Auteur Topic: Moppen over Belgen  (gelezen 11544 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Moppen over Belgen
« Reactie #60 Gepost op: 1-04-2003, 19:28:04 »

Een man loopt met zijn huilende hond in het park, een andere man ziet het en vraagt waarvoor huilt u hond zo? Antwoord die man, De rode duivels hebben verloren en dan huilt hij altijd. Vraagt de andere man: Wat doet hij dan als de rode duivels winnen? Antwoord de man: Dat weet ik niet ik heb mijn hond pas 2 jaar...

Wat gebeurt er als een Belg een vlieg inslikt? Dan heeft ie meer hersens in zijn maag dan in zijn hoofd.

Een Belg vermoedt dat zijn vrouw vreemd gaat. Op een dag besluit hij eerder van zijn werk weg te gaan. Thuis aangekomen treft hij zijn vrouw met een andere man in bed. In een vlaag van woede en verdriet pakt hij zijn pistool en zet het tegen zijn hoofd. Nee! Niet doen!, schreeuwt zijn vrouw. Kop dicht!, schreeuwt de Belg, jij bent de volgende!

Bij een inbraak in de woning van Koning Albert hebben de dieven twee boeken meegenomen. Albert reageerde geschokt: Ik had ze nog lang niet helemaal ingekleurd!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #61 Gepost op: 1-04-2003, 22:26:37 »

Een man loopt met zijn huilende hond in het park, een andere man ziet het en vraagt waarvoor huilt u hond zo? Antwoord die man, De rode duivels hebben verloren en dan huilt hij altijd. Vraagt de andere man: Wat doet hij dan als de rode duivels winnen? Antwoord de man: Dat weet ik niet ik heb mijn hond pas 2 jaar...

ff offtopic plagen:
maar dan zap je ten tijde van het WK ff naar een nederlandse zender en zie je daar een commercial met voetballende jongens en de boodschap: 'volgende keer gaan wij ook' of zoiets  ;D kwestie van het volk wat op te peppen

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #62 Gepost op: 2-04-2003, 11:13:58 »
ff offtopic plagen:
maar dan zap je ten tijde van het WK ff naar een nederlandse zender en zie je daar een commercial met voetballende jongens en de boodschap: 'volgende keer gaan wij ook' of zoiets  ;D kwestie van het volk wat op te peppen

Leven in een verleden is een barricade naar de toekomst (filosofisch he?)

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 2-04-2003, 16:37:57 »
ongelooflijk :) maar ik lacht toch wel op de grond van het lachen toen ik die reclame zag  ;D

Groenenman

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: 2-04-2003, 19:01:20 »
Toch hebben die belgen maar 6 punten uit 4 wedstrijden. En van kroatie verliezen met 4-0 is wel een hele grote schande. Schaam je !!

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 2-04-2003, 21:23:43 »
ik schaam me hoor, geloof me maar, kheb het net in de smorg gepost

Groenenman

• Gast
« Reactie #66 Gepost op: 3-04-2003, 16:32:45 »
Ik zeg maar niks meer over Nederland  :-X

Offline Talpa

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 3-04-2003, 16:36:41 »
Ken je die mop van dat nederlandse voetbalelftal?
Daar zijn nu een heleboel moppen over te maken... :-\

Groenenman

• Gast
« Reactie #68 Gepost op: 3-04-2003, 16:38:01 »
sssssssssssssssssssssst Talpa

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #69 Gepost op: 3-04-2003, 19:10:34 »
Ken je die mop van dat nederlandse voetbalelftal?
Daar zijn nu een heleboel moppen over te maken... :-\
De top 5 aub

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Groenenman

• Gast
« Reactie #70 Gepost op: 4-04-2003, 22:01:32 »
Ik zeg nix  :-X

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #71 Gepost op: 22-04-2003, 13:27:07 »

Tarik Aziz komt de bunker waar hij alle dubbelgangers van Sadam Hussein
heeft verzameld en zegt: mannen ik heb goed en ik heb slecht nieuws.

