Shit, niemand d'r uit!
Ik had liever dat er wél iemand uit moest, dat maakte het allemaal voor mij nl. wat gemakkelijker, maar ja. Ik moet maar geduld hebben tot volgende week.
Maar toch was het wel een leuke aflevering.
't Lijkt me wel eng om in het donker in dat bos naar de lintjes te zoeken. :S Doet me teveel aan "The Blair Witch Project" denken.... :S
In ieder geval zat degene die de test 't slechtst had gemaakt, ook bij de springers. Die persoon was dus: Chandrika óf René óf Ron óf Astrid. Ik denk dat het Ron geweest moest zijn. Chandrika en Astrid vind ik veel te slim om te falen, want zij werken allebei met mensen en hebben dus veel mensenkennis, dus ik denk dat zij met die kennis redelijk lang in het spel kunnen blijven. Zij kunnen de test onmogelijk slecht gemaakt hebben.
Ook René kon de test onmogelijk slecht gemaakt hebben; hij is slim, en ook vindingrijk, als politieman. En aangezien hij naar mijn mening de Mol is (zie mijn lijstje van vorige week en deze week), maakt het feit dat hij van de brug af sprong, mijn mening over hem alleen nog maar sterker. Want als de Mol bij de springers zit, wordt de kans dat de persoon (die de test 't slechtst heeft gemaakt) een exit misloopt, kleiner. Logisch natuurlijk dat de Mol van de brug af wou springen. En aangezien René mijn Mol is en heeft gesprongen, ben ik er dus alleen maar zekerder van dat hij de Mol is.
Na deze aflevering met veel verdenkingen, heb ik mijn lijstje moeten bijstellen (ik stel mijn lijstje logischerwijs na iedere aflevering bij). Zo ziet het er nu uit:
WIE IS DE MOL? 1. René.
2. Ferdi.
3. Patricia.
4. Ron.
5. Astrid.
6. Aafke.
7. Chandrika.
8. Elise.
Alhoewel ik denk dat Ron degene was die de test fout heeft gemaakt, heb ik hem toch maar op de 4e plaats staan, omdat ik het toch verdacht vond dat hij het huis was voorbijgelopen....
René vind ik echt een misselijke vent, hij kijkt zo kwaad en onverschillig! :mad: Ook toen bij dat bandje waar de Mol zich verkneukelde, vertrok hij geen spier. Alsof hij niet eens verrast was. Ik vind toch echt wel dat hij de Mol moet zijn....
Groetjes,
Lucille