De boodschappen-opdracht:
Beide dames zitten ontzettend te mollen met het rekenen. Het lijkt mij dat je na anderhalf uur toch wel de tijd hebt gehad om dit duidelijk uit te rekenen, kom dan even bij elkaar en reken het goed uit. Het ging nu heel erg chaotisch. Beide dames hebben overigens er duidelijk plezier in om weer te gaan winkelen!
Bungeejumpen:
Aafke meldt direct dat ze niet gaat, waarom was dit? Had ze hoogtevrees? Dan had ze dat wel eerder mogen melden. Vervolgens melden Ferdi en Patricia bijna in koor "dat zij dan ook niet gaan". Erg vreemd.
Er blijven er 5 over, van Elise is het redelijk logisch/niet vreemd dat zij zich dan afmeldt.
Dan springt de eerste, ik geloof Chandrika. Ferdi en Patricia reageren opeens heel agressief, dan vinden ze het opeens wel erg! Ik vind het heel erg vreemd dat Ferdi en Patricia zo reageerden. Daarbij, in de aflevering werd het ook al gezegd: waarom wordt er alleen zo gereageerd bij Chandrika en Astrid?
De lintjes opdracht, tja, daar ben ik zelf nog niet helemaal uit, denk ik nog even over na.
Er was nog iets opvallends met Ferdi, ik kan er alleen even niet meer opkomen.