René was toch wel zeer verdacht deze aflevering;
hij was degene die als eerste bij het beeldscherm boven was (maar zag geen sleutel), bij het zoeken ging hij gelijk naar boven (graaide even in zijn jas) en zonder echt te kijken of de sleutel daadwerkelijk daar ergens hing, lag of wat dan ook, had hij hem in 1 greep te pakken.
Ook het bellen tussen René en vrouw was opmerkelijk, alles moest snel snel (want tijdsgebrek) toch kwam het niet in hem op om vanuit de auto (met zijn eeuwige plattegrond) te gaan bellen.
Ik denk dat het voor iedereen wel zichtbaar was dat René beslist niet voor de eerste keer op een paard zat (zoals hij beweerde), waarom hij 2 keer langs de letters M O L moest is weer wat te opvallend, maar toch.
Het valt me trouwens ook op dat René bij vrijwel elke opdracht een groene trui/schort/uniform draagt, al weet ik niet of dat een hint moet betekenen.
Heel toevallig nam de vrouw van René de telefoon op (of vergis ik me en was het de vrouw van Ron?), en achtte René het noodzakelijk te vermelden dat hij René was.
Ik vraag me ook af hoe René wist dat de man op het scherm de vriend van Chandrika was.
(ik ga dit ook even crossposten in het René topic, hopelijk geen bezwaar).