Auteur Topic: René is (niet) de mol!  (gelezen 74606 keer)

Offline kareltje80

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt......
Re:René is (niet) de mol!
« Reactie #180 Gepost op: 4-05-2003, 13:47:21 »
Ze zullen wel foto's hebben laten zien van elkaars familie/vrienden. Maar aan de andere kant, het was niet Chandrika's vaste vriend, maar gewoon een goede vriend, wel een beetje vreemd.

Hoezo is dat raar?

Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!

Offline Lonneke

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #181 Gepost op: 4-05-2003, 14:10:31 »
Ik zit al een tijdje op Elise, maar ik vind René toch best verdacht. Wat ik deze keer zo verdacht vond was dat hij bij het tellen van de treden op 153 uitkomt (hij telt hardop, kijk maar na) terwijl als je meetelt het er duidelijk 154 zijn !! Ron komt later ook op 154 uit (alleen Ferdi zegt 152, misschien wel expres om verwarring te stichten) Zou een mollenstreek kunnen zijn van René.
-Hij gaat paardrijden omdat hij wil voorkomen dat Elise (zijn mol) de opdracht verpest. Maar waarom dan niet Chandrika laten rijden bijv? Hij was er wel erg op gebrand het zelf te doen. En hij kon het ook best goed al hield hij zijn handen nogal hoog. Hij saboteerde niet, om verwarring te stichten? Of omdat hij de Mol is en hij niet voor niets langs M-O-L moest rijden. Dat vind ik dan weer te voor de hand liggend en ook zijn fanatieke gedrag is geen typisch molgedrag. Maar George zei dat deze Mol het anders deed dan hij....dus wie weet??
-Elise zou volgens het pact met Ferdi de mol gaan uithangen, ze wist alleen die datum niet zeker, voor de rest vond ik haar minder verdacht dan in vorige afleveringen....
René vind ik juist verdachter worden... Wie heeft er nog wat molligs over René te melden?? ???

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 5-05-2003, 00:28:00 »
ik heb wel onmolligheden van Rene te melden... maar dat zijn de dingen die veel mensen hier zeggen, dattie veel op de achtergrond is en toen met de foto's uit de kokers niets wilde delen met de rest.

Zoals ik al eerder meldde: Als Rene de mol is, ga ik huppelen in de winkelstraat hier.

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 5-05-2003, 03:00:23 »

Zoals ik al eerder meldde: Als Rene de mol is, ga ik huppelen in de winkelstraat hier.

Trek maar vast je huppelschoenen aan  ;)

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: 5-05-2003, 03:04:44 »
Ik zit al een tijdje op Elise, maar ik vind René toch best verdacht. Wat ik deze keer zo verdacht vond was dat hij bij het tellen van de treden op 153 uitkomt (hij telt hardop, kijk maar na) terwijl als je meetelt het er duidelijk 154 zijn !! Ron komt later ook op 154 uit (alleen Ferdi zegt 152, misschien wel expres om verwarring te stichten) Zou een mollenstreek kunnen zijn van René.

Zodra Chandrika de geboortedatum van haar vage bekende (welke René uiteraard gelijk herkende  ???) veranderde, kwam René ook ineens met een ander aantal treden.

Volgens mij heeft hij die sleutels ook gelijk weggestopt toen hij als eerste boven was (de rest is daarna ook gaan lopen en tellen), René vond ze, en is degene die na het autobezoek naar boven ging, dus alleen René kan dat hebben gedaan om tijd te rekken.

Er stond trouwens een sleutel afgebeeld onderop het scherm van Chandrika's kennis, gelukkig onthield René alles zodat de anderen dat niet waarnamen (onderin beeld, grote witte sleutel).

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 5-05-2003, 09:50:37 »
De opdracht is gelukt (op de 1000 euri na dan)maar hoe masochistisch ben je, als je voor de lol 308 treden op en afrent om sleutels te vinden die je express hebt laten liggen?

Als Rene niet gelijk naar boven was gerend, waren ze te laat geweest. Hup 4000 euri extra weg. Toch geen molse actie dus...

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Nouky

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 5-05-2003, 10:36:43 »
Ik zet m hier nog maar ff neer, had m net bij de verkeerde topic eigenlijk  ::)
Misschien zit er wel een overeenkomst tussen de intro`s van alle Molseizoenen tot nu toe... Ik las net dat Nico (deel 2) abseilend naar beneden ging tijdens het intro, George (deel 3) deed dat vorig jaar ook, en dit jaar seilt Rene ab (hahaha) tijdens het intro... hint?? Alleen deel 1 weet ik niet, dat jaar heb ik niet gezien, wie weet dat?

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 5-05-2003, 11:42:00 »
De opdracht is gelukt (op de 1000 euri na dan)maar hoe masochistisch ben je, als je voor de lol 308 treden op en afrent om sleutels te vinden die je express hebt laten liggen?

Als Rene niet gelijk naar boven was gerend, waren ze te laat geweest. Hup 4000 euri extra weg. Toch geen molse actie dus...

WIE Z'N MOEDER?? ??? ??? ??? :-\

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 5-05-2003, 11:42:19 »
Ik heb net die paardrijscene nog eens bekeken en het is vrij duidelijk dat rene langs MOL rijdt.
Het is volgens mij ook wel duidelijk dat de Avro een aantal bordjes verhangen heeft omdat de overige letters wel kloppen (O en L komen niet voor bij dressuur)
Dat zou er op kunnen wijzen dat Rene de mol is (net als toen "de mol" met marc meeliep) maar ligt dat er niet TE veel bovenop????

Dan zijn de hints naar Ron toch wel wat subtieler.

