Auteur Topic: [Kandidaat] Liesbeth is de verliezer  (gelezen 208114 keer)

Offline BJD

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #20 Gepost op: 6-01-2012, 10:12:05 »
Die woorden (Helemaal alleen) vielen mijn direct ook al op als eerste woorden van de serie. Maar ik bedenkt me net ineens dat Art zei dat er geen mollen zijn op Ijsland, behalve nu. Wat dat betreft is ze ook helemaal alleen.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2012, 14:28:38 door BJD »

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #21 Gepost op: 6-01-2012, 10:48:31 »
Ik dacht precies hetzelfde als rangirangi: niet bij de Dakota, geen vliegtuig en afgeschoten op de brug - Liesbeth is mijn hoofdverdachte  ::vergroot::

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #22 Gepost op: 6-01-2012, 11:15:07 »
Ze was mijn schot voor de boeg Mol, had ik gebaseerd op een post van Lautjuh die de aflevering al gezien had. En nu blijken veel mensen haar mening te delen en Liesbeth ook verdacht te vinden !  ;D Komt helemaal goed met de Pool dit jaar.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #23 Gepost op: 6-01-2012, 11:21:34 »
Ik vond haar verdacht overkomen in aflevering 1. Ze kwam aan bij de groep bij Dakota, hing een of ander verhaal op over 3 uur gelopen te hebben over het strand. Wat zien we? Dat ze idd bij een strand staat en op zoek is naar iets, want ze gooit allerlei plastic flessen aan de kant. En ze onderzoekt iets wat op een skelet lijkt? Terechte opmerking die ik gisteren hoorde: hoe kan het dan dat haar koffers zo schoon waren en er geen zand/modder te bespeuren was?  ::vergroot::

Ten tijde van de tweede opdracht kan ze de kokers die ze zou moeten vinden, niet vinden. Ze oppert zelf: wellicht omdat Liesbeth te ver gelopen is? Of om bewust de +500 kokers links te laten liggen? Immers, v/d andere kokers die binnen gehaald worden is het ofwel niks, ofwel -500 ofwel met ijswater (wat heel duur is aldus William?  ::rofl::) En dan op de brug tijdens opdracht 3. Ze werkt het gewoon in de hand dat Tim zijn vrijstelling binnen kan halen. Dus al met al genoeg verdachte dingen gespot en zeker molwaardig!
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #24 Gepost op: 6-01-2012, 11:31:08 »
Loopt ze op het strand naar flessen te kijken !!!! is ze de boel aan het be-flessen >:D

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #25 Gepost op: 6-01-2012, 11:34:34 »
Iemand al een palindroom gevonden ? (Staats ...)
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Exspecto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Ik zoek naar het onverwachte"
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #26 Gepost op: 6-01-2012, 12:00:58 »
Ze is mijn mol op dit moment, vooral omdat ik denk dat de andere het niet zijn...
"Tunnelvisie vermoordt je inzicht"

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #27 Gepost op: 6-01-2012, 13:56:08 »
Iemand al een palindroom gevonden ? (Staats ...)

In welke zin zou dat een aanwijzing moeten zijn?
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #28 Gepost op: 6-01-2012, 15:37:52 »
Yvon heeft nooit het jeugdjournaal gedaan toch ?

Das waar :P.... Komt denk ik doordat zowel Yvon als Milouska voor mij kinderprogramma's presenteerden toen ik klein was die ik toen keek ( Zigzag,klokhuis, jeugdjournaal)
You'll never walk alone

Offline Cindy89

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #29 Gepost op: 6-01-2012, 18:34:47 »
Had iemand al opgemerkt dat ze in beeld vraag 12 beantwoordt bij de test. Is het nu niet seizoen 12?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #30 Gepost op: 6-01-2012, 19:32:35 »
Mja, verdacht, maar dat is misschien te vroeg in dit stadium, dus wellicht is ze toch eerder een finaliste, die moeten immers tot het eind van het spel verdacht blijven, niet te makkelijk weg te strepen. En door haar nu al heel verdacht te hebben, heb je kans dat mensen snel in de verkeerde tunnel duiken en de echte mol nooit kunnen ontmaskeren.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #31 Gepost op: 6-01-2012, 20:05:27 »
Ze was mijn schot voor de boeg Mol, had ik gebaseerd op een post van Lautjuh die de aflevering al gezien had. En nu blijken veel mensen haar mening te delen en Liesbeth ook verdacht te vinden !  ;D Komt helemaal goed met de Pool dit jaar.

