Auteur Topic: [Kandidaat] Liesbeth is de verliezer  (gelezen 208284 keer)

Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #200 Gepost op: 24-01-2012, 10:48:10 »
Vind het handschrift wel erg mooi moet ik zeggen. Stuk beter dan Tim (die haar Liessbeth noemt?) en de persoon in de hoek waarvan ik aanneem dat het Art is is Maarten. Hadewych noemt haar "pussymonster"?!  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 24-01-2012, 11:03:46 door molliemollie »

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #201 Gepost op: 24-01-2012, 10:52:26 »
Ik denk dat de datum van de kaart gewoon de dag was dat ze toen in Ijsland waren. Dat was namelijk nog in 2011.
??? Ja, dat is ook de bedoeling he, willen we haar verjaardag achterhalen...  ::rofl::

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #202 Gepost op: 24-01-2012, 10:54:54 »
Ik mis tenminste 1 persoon uit de groep op de kaart =S.

Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #203 Gepost op: 24-01-2012, 11:03:02 »
Oh wacht, Maarten was er hier nog bij natuurlijk, dus die is de persoon rechtsonder.

Wie mis je? Er staan 7 teksten op de kaart. Rechtsonder staan er wel een aantal vlak tegen elkaar aan.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2012, 11:08:55 door molliemollie »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #204 Gepost op: 24-01-2012, 11:04:44 »
Die rechtsonder is inderdaad Maarten denk ik, je ziet nog net een M.

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #205 Gepost op: 24-01-2012, 11:11:40 »
Ik mis tenminste 1 persoon uit de groep op de kaart =S.

correctie, rechtonder in de hoek staan er inderdaad 2 praktisch door elkaar geschreven  ::)
goed opgemerkt molliemollie

Offline Molloot1995

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #206 Gepost op: 24-01-2012, 12:04:38 »
Opdracht 1
- Komt niet aan bij het vliegtuig
- Wordt wel als eerste opgehaald en afgezet (was dus redelijk dichtbij)

Opdracht 2
- Vind geen kokers

Opdracht 3
- Slaagt er niet in de vrijstellingen terug te pakken

Buiten de opdrachten

- Probeert vertrouwen te winnen

Conclusie
Ik vind haar heel erg verdacht en ze staat bij mij op nummer 1 als mol.

Mee eeens!

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #207 Gepost op: 24-01-2012, 16:49:41 »
??? Ja, dat is ook de bedoeling he, willen we haar verjaardag achterhalen...  ::rofl::

Dat is 23 mei. Viel in 2011 op maandag. Liesbeth zei dat ze naar IJslands gebruik op zondagmiddag zoet en lekkers was gaan halen bij een tankstation.

Ze ziet er goed uit op haar 26e .... ;) :-*
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #208 Gepost op: 24-01-2012, 17:37:00 »
Ja pas na de 30 begint het aftakelen.. lolol... :-X ;)
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Molvarp

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #209 Gepost op: 25-01-2012, 10:40:56 »
Maar als ze de mol is, dan wist ze dat het iets met nummers en getallen was. Dan kies je als mol niet voor Maarten. Verder is Maarten ook nog eens de minst mollende persoon. Kies dan iemand zoals Tim of William voor op de toren.

Als ze de mol is waarom heeft ze dan voor Maarten en Marit gekozen?

Want natuurlijk weet je als mol wat de opdracht gaat worden en zouden William en Tim een betere keuze zijn geweest voor de toren, immers je moet de aandacht op anderen vestigen en in deze opdracht valt in de groep weinig te mollen. Als kandidaat Liesbeth weet ze niet wat de opdracht gaat worden en ga je (zo zou ik denken) je niet of minst verdachte personen op een positie zetten waar je zelf niet bij bent en blijf je bij de groep waar jou mol dan ook in zit zodat je je mol in de gaten kunt houden.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #210 Gepost op: 26-01-2012, 16:35:39 »
Ik vind het kiezen voor Marit en Maarten niet echt onlogisch, maar ook niet extreem logisch (afgezien dat een hint zou kunnen zijn naar de M)

Mensen zeggen dat kiezen voor maarten niet logisch is vanwege het rekenen.. maar het was nou niet bepaald een rekenopdracht.. het was een tel opdracht.. dus niet echt moeilijk.. had in principe iedereen wel kunnen staan..

