Auteur Topic: [Kandidaat] Liesbeth is de verliezer  (gelezen 208234 keer)

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #300 Gepost op: 29-01-2012, 23:44:17 »
zou idd zomaar kunnen..
Liesbeth blijft iig zeer verdacht.. (ookal hoop ik stiekem dat ze niet de mol is, want het ligt er zo dik bovenop)

Ja, maar ook dat kan natuurlijk tactiek zijn. Overigens zijn de meeste kijkers geen molloten zoals wij, dus zullen ze minder dingen vinden en misschien ook Liesbeth niet of minder als mol zien dan bijvoorbeeld Frits.
AZ Landskampioen '08/'09

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #301 Gepost op: 29-01-2012, 23:53:16 »
Een gewone kijker ( mijn moeder ::rofl:: ) heeft als hoofdverdachten Tim en Marit. Nou staat mijn moeder niet voor elke gewone kijker maar de makers proberen hun dus blijkbaar verdacht over te laten komen.
« Laatst bewerkt op: 29-01-2012, 23:55:43 door Jordyep »

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #302 Gepost op: 30-01-2012, 14:49:12 »
Is Liesbeth de Mol? Op haar hoodie staat ‘ég tala ekki íslensku’ wat ‘ik spreek geen IJslands’ betekent. Hoe wist zij dat ze naar IJsland gingen? Of heeft ze het kledingstuk ter plaatse gekocht? Dan nog moest ze IJslandse kronen op zak hebben.
2024: wie is de Mol?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #303 Gepost op: 30-01-2012, 14:52:31 »
Is Liesbeth de Mol? Op haar hoodie staat ‘ég tala ekki íslensku’ wat ‘ik spreek geen IJslands’ betekent. Hoe wist zij dat ze naar IJsland gingen? Of heeft ze het kledingstuk ter plaatse gekocht? Dan nog moest ze IJslandse kronen op zak hebben.

Ik denk dat ze het ter plaatse heeft gekocht. Pinnen kan overal. En de locatie was vast ook al bekend, weet je nog dat Frits een Japan shirt aan had?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #304 Gepost op: 30-01-2012, 14:56:05 »
Ja, dat kan natuurlijk ook. Sinds de kandidaten zelf ook met (nep-)hints komen, wordt het alleen maar moeilijker ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #305 Gepost op: 30-01-2012, 15:16:48 »
Ja, maar ook dat kan natuurlijk tactiek zijn. Overigens zijn de meeste kijkers geen molloten zoals wij, dus zullen ze minder dingen vinden en misschien ook Liesbeth niet of minder als mol zien dan bijvoorbeeld Frits.

Mwah vorige jaren bleken de polls (op .nl en over het internet, niet per se hier) een aardige indicatie van wat de gemiddelde kijker leek te denken (bijv met Anniek, Arjen, Art/ Karin).
Misschien wordt niet alles uitgeplozen maar een polletje invullen is zo gebeurd.  ;)

Vanaf ongeveer afl 1 staat Liesbeth in de top drie op .nl en nu al geruime tijd op eenzame hoogte bovenaan..
Een korte greep uit diverse polls geeft een zelfde beeld..







Ik kan me met een dergelijke edit eigenlijk nauwelijks voorstellen dat ze de Mol is.  ::)

Van alle kandidaten uit widm 12 lijkt ze me iig wel de saaiste optie.  ::ohno::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #306 Gepost op: 30-01-2012, 17:29:16 »
Ze zou een goede mol geweest zijn als de montage er niet zo dik bovenop lag. Liesbeth is voortdurend aan het woord over allerlei opdrachten. Ook dat inzoomen op haar gezicht bij de bergopdracht had niet gehoeven.
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #307 Gepost op: 30-01-2012, 22:54:48 »
Ik denk dat ze het ter plaatse heeft gekocht. Pinnen kan overal. En de locatie was vast ook al bekend, weet je nog dat Frits een Japan shirt aan had?

 ::oink:: mogen ze tegenwoordig ook al gewoon geld op zak hebben? Dat hoort toch niet bij dit spel?  ???

Liesbeth kwam ook alweer aan het woord met uitleg nét nadat er in het groot die molstempel in beeld was geweest onderop het blaadje met instructies, leek een beetje als een quote: "de mol vertelt..."
Ze willen haar wel heel graag als mol presenteren  :P
Mol moet, mol doet je goed!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #308 Gepost op: 30-01-2012, 22:56:33 »
::oink:: mogen ze tegenwoordig ook al gewoon geld op zak hebben? Dat hoort toch niet bij dit spel?  ???

Bwa ... de tijd dat ze zonder geld van A naar B moeten zien te komen is toch een beetje voorbij ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #309 Gepost op: 30-01-2012, 23:00:04 »
Alles wat zij zegt komt geacteerd over inderdaad, kunnen we haar normale manier van praten niet vergelijken met een interview o.i.d. wat ze ooit eerder heeft gegeven want ik kende haar eerlijk gezegd helemaal niet voor de serie begon.

Klopt hoor, ze is goed in voorlezen  :P
Nog nooit het jeugdjournaal bekeken? Zou je haar van kunnen kennen  ::vergroot::  ;)
Mol moet, mol doet je goed!

