Auteur Topic: René is (niet) de mol!  (gelezen 74620 keer)

Online Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
Re:René is (niet) de mol!
« Reactie #80 Gepost op: 6-04-2003, 21:31:22 »
Het bijlgooien was wel mols van Rene, maar als hij de mol was, leek het mij waarschijnlijker dat hij bij het oefengooien toch ook minstens 1 keer fout zou gooien... ::) En dan 1 keer raak van de drie bij het echte ofzo... nu is het zo overdreven, leek mij gewoon pech hebben. (Maar ja je weet het nooit natuurlijk ;))

Hier ben ik het helemaal mee eens. Volgens mij kunnen we een dikke streep door Réne zetten. Zoiets dus: René ;D

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #81 Gepost op: 7-04-2003, 13:54:09 »
Ik geloof absoluut niet dat René de mol is, maar misschien had hij de intentie om 1 bijl raak te gooien en had hij een beetje pecht bij die ene worp.

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 7-04-2003, 19:46:42 »

Weet iemand of René tijdens de grotopdracht (met die spiegels) alvorens hij ging fietsen hij continue bij de groep was of al apart genomen was wegens zijn speciale opdracht?

Wie weet heeft hij die deur die niet open ging weten te blokkeren?

« Laatst bewerkt op: 7-04-2003, 19:52:35 door Cosma »

Offline atrus

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #83 Gepost op: 8-04-2003, 18:35:52 »
Bij aankomst op George Island werd Rene meteen gescheiden van de groep. Ik denk dus dat hij de groep voor het daadwerkelijke begin van de opdracht niet meer hefet gezien.

De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #84 Gepost op: 9-04-2003, 12:46:28 »
Lijkt me niet echt verstandig om meteen de eerste aflevering meteen zo'n toch redelijk grote sabotagepoging te ondernemen... Het kan wel, maar ik denk dat Rene met het fietsen al betere en makkelijkere sabotagemogelijkheden had...

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #85 Gepost op: 9-04-2003, 14:07:22 »
Ik denk niet echt dat Rene de mol is, maar het zou wel kunnen. Dat hij met het oefenen alles raak gooide en met de echte tests nix was wel raar maar het kan echt zo zijn dat hij een beetje zenuwachtig ervan werd (voor een politieagent misschien wat vreemd, maar goed, het KAN).
Maar dan doe opdracht met met die blindoeken. Hij wist precies waar ze heen moesten en toen iemand (ik geloof Aafke) zei dat ze door moesten zei hij dat dat niet klopte (waarom hij dan toch mee verder ging? Misschien om bij elkaar te blijven?) en uiteindelijk gingen ze terug en vond hij de boom.
Toch een paar vraagtekens bij Rene. Maar ik denk eerder dat hij wint dan dat hij de mol is.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #86 Gepost op: 9-04-2003, 21:04:00 »
Bij die blinddoek-opdracht heb ik bij momenten het idee dat René kan zien en zijn blinddoek niet echt volledig verduistert.
Zeker op het einde wanneer hij het geld vind.
Als je goed oplet, dan zie je dat een geblinddoekte meestal met gebogen hoofd rondloopt.
Op het moment dat René het geld pakt kijkt hij echter recht naar het Euro-biljet.

Verder zegt hij op een gegeven moment: Patricia, hier ben ik, terwijl hij op dat moment recht naar Patricia kijkt... raar

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #87 Gepost op: 9-04-2003, 21:11:12 »
Bij die blinddoek-opdracht heb ik bij momenten het idee dat René kan zien en zijn blinddoek niet echt volledig verduistert.
Zeker op het einde wanneer hij het geld vind.
Als je goed oplet, dan zie je dat een geblinddoekte meestal met gebogen hoofd rondloopt.
Op het moment dat René het geld pakt kijkt hij echter recht naar het Euro-biljet.

Verder zegt hij op een gegeven moment: Patricia, hier ben ik, terwijl hij op dat moment recht naar Patricia kijkt... raar

Wie heeft daar belang bij dan? In ieder geval niet de mol. Als Rene een kandi betreft zou dat de crew van het programma zeker wel zijn opgevallen en vraag ik me af of dat geld niet teruggegeven moest worden vanwege vals spel.