Het goede nieuws is dat Saddam nog leeft en dat jullie dus jullie job
behouden.

Het slechte nieuws is dat hij een been kwijt is....

tja weer eens wat anders dan een belgenmop..  ;D

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #72 Gepost op: 23-04-2003, 09:33:13 »
nog een leuke:

blair, bush an balkenende sterven alledrie en komen elkaar tegen in de hel. bush wil graag weten hoe het met de vs gaat sinds hij dood is. hij vraagt aan de duivel of hij even die rode telefoon mag gebruiken. na een gesprek van zo'n drie minuten zegt de duivel tegen bush dat hij 3 miljoen dollar moet betalen. bush schrijft een cheque uit. blair wil ook even bellen met london. na een gesprek van een minuut of vijf zegt de duivel dat blair 2 miljoen pond moet betalen.
balkenende wil eigenlijk ook wel weten of alles goed is in den haag en vraagt beleefd of hij dan ook even mag bellen. "jij wel"' zegt de duivel met een knipoog. balkenende, blij dat hij een streepje voor heeft hangt vervolgens 3 uur aan de telefoon. als hij klaar is met bellen, moet hij 35 cent betalen. balkenende glimlacht bij zoveel voortrekkerij. maar hij wil het toch nog een keer horen, zodat bush en blair het weten."waarom is het voor de andere twee zo schrikbarend duur en voor mij zo goedkoop duivel?"
kijk eens hier knul," zegt de duivel", met dat verrrekte poldermodel van jullie, dat eeuwige gebrek aan slagvaardigheid, het altijd kiezen voor de gulden middenweg, de lange wachtlijsten in de gezondheidszorg, de hebzucht van de middenstand sinds de invoering van de euro, het tekort aan blauw op straat, de narigheid na de privatisering van de ns en de kpn, de slechte kwaliteit van het onderwijs, het belastingstelsel, de veel te vergaande bureaucratie, het begrotingstekort en het eeuwige geouwehoer als jullie een nieuw kabinet moeten formeren is nederland een hel om in te leven, dus bel je tegen lokaal tarief".

Groenenman

• Gast
« Reactie #73 Gepost op: 25-04-2003, 19:15:19 »
Groenenman ligt dubbel van het lachen  :D

Offline Firefoot

• Forumlid
Re: Moppen over Belgen
« Reactie #74 Gepost op: 18-06-2005, 20:32:48 »
Hoe noemen ze een schoonmoeder in België?

Een trau-ma... ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #75 Gepost op: 19-06-2005, 00:28:00 »
De moderne seksuele voorlichting aan de kinderen van deze tijd.
"Papa? Zeg me eens, hoe ben ik ontstaan?"
"Wel goed mijn kind, het moest er eens van komen, en waarom niet vandaag,
luister goed! Papa en mama zijn elkaar tegengekomen in een cybercafé.
Papa heeft in de toiletten van dat cybercafé een verbinding gemaakt met mama.
Op dat moment heeft mama een paar downloads gedaan van de memorystick van papa.
Toen papa klaar was met het uploaden, stelden we vast dat we geen  firewall
hadden gebruikt. Aangezien het te laat was om te cancelen of te deleten,zaten we na negen maanden met een virus!!!"

===============

Twee boeren zijn tegen elkaar aan het opscheppen. zegt de ene boer tegen de andere boer: "Als ik met mijn tractor om mijn akker heen moet rijden dan ben ik twee dagen aan het rijden." Zegt de andere boer: "Ja zo'n tractor heb ik ook gehad."