Ik denk dat de sleutelpositie in deze opdracht juist wel in de groep lag, dus wil je eigenlijk Tim en William juist in de groep omdat die voor mogelijke verwarring kunnen zorgen..
Misschien heeft ze de telefoon ook wel bewust aan Tim gegeven (er vanuitgaande dat het dezelfde telefoon is waarmee zij gebeld wordt) Tim liep immers in opdracht 1 ook met een foto in zijn zak waar hij "niet meer aan gedacht had" Dus hopelijk vergeet hij die telefoon ook gewoon..  ;)
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #211 Gepost op: 26-01-2012, 17:06:16 »
Ik vind het kiezen voor Marit en Maarten niet echt onlogisch, maar ook niet extreem logisch (afgezien dat een hint zou kunnen zijn naar de M)

Mensen zeggen dat kiezen voor maarten niet logisch is vanwege het rekenen.. maar het was nou niet bepaald een rekenopdracht.. het was een tel opdracht.. dus niet echt moeilijk.. had in principe iedereen wel kunnen staan..

Ik denk dat de sleutelpositie in deze opdracht juist wel in de groep lag, dus wil je eigenlijk Tim en William juist in de groep omdat die voor mogelijke verwarring kunnen zorgen..
Misschien heeft ze de telefoon ook wel bewust aan Tim gegeven (er vanuitgaande dat het dezelfde telefoon is waarmee zij gebeld wordt) Tim liep immers in opdracht 1 ook met een foto in zijn zak waar hij "niet meer aan gedacht had" Dus hopelijk vergeet hij die telefoon ook gewoon..  ;)

Volgens mij hadden Marit en Maarten toch echt wel de sleutelfunctie. Zij moesten alle getallen goed hebben om de groep te bellen. En als ze de groep niet hadden gebeld, was de groep sowieso de toren in gegaan.
AZ Landskampioen '08/'09

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #212 Gepost op: 26-01-2012, 17:07:38 »
Volgens mij hadden Marit en Maarten toch echt wel de sleutelfunctie. Zij moesten alle getallen goed hebben om de groep te bellen. En als ze de groep niet hadden gebeld, was de groep sowieso de toren in gegaan.
Tot op zekere hoogte kan ik me hier in vinden, echter, zodra ze het telefoonnummer hadden gaven ze die sleutelpositie compleet uit handen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Erphon

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #213 Gepost op: 26-01-2012, 17:32:07 »
Weet niet of het al besproken is, maar in aflevering 3 'Geen Toneel' zegt Liesbeth: 'Ik ben de Mol'.

Hier te zien:
http://www.youtube.com/watch?v=k3WKmAzpIZo

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #214 Gepost op: 26-01-2012, 18:40:22 »
Weet niet of het al besproken is, maar in aflevering 3 'Geen Toneel' zegt Liesbeth: 'Ik ben de Mol'.

Hier te zien:
http://www.youtube.com/watch?v=k3WKmAzpIZo

maar ze lijkt dit te quoten uit het boekje van Tim
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #215 Gepost op: 26-01-2012, 20:06:33 »
Volgens mij hadden Marit en Maarten toch echt wel de sleutelfunctie. Zij moesten alle getallen goed hebben om de groep te bellen. En als ze de groep niet hadden gebeld, was de groep sowieso de toren in gegaan.

ja ligt eraan hoe je de sleutelpositie bekijkt.. vanuit de mol of vanuit geld in de pot..
Maar zoals ik al zei vond ik daar in beide groepen wel molmogelijkheden zitten, dus niet echt een duidelijke sleutelpositie voor de mol..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #216 Gepost op: 26-01-2012, 21:23:38 »
dit was gewoon overduidelijk Liesbeth haar werk ::jaja::. Liesbeth heeft verwarring geschopt door tegen de eerste persoon te zeggen groen en de tweede rood omdat ze zich zogenaamd toen pas besefte dat unanimiteit met een mol niet gaat lukken. Toen heeft ze dus uiteindelijk zelf toch groen gestemd zodat er een meerderheid groen zou worden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #217 Gepost op: 26-01-2012, 21:27:04 »
Mol Mol mol!


Duidelijker dan bij deze onderhandelingen in aflevering 4 was het niet te zien.

Offline Exspecto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Ik zoek naar het onverwachte"
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #218 Gepost op: 26-01-2012, 21:41:35 »
Op een kruis stond "List"

Liesbeth List? beetje onwaarschijnlijk, past meer bij William.. (Liesbeth List + Ramses Shaffy)
"Tunnelvisie vermoordt je inzicht"

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #219 Gepost op: 26-01-2012, 21:50:45 »
Het valt me op dat Liesbeth heel vaak haar medekandidaten bij voor- EN achternaam noemt.

Een gewoonte om BN'ers zo te benoemen? Of toch een rodedraadhint door dit seizoen heen?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!