Ik vond trouwens die vlot-maken opdracht een beetje flauw/gemeen:
Wilden ze die opdracht halen, moesten ze gewoon wel dat kistje en envelop openen, anders vind je toch echt niet die boot onder water?
Ik ben 't met je eens dat eigenlijk al vaststond dat ze 't kistje en de envelop moesten openen wilden ze ooit bij 't hotel kunnen komen. (trouwens....ze hadden ook altijd kunnen gaan zwemmen.
) Angela had natuurlijk ook gezegd dat ze alles wat ze nodig hadden
op 't eiland zouden kunnen vinden. Logisch dat je dan niet 50 meter verder in de baai gaat kijken of er misschien ergens 'n boot ligt.
Maar toch was die boot blijkbaar vanuit 1 punt op 't eiland goed te zien en was 't niet onmogelijk om die boot zelf te ontdekken. Ik denk alleen dat je van zo'n afstand niet echt zou kunnen zien dat 't om 'n boot ging en er in eerste instantie niet aan zou denken om er heen te lopen, omdat Angela had gezegd dat alles op 't eiland te vinden was. :-\
Och ja, weer gewoon 'n situatie waarbij de makers de mol wel erg hebben geholpen. De mol hoefde op zich niet eens aanwezig te zijn op 't eiland om ervoor te zorgen dat er geen geld verdiend zou worden........zou dan toch Elise de mol zijn?