Poll

Wie is de mol NIET

Anne-Marie Jung
17 (17.9%)
Hadewych Minis
38 (40%)
Liesbeth Staats
40 (42.1%)

Totaal aantal stemmen: 61

Auteur Topic: Wie is de mol 2012......NIET???  (gelezen 79761 keer)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #160 Gepost op: 17-02-2012, 11:46:31 »
Oh gut. Al mijn doorgestreepte kandidaten zijn eruit. AM staat nu nog op laag pitje maar door de leuke hints ben ik zelfs dáár niet helemaal zeker van. ::zweet::

Zijn er eigenlijk wel echt goede vette hints naar Liesbeth? Er zijn bakken vol hints naar Anne-Marie, Tim en Hadewych dus misschien is de mol dus juist Iemand Anders?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #161 Gepost op: 17-02-2012, 14:16:30 »
Anne-Marie en Liesbeth zijn wat mij betreft niet de mol, vanwege kandidaatsacties. Ik twijfel enigszins tussen Tim en Hadewych. Maar omdat de meesten op Tim zitten kies ik gewoon lekker Hadewych als mol. Dan is automatisch Tim ook niet de mol.

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #162 Gepost op: 17-02-2012, 14:31:51 »
Zijn er eigenlijk wel echt goede vette hints naar Liesbeth? Er zijn bakken vol hints naar Anne-Marie, Tim en Hadewych dus misschien is de mol dus juist Iemand Anders?

Leuk dat na de eerste afleveringen iedereen riep 'Liesbeth ligt er te dik bovenop, dat zal toch niet?'. Nu blijkt uit de stemmingen dat Tim (ook mijn mol) er juist erg dik bovenop ligt.. dat zal toch niet? :P

Maar om terug te komen naar de hints: Palindroom komt meerdere malen terug. Liesbeth zegt in aflevering 1 'he-le-maal alleen..'. Liesbeth heeft de porto met de trappenopdracht. Liesbeth wordt door Art gebeld op haar verjaardag. Liesbeth houdt zich afwezig bij de torenopdracht. Het kruis in beeld 'LIST' - Liesbeth Staats. Liesbeth moet worden gered tijdens de snorkelopdracht.. Liesbeth heeft mogelijk iets anders gedaan dan gezegd tijdens de onderhandelingsopdracht.. Liesbeth heeft de bruggenopdracht gedaan, zoals voorspelt door de mol..

Dat is wat mij binnen een minuut te binnen schoot, ik weet zeker dat er meer is gezegd in de verschillende topics.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #163 Gepost op: 17-02-2012, 15:22:43 »
Palindroom komt meerdere malen terug.

Waar dan? Het enige wat ik ooit heb gehoord over palindromen was Liesbeth die 'raar' zei. Nou dat vind ik echt het stomste palindroom wat ik ooit heb gehoord (OK, misschien op 'pap' na). :P
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #164 Gepost op: 17-02-2012, 15:24:29 »
@Tsubasa: op mijn website heb ik ook diverse hints naar Liesbeth verzameld. (Waaronder het shirt van de fluitende man met "Wanted L" erop.)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #165 Gepost op: 17-02-2012, 15:26:57 »
Leuk dat na de eerste afleveringen iedereen riep 'Liesbeth ligt er te dik bovenop, dat zal toch niet?'. Nu blijkt uit de stemmingen dat Tim (ook mijn mol) er juist erg dik bovenop ligt.. dat zal toch niet? :P

haha, precies dat wat jij hier zegt spookt sinds de aflevering van gisteren door mijn hoofd. Er moeten tenslotte nog twee afleveringen komen totdat het bekend gemaakt wordt...

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #166 Gepost op: 17-02-2012, 15:42:25 »
@Tsubasa: op mijn website heb ik ook diverse hints naar Liesbeth verzameld. (Waaronder het shirt van de fluitende man met "Wanted L" erop.)

Thanks Heinz! Ik kijk er soms idd al eens op. Toch vind ik alle hints van Liesbeth bij elkaar geen grote vetpot. Misschien just wel leuk hoor: bakken vol hints naar Tim, Hadewych en Anne-Marie, maar de mol is 'Iemand Anders'. :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Moffat

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #167 Gepost op: 17-02-2012, 20:24:34 »
Hadewych is het zowizo niet... Een mol doet eigenlijk bij bijna elke opdracht wel iets vreemds, een molactie, Hadewych doet dat niet echt.. Net als Anne-Marie. Het is dus of Tim of Liesbeth.
Ik ga voor Liesbeth ;D

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #168 Gepost op: 17-02-2012, 20:32:07 »
Nu blijkt uit de stemmingen dat Tim (ook mijn mol) er juist erg dik bovenop ligt.. dat zal toch niet? :P
Tja ik heb er eenzelfde soort onbestemd gevoel over.
Maar ik kan van Anne-Marie inmiddels echt geen mol meer maken - even los van het feit dat Marit exit is gegaan. William weten we niet zeker maar die leek meer op Liesbeth te zitten dan Anne-Marie hoewel hij eerder beiden genoemd heeft.

Hadewych laat ik buiten beschouwing, dat kan na die actie op de brug echt niet meer, al was het voorheen al bijzonder onwaarschijnlijk.

En voor Liesbeth geldt in principe hetzelfde als voor Tim qua edit maar dan een paar schepjes erger, omdat het vanaf aflevering 1 is, en ze ook onnodig verdacht gemaakt wordt op bepaalde momenten.