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 5-05-2003, 11:47:56 »
Ik heb net die paardrijscene nog eens bekeken en het is vrij duidelijk dat rene langs MOL rijdt.
Het is volgens mij ook wel duidelijk dat de Avro een aantal bordjes verhangen heeft omdat de overige letters wel kloppen (O en L komen niet voor bij dressuur)
Dat zou er op kunnen wijzen dat Rene de mol is (net als toen "de mol" met marc meeliep) maar ligt dat er niet TE veel bovenop????

Dan zijn de hints naar Ron toch wel wat subtieler.

En Rene lijkt helemaal niet de mol. Zoals hij zich in aflevering 7 afzonderde van de rest enzo, dat doet iemand die wil winnen. Of hij kan heel goed toneelspelen.

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 5-05-2003, 12:00:37 »
Los van het feit dat René veel te veel zijn best doet om geld in de pot te krijgen en te houden is voor mij nog steeds DE aanwijzing dat hij de mol NIET is, dat hij, terwijl hij al een groen scherm gekregen had, TEGEN inlevering van de pot stemt in aflevering 2.
Bovendien stemde volgens mij Juliën op hem die afviel. Dat weet ik nog omdat ik het wel grappig vond: De advocaat tegen de politieman.

Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 5-05-2003, 12:32:47 »

Als Rene de mol is, hadden de makers toch nooit van te voren zeker kunnen weten dat Rene op 't paard zou belanden? 't was ook eigenlijk veel logischer dat Elise of Chandrika zou gaan rijden, omdat die dat al vaker gedaan hebben. En dan hadden we mooit 'MOL' bij een van hen gezien. Bovendien kreeg ik 't idee dat Rene eigenlijk helemaal niet wilde. Toen hij 't paard wilde bestijgen vroeg hij zelfs nog of Ferdi niet wilde ipv hemzelf. De anderen moesten echt tegen hem zeggen 'nee ga jij maar' anders was hij denk ik niet gegaan. Als de makers wilde dat Rene (als mol zijnde dan) langs de letters reed, had hij er niet zo'n probleem van gemaakt om zelf te gaan rijden.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #192 Gepost op: 5-05-2003, 12:41:18 »
ZO had ik het ook gezien, maar wat raar dat de kandi's in hun biecht allemaal zoiets zeiden als René moest kostte wat kost zelf paardrijden ???

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 5-05-2003, 13:05:58 »
ZO had ik het ook gezien, maar wat raar dat de kandi's in hun biecht allemaal zoiets zeiden als René moest kostte wat kost zelf paardrijden ???

Dat vond ik ook zo raar Pino. 't leek echt alsof Rene helemaal niet zelf wilde, maar door de anderen 'n beetje gedwongen werd. En effe later verklaren ze allemaal in de biecht dat Rene perse wilde. Rene verklaart zelf overigens ook dat hij wilde dat Elise niet ging, maar daar heb ik niet zo veel van gemerkt tijdens de opdracht zelf.  :-\

Offline hardcoremol

• Forumlid
  • Als dat geen Hind is...
« Reactie #194 Gepost op: 5-05-2003, 18:35:12 »
zit Rene niet toevallig bij de paardenpolitie?  ;)

de manier waarop hij naar het geld keek zegt ook wel wat. Hij was er erg blij mee en keek zo van "aah wat voelt dat geld toch lekker aan". Of hi kan idd goed toneel spelen.. :-\

Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 6-05-2003, 00:02:54 »
de mol oefent toch altijd dingen vantevoren? misschien nu ook weer he. Niet dat Rene mijn mol is... maar toch.
Zoals we hier zeggen:

Ge wit ut noot

Offline paashaas

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 6-05-2003, 00:25:20 »
Zoals we hier zeggen:

Ge wit ut noot

Welke noot?  ;D

zondag 8 juni 2008: Amnesty Sponsorloop in Utrecht

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 6-05-2003, 00:26:00 »
Welke noot?  ;D

Tilburgs woordenboek hebben? ;)

Offline ReneB

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #198 Gepost op: 6-05-2003, 04:38:13 »
War mij opviel in de uitzending was dat tijdens het zoeken schermen in beeld kwamen met de rekensommen. Indien het goed was werden de getallen ingevuld.

Bij de monitor 5 met Alex wordt 1-5-3 ingevuld tesamen met 33 jaar. Dit zou goed moeten zijn.

Bij de auto zegt Chandrika dat de leeftijd 32 is. Daarna komt Ferdie met 152 voor het aantal treden en Ron -zeer stellig- met 154. Beide aantallen zijn fout. Met het laatste wordt verder gerekend.

Het leuke is dat de fout van Chandrika wordt gecompenseerd. In beide gevallen komt er 42 uit.

Als de mol de intentie heeft gehad om de opdracht te laten slagen, dan maakt Ron een goede kans. Met een fout een andere fout compenseren...

(Edit) Ik heb net de herhaling gezien, maar bovenstaande is niet juist QUA volgorde. Chandrika komt met 32 na Ferdi en Ron en zij compenseert de fout. Ovreigens zegt zij tegen René tijdens het overleg dat hij maar moet gaan rijden.

« Laatst bewerkt op: 9-05-2003, 13:33:24 door ReneB »
Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline paashaas

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 6-05-2003, 05:29:45 »
moeten zijn.
Daarna komt Ferdie met 152 voor het aantal treden en Ron -zeer stellig- met 154. .

Tsja, het aantal treden: reken je de bovenste stap (stap op etage) danwel de onderste stap (stap op grond) mee of niet? Wat is een trede? Zo´n plankje waar je op kunt gaan staan of het uitvoeren van een stap?

zondag 8 juni 2008: Amnesty Sponsorloop in Utrecht