Viel me trouwens tijdens de herhaling op dat men kennelijk op dag 6 niks gedaan heeft, behalve reizen. Je ziet ze ('s ochtends?) de dag na de lintjesopdracht vertrekken en als ze aankomen is het alweer bijna donker en moeten ze de test maken.
Hebben ze idd zo'n grote afstand afgelegd? Lijkt me eigenlijk sterk, daar men op dag 5 al in St. John was (boodschappenopdracht) en de spring-opdracht op dag 7 op een brug over de St. John rivier was, bij dat Fundy-gebied waar de lintjesopdracht was. Maar ja, het kan natuurlijk best dat het toch een eind weg was, maar ik heb helaas nog geen duidelijk kaartje gezien.
Wat ik me nu eigenlijk afvroeg was of, als Julien niet was afgevallen in afl. 2, de springopdracht op dag 6 vóór de test zou zijn gehouden. Zou wel het meest logische zijn, denk ik. Ook zou er dan natuurlijk geen vrijstelling mee te verdienen zijn geweest, want dan had er wél iemand naar huis gemoeten om de planning niet in de war te gooien. De hele opdracht zou er dan heel anders uit hebben gezien, denk ik.