Dus sja.  ???
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #169 Gepost op: 17-02-2012, 20:44:33 »
Misschien dat ik dit achteraf een ontzettend domme uitspraak van mezelf vind, maar ik kan Liesbeth-verdenkers nauwelijks serieus nemen als 'professionele molspeurders'. Als iemand zó duidelijk verdacht gemaakt wordt door de montage geloof je het toch ook niet meer?
...óf niet!

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #170 Gepost op: 17-02-2012, 20:50:17 »
Misschien dat ik dit achteraf een ontzettend domme uitspraak van mezelf vind, maar ik kan Liesbeth-verdenkers nauwelijks serieus nemen als 'professionele molspeurders'. Als iemand zó duidelijk verdacht gemaakt wordt door de montage geloof je het toch ook niet meer?

ik vind Tim nu vele male verdachter 'gemaakt' worden dan Liesbeth, die heeft in mijn ogen al 2 afleveringen niets verdachts gedaan (dan is het ook moeilijk monteren naar iets verdachts uiteraard :)) Maar no way dat ik uit de Tim tunnel ga omdat hij verdacht overkomt. Tenslotte moet een mol in de eerste plaats mollen en niet perse verborgen blijven

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #171 Gepost op: 17-02-2012, 22:23:20 »
Tim en Hadewych

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #172 Gepost op: 18-02-2012, 09:43:32 »
Tim nu vele male verdachter 'gemaakt' worden dan Liesbeth

Maar tegelijkertijd blijkt uit de cijfers van Jelsir dat Liesbeth op de .nl site nog evenzeer verdacht wordt als weken terug. Je ziet dus al lange tijd aankomen dat geprobeerd wordt haar het meest verdacht te maken en haar de finale in te loodsen als de nr. 1 verdachte... niet bepaald gelukt overigens want in alle andere, echte en eerlijke, polls staat Tim verreweg 1e.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #173 Gepost op: 18-02-2012, 15:33:14 »
Maar tegelijkertijd blijkt uit de cijfers van Jelsir dat Liesbeth op de .nl site nog evenzeer verdacht wordt als weken terug. Je ziet dus al lange tijd aankomen dat geprobeerd wordt haar het meest verdacht te maken en haar de finale in te loodsen als de nr. 1 verdachte... niet bepaald gelukt overigens want in alle andere, echte en eerlijke, polls staat Tim verreweg 1e.

Mag ik jullie eraan herinneren dat Tim bij aanvang extreem laag stond maar meteen na aflevering 1 met een enorme inhaalslag begon, zodat hij bij afl.2 al 3e stond en bij afl.3  2e. Vervolgens heeft hij steeds 2e in de verdenkingen gestaan achter Liesbeth.
Als er bij NL al gemanipuleerd wordt (wat ik best wil geloven), waarom hebben ze Tim dan al zo snel in de top gebracht? En is al vroeg bij de topverdachten horen niet ook een teken dat een kandidaat zeer verdacht wordt neergezet door de regie en daardoor bij de kijkers eerder opvalt als een mogelijke mol?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #174 Gepost op: 18-02-2012, 15:38:37 »
steeds 2e in de verdenkingen gestaan

Dit is een paar weken geleden al wel besproken. De AVRO manipuleert alleen nog maar de nr. 1. Het is niet meer zoals vroeger dat er 3 topverdachten op de zege-trap zijn. Je ziet ze alle 10. Dus er is geen effect meer of je nu 2e of 4e staat.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #175 Gepost op: 18-02-2012, 23:12:42 »
Maar tegelijkertijd blijkt uit de cijfers van Jelsir dat Liesbeth op de .nl site nog evenzeer verdacht wordt als weken terug. Je ziet dus al lange tijd aankomen dat geprobeerd wordt haar het meest verdacht te maken en haar de finale in te loodsen als de nr. 1 verdachte... niet bepaald gelukt overigens want in alle andere, echte en eerlijke, polls staat Tim verreweg 1e.

Als 2 Mollen vechten om een been loopt de 3e ermee heen. ;)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #176 Gepost op: 19-02-2012, 13:46:19 »
Misschien dat ik dit achteraf een ontzettend domme uitspraak van mezelf vind, maar ik kan Liesbeth-verdenkers nauwelijks serieus nemen als 'professionele molspeurders'. Als iemand zó duidelijk verdacht gemaakt wordt door de montage geloof je het toch ook niet meer?

Dan is de finale aflevering erg saai, in ieder geval...
No Milk today???

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #177 Gepost op: 23-02-2012, 20:38:06 »
Liesbeth en Tim.

Liesbeth ben ik alweer bijna vergeten en ze zit er nog altijd in. Zo'n onopvallend figuur vind ik haar, ik krijg maar geen connectie met Liesbeth. Hetzelfde fenomeen maar in iets mindere mate heb ik met Tim. En bovendien vind ik hem veel te veel met zichzelf bezig. Je hoort hem bijna denken, welke verdachte opmerking ga ik nu weer maken? Hij is wel scherp, dat moet je hem wel nageven. Maar beiden vind ik niet goed voelen als Mol, ook niet als kandidaat eigenlijk. Tja, één van hen moet er gewoon uit, dan is het tenminste wat duidelijker.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #178 Gepost op: 23-02-2012, 22:05:07 »
Er is dus blijkbaar gewoon geen Mol dit jaar! ::jaja::
🜃

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #179 Gepost op: 23-02-2012, 22:11:11 »
Ook hier zaten we een beeeeetje mis... de bakens moeten verzet ::oink:: ::oink:: ::oink::

Wie is de mol NIET
Anne-Marie Jung    - 28 (28%)
Hadewych Minis    - 32 (32%)
Liesbeth Staats    - 34 (34%)
Tim Kamps    - 6 (6%)
   
Totaal aantal stemmen: 49
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)