Ik heb wat pm's gestuurd met D*N toen ik er nog in zat.
Nadat ik eruit lag heeft tdietz me zijn molverdachten doorgestuurd en M@ri@nne vroeg me wie m'n mol was. Dat heb ik eerlijk beantwoord nadat ik erachter kwam dat er wel eerlijk info wordt doorgespeeld. Want wou het eerst niet doen omdat ik dacht dat niemand dat deed en vond het dan niet eerlijk voor anderen.
En ook hebben LdH Ycaris & ik nadat we er alle drie uit lagen onze mollijstjes naast mekaar gelegd en zo wisten we dus 100% zeker dat het M@ri@nne was.
Ik heb eigenlijk zelf nooit contact gezocht omdat ik dacht dat niemand toch niks ging willen zeggen en alle info enkel voor zichzelf wilde houden. Of als er dan toch iets zou gezegd worden dat het dan toch gelogen was. Wat dus niet zo was.
Sorry trouwens Dennis dat ik toen we daar wat pm's hebben gestuurd toen ik er nog in zat zo vaag was en geen namen zei en nix prijs gaf...
Dat kwam dus omdat ik dacht dat niemand dat deed en anders dat het toch gelogen was. Ik geloofde eerlijk gezegd ook echt niet dat jij op mij zat...
Tot het dus toch waar bleek
Dus sorry dat ik wat vaag was en je niet geloofde! Nu weet ik voor eventuele volgende spelletjes dat ik wel contact moet zoeken en van de informatie die ik krijg toch iets mag geloven