===============

Een Belg leest in een tijdschrift dat je de daad kan verlengen door vooraf te masturberen.
Hij besluit dezelfde avond na het werk een proef te doen. Probleem, waar zal ie het doen ? Op toilet ? Te veel volk. Achter zijn buro ? Te riskant. In het park verderop ? Te veel spelende kinderen. Dus denkt hij, onderweg naar huis, de oplossing gevonden te hebben : op een parking langs de weg stoppen, onder de wagen gaan liggen en doen of ie de bodem inspecteert.
Zo gezegd, zo gedaan ...
Broek open, ogen dicht en keihard aan z'n vriendin denken !
Net voor het moment suprême, voelt ie iemand onderaan z'n broekspijp trekken. Om z'n ritme - zo kort voor de ontlading- niet te verliezen, houdt hij zijn ogen gesloten en gaat gewoon door ...
Maar er wordt opnieuw aan z'n broekspijp getrokken.
Nog steeds de ogen gesloten en druk bezig, roept ie : " wie daar ?"
"Politie !", is het antwoord, "wat moet dat hier ?"
"Ik ben mijn achteras aan 't inspecteren, want ik denk dat ze gebroken is", antwoordt de man in paniek.
"Ah, OK " zegt de agent lachend, "en nu je toch bezig bent, kijk dan meteen ook maar eens naar de handrem, want je wagen staat hier 10m verderop tegen de lantaarnpaal".
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 19-06-2005, 10:56:32 »

Een Belg komt een cafe binnen en vraagt:"Waar is het toilet?" De ober zegt:"Dat is verstopt". De Belg weer:"Dat geeft niet, dan zoek ik hem wel".

Een Belg en een Hollander staan in Afrika plotseling tegen over een woedende leeuw. De hollander gooide een steen, maar miste de leeuw. Roept de Hollander:"Lopen, zo hard als je kunt". Zegt de Belg:"Waarom zal ik lopen, jij gooide toch die steen".

Waarom is de lucht in Belgie zo zuiver? Omdat ze daar met de ramen dicht slapen.

Waarom rijdt er in Belgie een mestkar met de bruidstoet mee? Om de vliegen van het bruidspaar te houden.

Waarom hebben de Belgen binnenkort een nationale feestdag? Dan is het 100 jaar geleden dat ze "rechtop lopen" hebben ingevoerd.

Waarom hebben de Belgen 's maandags zulke bekraste gezichten? Omdat ze 's zondags met mes en vork hebben gegeten.

Hoeveel Belgen zijn er nodig om een koe te melken? Vierentwintig, vier houden de tepels vast en twintig schudden de koe op en neer.

Op de optiebeurs loopt een Belgische stagaire rond met een aardappel in zijn borstzakje. Aan het eind van de dag vraagt iemand aan de Belg waarom hij met een aardappel in zijn borstzakje rondloopt. Zegt de Belg: "Zonder pieper bereik je hier niks."

Een Belg werkt als reparateur van deurbellen bij een bedrijf. Als hij na z'n eerste klus terug komt zegt de baas: "Zo.. Dat heb je snel gedaan." "Ik heb niks gedaan; ik heb wel 5x aangebeld maar ze deden gewoon niet open."

In Belgie doen ze tegenwoordig fluor in de mayonaise. dat is niet om hun tanden te poetsen, maar ze zijn bang dat ze gaatjes in de frieten krijgen.

Een belg wordt aangereden door een vrachtauto , en de vrachtautochauffeur rijdt door. De gendarme verschijnt en vraagt naar het nummer van de auto. Belg: Allee zunne, dat heb ik niet kunnen lezen, maar zijn naam stond er wel op hoor. Gendarme: Hoe heette die vant dan ? Belg : MAX LAADVERMOGEN