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #310 Gepost op: 30-01-2012, 23:02:10 »
Bwa ... de tijd dat ze zonder geld van A naar B moeten zien te komen is toch een beetje voorbij ?

Maar dat maakte het wel een stuk leuker en spannender
Mol moet, mol doet je goed!

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #311 Gepost op: 30-01-2012, 23:02:47 »
Ik kan deze niet kwijt in het onderschriften topic, maar die van mij is:

Ja Liesbeth, GROEN!
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #312 Gepost op: 31-01-2012, 00:06:38 »
Bwa ... de tijd dat ze zonder geld van A naar B moeten zien te komen is toch een beetje voorbij ?

Dat lijkt mij ook ja.. ik zou niet weten waarom ze geen geld zouden mogen hebben. En trouwens, in één van de eerdere series (vergeef me, ik weet niet meer precies welke, ik dacht 10) zag je ze in beeld souvenirs kopen.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #313 Gepost op: 31-01-2012, 01:13:12 »
ach, die hoofdsteden versterken wat mij betreft alleen maar een eventuele hint. Wie weet, misschien eindigt dit seizoen inderdaad wel in Madrid.
Als er gevraagd wordt naar steden met een M dan denk ik dat je al snel Madrid noemt. Dus geen hint IMHO.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #314 Gepost op: 31-01-2012, 02:20:46 »
Dat lijkt mij ook ja.. ik zou niet weten waarom ze geen geld zouden mogen hebben. En trouwens, in één van de eerdere series (vergeef me, ik weet niet meer precies welke, ik dacht 10) zag je ze in beeld souvenirs kopen.

In het verleden hadden ze naast de pot ook zakgeld. Dit moest naar eigen inzicht beheerd worden.
Vond ik  leuk, want daarom moest er overlegd worden wat er wel en/of niet mee gekocht zou worden. Waar ze het aan zouden besteden of juist niet.
Tegenwoordig schijnt alles al zo voorgekauwd te zijn dat dit dus niet meer kan  ::)
Niet elke verandering is automatisch een verbetering hoor!

Vorig jaar gingen ze laarzen aanschaffen met geld uit de pot, vond ik zo idioot. Daar hadden ze dus dat zakgeld voor nodig gehad bij voorbeeld.
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #315 Gepost op: 31-01-2012, 11:20:35 »
In het verleden hadden ze naast de pot ook zakgeld. Dit moest naar eigen inzicht beheerd worden.
Vond ik  leuk, want daarom moest er overlegd worden wat er wel en/of niet mee gekocht zou worden. Waar ze het aan zouden besteden of juist niet.
Tegenwoordig schijnt alles al zo voorgekauwd te zijn dat dit dus niet meer kan  ::)
Niet elke verandering is automatisch een verbetering hoor!

Vorig jaar gingen ze laarzen aanschaffen met geld uit de pot, vond ik zo idioot. Daar hadden ze dus dat zakgeld voor nodig gehad bij voorbeeld.

Ja, ach... dat zakgeld is al zo lang geleden. Ik mis het niet. Het verandert weinig aan het uiteindelijke spelconcept.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #316 Gepost op: 31-01-2012, 14:59:10 »
::oink:: mogen ze tegenwoordig ook al gewoon geld op zak hebben? Dat hoort toch niet bij dit spel?  ???

Liesbeth kwam ook alweer aan het woord met uitleg nét nadat er in het groot die molstempel in beeld was geweest onderop het blaadje met instructies, leek een beetje als een quote: "de mol vertelt..."
Ze willen haar wel heel graag als mol presenteren  :P

klopt idd maar het eerste woord wat ze zei was wel FRITS...  ;)
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #317 Gepost op: 31-01-2012, 18:04:31 »
Interessante opmerking van Liesbeth in de terugblik op aflevering 4 (MolMail):

"In die eerste confrontatie met Hadewych was ik helemaal overtuigd van mijn strategie. Dus ik heb haar overruled en toen liep ik weg en toen dacht ik "natuurlijk, dit klopt helemaal niet wat ik zeg". Dus in mijn volgende confrontatie, met Frits, heb ik dat geprobeerd weer terug te draaien."

Dit klopt niet met wat we in de uitzending zagen. Het kwartje viel namelijk pas tijdens het gesprek met Frits.

Of dit nou verdacht is of juist niet, daar ben ik nog niet helemaal uit.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #318 Gepost op: 31-01-2012, 18:43:58 »
klopt helemaal Heinz.. ik heb die scene nog ergens beschreven.. vond dat goed geacteerd.. maar het kwam juist ook zo echt over vanwege het geluidsfragmentje wat men er onder had gemonteerd..
zo'n klap geluidje.. van nu valt het kwartje.. maar dat kan natuurlijk bewust zijn gedaan, om het echter te laten overkomen.. bij mij werkte dat iig wel dat geluidje..  ;)
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #319 Gepost op: 1-02-2012, 11:52:54 »
Dat lijkt mij ook ja.. ik zou niet weten waarom ze geen geld zouden mogen hebben. En trouwens, in één van de eerdere series (vergeef me, ik weet niet meer precies welke, ik dacht 10) zag je ze in beeld souvenirs kopen.
Daarbij had ze het t-shirt misschien wel op het vliegveld kunnen kopen, daar hebben ze zeker hun geld nog!
Ich bin ein Bärliner!