Ik zit al een tijdje op Elise, maar ik vind René toch best verdacht. Wat ik deze keer zo verdacht vond was dat hij bij het tellen van de treden op 153 uitkomt (hij telt hardop, kijk maar na) terwijl als je meetelt het er duidelijk 154 zijn !! Ron komt later ook op 154 uit (alleen Ferdi zegt 152, misschien wel expres om verwarring te stichten) Zou een mollenstreek kunnen zijn van René.
-Hij gaat paardrijden omdat hij wil voorkomen dat Elise (zijn mol) de opdracht verpest. Maar waarom dan niet Chandrika laten rijden bijv? Hij was er wel erg op gebrand het zelf te doen. En hij kon het ook best goed al hield hij zijn handen nogal hoog. Hij saboteerde niet, om verwarring te stichten? Of omdat hij de Mol is en hij niet voor niets langs M-O-L moest rijden. Dat vind ik dan weer te voor de hand liggend en ook zijn fanatieke gedrag is geen typisch molgedrag. Maar George zei dat deze Mol het anders deed dan hij....dus wie weet??
-Elise zou volgens het pact met Ferdi de mol gaan uithangen, ze wist alleen die datum niet zeker, voor de rest vond ik haar minder verdacht dan in vorige afleveringen....
René vind ik juist verdachter worden... Wie heeft er nog wat molligs over René te melden??