Ja, dat was op basis van de eerste en tweede opdracht. Daar heeft ze echt helemaal niets voor gedaan. Hoewel ze bij de tweede opdracht als mol best een koker had kunnen vinden voor de goodwill, als ze dan maar de verkeerde had gepakt.

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #32 Gepost op: 6-01-2012, 21:13:19 »
Liesbeth die niet aankomt bij het vliegtuig, Liesbeth die haar kokers niet kan vinden, Liesbeth die zich (gemakkelijk?) laat afschieten door Frits..

..en daar word bijna geen aandacht aan besteed in de afvelering. Hmm, zie ik soms een Mol?  8) Ik ga voor Liesbeth. Had zo'n apart gevoel vóór de serie dat ze het was maar na het zien van de eerste aflevering weet ik het zeker!

..of zit ik nu in een enorme tunnelvisie?
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Vogel24

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #33 Gepost op: 7-01-2012, 00:02:04 »
Wat mij ook opviel was dat bij de foto('s) van de kandidaten:
http://avro.nl/wieisdemol/Kandidaten/

Zij als enige met haar lichaam naar links gedraaid staat.

Offline daniq

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #34 Gepost op: 7-01-2012, 00:20:36 »
Had iemand al opgemerkt dat ze in beeld vraag 12 beantwoordt bij de test. Is het nu niet seizoen 12?

Temperatuur: -10. Kandidaten: 9. Mol: 1. Klok: -1. Ik heb er zin in. Jullie? Ned. 1, 20:30 uur. #widm
Dit was een tweet van de mol. Ze stuurde dit om 1 uur.
Klok -1 is 12 uur.

Ook kwam er in de aflevering een brief voorbij waarop stond MOL en dan in romeinse cijfers 12
het is wel heel toevallig dat zij dan vraag 12 beantwoord !!

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #35 Gepost op: 7-01-2012, 12:10:06 »
Wat mij ook opviel bij de eerste opdracht is dat ze na een tijdje weer terugliep van waar ze vandaan kwam op het strand. De camera keek naar de zee. Eerst liep ze dan naar links en vervolgens zie je een shot dat ze naar rechts loopt, dus waar ze vandaan kwam.
AZ Landskampioen '08/'09

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #36 Gepost op: 7-01-2012, 17:39:33 »
Ik geloofde Liesbeth dus helemaal niet toen ze zei: ik ben eigenlijk alleen maar wat op en neer gaan lopen op het strand.
Nee, stiekem liggen klooien met de klok, en dan alleen maar op het strand rondgelopen hebben.

Make that the cat wise............

Ik herinnerde me ineens de uitspraak van Yvon die op zoek moest naar Myonman......Geen Myonman te zien, terwijl ze er in werkelijkheid een stuk of 83 was tegengekomen......

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #37 Gepost op: 8-01-2012, 00:43:43 »
Wat me verder opviel bij de tweede opdracht is dat Liesbeth gelijk drie schutters wou zetten op Tim ipv op Frits. Waarom zou je drie schutters zetten op iemand die 1000 euro waard is en twee schutters op iemand die 1500 euro waard is? Het deed me een beetje denken aan Patrick die bij het begin van de opdracht van het optreden op het plein gelijk aangaf mensen te willen ronselen, terwijl hij het beste van allemaal op het podium kon gaan staan.
AZ Landskampioen '08/'09

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #38 Gepost op: 8-01-2012, 16:26:20 »
Make that the cat wise............

Hier ben ik! ::zwaai::

Ik geloof haar hoor - leuk strand, beetje overheen banjeren - twee uur zijn zo om  ::ok:: ::jaja::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #39 Gepost op: 8-01-2012, 20:11:41 »
Op de brug zegt ze geen kogels meer te hebben, maar daarna is ze weer aan het schieten.
(zou alleen kunnen als ze het geweer van Maarten heeft overgenomen.)
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.