Ik verdenk René, als Politieagent word veracht dat je goede conditie hebt, met wapens om kunt gaan (zie het paintballopdracht), kracht hebt, natuurlijk omdat je dit getraint zou hebben, nooit is bewezen dat de beroepen die genoemd worden ook echt kloppen, bij die paintballopdracht word hij aangewezen omdat hij de agent zou zijn, ook meerdere opdracht kunnen op kracht gebaseerd zijn waarbij René dus vrijwel meteen word aangewezen.
Bij ze slipopdracht hoor ik hem ook niets tegen elise zeggen over van 5 naar 6 terug naar 12 uur draaien, natuurlijk dan dit gemonteerd zijn.
Ook de opdracht met het eiland word er gevraagd om hulp uit het doosje, ze contacten Alise en René waarna ze een sleutel gaan halen voor kamer 218 dacht ik, Elise kijkt eesrt en het halletje maar René loopt regelrecht naar de envelope, dit kostte ze ook weer €2500,- om te openen terwijl er werd gezegt dat ze op een eiland tegenover het hotel zaten, ook kun je eerst naar buiten kijken, je kon immers de boot vanuit daar zien, maar door de envelope en wanhoop van de eiland-mensen zou dus Elise ja zeggen tegen het openen.
Kort samengevat, hij liep meteen naar de envelope om weer 2500 euro te verliezen.