Ik vont ut ook un erg leuke aflevering, het oude Molgevoel kwam weer!
Ik vont het opvallend dat Patricia en Ferdi ineens zoveel met elkaar om gaan:
1. In het begin al, werd de onenigheid tussen René en Patricia besproken. En Patrica werd ergens niet bij betrokken en ze zei toen in de biecht: 'Dat heb ik via Ferdi gehoord'
2. Ze stemmen allebei op Chandrika
3. Ze doen allebei niet aardig bij de spring-opdracht tegen Chandrika en Astrid
van tevoren afgesproken? 4. Dr was nog iets, maar dat ben ik ff vergessen...
Nouja, allemaal niet zo heel abnormaal natuurlijk, maar t viel me gewoon un beetje op... Misschien zijn er wel twee mollen in het spel
Of, soort zoekt soort natuurlijk.
En ik denk aan de ene kant dat Patricia en Ferdi de mol niet zouden kunnen zijn omdat ze zo 'lullig' doen,., Maar hier werd ook al eerder gezegd dat ze misschien nu geen zich op de achtergrond houdende Mol willen maar un onruststoker... Angela zei ook in het filmpje aan het begin tegen de Mol:
"De sfeer is grimmig, maak er gebruik van..."
Whatever, de boodschappenopdracht vonk ook erg leuk, denk niet dat de Mol daar in zat. Astrid en Aafke zijn nou niet de slimsten van de groep denk ik, wel un leuk stel overigens!
De lintjes opdracht vond ik ook leuk, Ferdi was té verdacht, Ron ook wel beetje. Maar zo gek lijkt het me ook niet dat hij het huis voorbij rende omdat er volgens mij redelijk veel huisjes in het bos stonden
maar zeker weten doe ik het nietLeuke aflevering, maar jammer dat er niemand afviel!
Ferdi bij voorkeur...