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Online Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #88 Gepost op: 9-04-2003, 21:14:04 »
Citaat
Dat is niet slim. Met het hoofd omhoog is het veel beter orienteren.
Citaat
Het lijkt mij ook veel makkelijker om recht naar voren te kijken als je iets van een boom af moet halen dan naar beneden.
Citaat
Helemaal niet raar. Ook als je geblindoekt bent kun je door op het geluid af te gaan wel weten wie waar staat.

En waarom zou René zo nodig deze opdracht moeten doen slagen als hij de Mol is? Zo verdacht is hij nou ook weer niet. :-\

« Laatst bewerkt op: 9-04-2003, 21:15:26 door Heinz »

Offline hardcoremol

• Forumlid
  • Als dat geen Hind is...
« Reactie #89 Gepost op: 9-04-2003, 21:19:46 »
Citaat
Helemaal niet raar. Ook als je geblindoekt bent kun je door op het geluid af te gaan wel weten wie waar staat.

en zeker als het Patricia betreft, die hoor je overal bovenuit  ;)

Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Online Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #90 Gepost op: 9-04-2003, 21:22:39 »
en zeker als het Patricia betreft, die hoor je overal bovenuit  ;)

Ja, inderdaad! ;D

Offline pinguin

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 10-04-2003, 11:44:50 »
Een mol hoeft niet alles te laten mislukken, anders wordt hij te verdacht. Ik denk dat Rene de Mol is. Hij beheert het geld en is daar heel fanatiek in, dat denken zijn mede-kandidaten ook. Maar ondertussen mislukt er wel van alles. Alleen die lintjes snap ik niet helemaal, dat deed hij te goed...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #92 Gepost op: 10-04-2003, 14:07:13 »
En de blindoekopdracht ook. Hij heeft de boom gevonden. Als mol kon je toch makkelijk met de groep meedoen en verder lopen. Maar ze gingen terug. Dat zou een mol nooit doen.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #93 Gepost op: 10-04-2003, 14:28:14 »
Een mol hoeft niet alles te laten mislukken, anders wordt hij te verdacht. Ik denk dat Rene de Mol is. Hij beheert het geld en is daar heel fanatiek in, dat denken zijn mede-kandidaten ook. Maar ondertussen mislukt er wel van alles. Alleen die lintjes snap ik niet helemaal, dat deed hij te goed...

En toen het regende en hij naar buiten ging (... een lintje pakken dat bij het huisje lag...)

Offline Anonymol

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 10-04-2003, 14:32:23 »
Een mol kan toch prima zien in het donker? Hintje misschien!

Offline pinguin

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 10-04-2003, 15:19:19 »
Volgens mij was Ferdi ook redelijk fanatiek in het vinden van de boom, lag hij niet op zijn knieen, daar kon Rene toch niet echt iets aan doen.

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #96 Gepost op: 11-04-2003, 13:13:51 »
Een mol kan toch prima zien in het donker? Hintje misschien!

Een mol is toch blind?? Die ziet in het licht even weinig als in het donker... Toch  :-\

Offline Anonymol

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 11-04-2003, 14:15:24 »
Een mol is toch blind?? Die ziet in het licht even weinig als in het donker... Toch  :-\

Ohja. Niet opgelet bij bio. Een mol doet meer op de tast. Zoals Ferdi tijdens de blinddoek opdracht deed, kruipend en voelend op de grond... haha

Offline Delilah

• Forumlid
  • Delilah weet wie de mol is
Rene is (niet) de mol
« Reactie #98 Gepost op: 13-04-2003, 02:14:06 »
Ja hoi, hier Delilah.
Ik roep iets raars, ik houd wel van een gokje. Ik zet in op Rene, hij zit nergens mee en komt overal mee weg, of het nou bijltjes gooien is, van een brug afspringen, een beetje stom achter elise aanlopen bij een hotelopdracht of wat dan ook... misschien zelfs wel lintjes zoekmaken.. zolang als hij erin zit is hij mijn mol.

en riep hij nou echt 28 op die boot als eerste zodat anderen dat getal mooi konden veranderen? ja he?

mmmmmm ik ben benieuwd.

groetjes .. en wie denkt wat?

Delilah knows...........she thinks

Offline pinguin

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 13-04-2003, 11:05:08 »
Goeie keus! Ook na gisteren blijf ik erbij. Het enige wat een beetje misging was het vinden van die kokers en wie was daarbij....??