toen was Marc ineens zijn meetlat kwijt, al twijfelde ik nog wel of Sandra die misschien kwijt geraakt was.
Geweldige slotaflevering weer en de finale was ook weer erg mooi in beeld gebracht door WV. Hulde!
Leuk voor Stijn dat hij gewonnen heeft en verrassend dat Sandra zelfs op het laatst nog op de verkeerde gokte.