De 100 miljoenste auto passeert de Brieneroordbrug en wordt door een politieman naar de vluchtstrook gedirigeerd. "Gefeliciteerd meneer," zegt de agent, "u heeft een bedrag van 1000 gulden gewonnen." Zegt de man achter het stuur: "Fijn, dan heb ik eindelijk geld om mijn rijbewijs te gaan helen." Zegt de vrouw naast hem: "Let maar niet op hem, agent, hij is dronken." Roept de grijsaard achterin: "Ik zei je toch dat je met een gestolen auto nooit verkomt." De 100 miljoenste auto passeert de Brieneroordbrug en wordt door een politieman naar de vluchtstrook gedirigeerd. "Gefeliciteerd meneer," zegt de agent, "u heeft een bedrag van 1000 gulden gewonnen." Zegt de man achter het stuur: "Fijn, dan heb ik eindelijk geld om mijn rijbewijs te gaan helen." Zegt de vrouw naast hem: "Let maar niet op hem, agent, hij is dronken." Roept de grijsaard achterin: "Ik zei je toch dat je met een gestolen auto nooit verkomt."

Een Belg moest een spoorboom meten. Hij probeerde om in die paal omhoog te klimmen, maar hij viel er steeds uit. Komt de conducteur buiten en vraagt of hij de spoorbomen niet makkelijker kan laten zakken. "Nee", antwoord de Belg, "want ik moet de hoogte meten en niet de lengte".

Een Nederlander en een Belg werken bij een aannemer. De Nederlander is opzichter. De Belg vraagt zich af waarom hij en zijn landgenoten wel moeten werken en de Nederlander niet. Hij gat naar de opzichter en vraagt het. "Kijk", zegt deze, "dat is een kwestie van intelligentie". Hij legt zijn hand tegen de muur en zegt tegen de Belg: "Sla er maar eens op". De Belg slaat en de opzichter trekt snel zijn hand weg. Als de Belg terug komt bij zijn collega's zegt hij: "Het is een kwestie van impelledingen". Hij legt zijn hand tegen zijn voorhoofd en zegt: "Sla er nu maar eens hard tegen aan".

Zitten 99 Belgen en 1 Nederlander in een vliegtuig. Plotseling valt de bodem uit de vliegtuig. Alle 100 kunnen nog net het plafond vastpakken met hun handen. De piloot zegt dat zoveel mogelijk gedumpt moet worden, omdat ze te zwaar zijn. Alle bagage wordt gedumpt , maar dat is nog niet genoeg volgens de piloot. "Er moet er 1 springen!" zegt de piloot. "Ik zal wel spingen!" zegt de Nederlander. De Nederlander springt. "Nu wil het net!" zegt de piloot. Omdat ze zo blij waren, klaptten alle Belgen in hun HANDEN....

Het vertrekschema op een vliegveld in Duitsland ziet er als volgt uit: Vertrek naar Canada 11.30 Vertrek naar Nederland 12.45 Vertrek naar Belgie als de grote wijzer op de 12 staat en de kleine wijzer op de 3

Wat is een belg op een driewieler ? -Een stuntman

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 19-06-2005, 15:02:11 »
:D Vooral die eerste en laatste van Tijgertje zijn geweldig!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #78 Gepost op: 21-06-2005, 22:37:57 »
Er rijdt een Belg in een Lada. Plots gaat hij bovenop zijn rem staan, en een Jaguar knalt van achteren bovenop hem. Kwaad stapt er een Nederlander uit de Jaguar. De Belg doet nogal lakoniek over de schade, maar de Nederlander wordt kwaad. Hij trekt een cirkel op de grond, zet de Belg erin en zegt: "Jij blijft in deze cirkel staan!" De Nederlander neemt de schade aan zijn auto op en wordt steeds kwader. Hij loopt naar de Lada toe en begint die auto in elkaar te timmeren. Na enige tijd begint de Belg keihard te lachen. Boos loopt de Nederlander naar de Belg en vraagt: "Wat sta je nou stom te lachen?" "Ha," lacht de Belg: "Ik ben al drie keer uit het cirkeltje geweest."
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 21-06-2005, 23:37:48 »
 ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::   ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::   ::rofl::   ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::

>:(