Auteur Topic: [Kandidaat] Liesbeth is de verliezer  (gelezen 208223 keer)

Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #460 Gepost op: 14-02-2012, 13:52:54 »
'k Zal hem hier ook maar even posten want elders is Liesbeth niet zo interessant meer geloof ik.

Wat zegt Liesbeth daar nou op 14:35? Ik versta: "Ik hoef m (de pot) ook niet, ik liep laatst al met 350 (of 450) euro in mijn handen". Of heb ik echt een gehoorapparaatje nodig? ::rofl::

Nu je het zo zegt.. Volgens mij ook!  :o

Offline Femke046

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #461 Gepost op: 14-02-2012, 14:10:03 »
Ja hoor... Na jaren fanatiek deze site gevolgd te hebben, hier eindelijk m'n 1e post!
Wanneer Liesbeth zegt dat ze niet de mol is, maar 'ja' knikt... Dat laat me sterk denken aan Karin vorig seizoen wanneer ze samen met Art in een kerk zit. Hier lijkt zij hetzelfde te doen op de vraag 'ben jij de mol'.(nee zeggen, ja knikken) En tja...zij was(ook)niet de mol...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #462 Gepost op: 14-02-2012, 16:09:21 »
'k Zal hem hier ook maar even posten want elders is Liesbeth niet zo interessant meer geloof ik.

Wat zegt Liesbeth daar nou op 14:35? Ik versta: "Ik hoef m (de pot) ook niet, ik liep laatst al met 350 (of 450) euro in mijn handen". Of heb ik echt een gehoorapparaatje nodig? ::rofl::

Ze had toch een keer het verdiende geld van een opdracht in haar handen gekregen en vervolgens doorgespeeld aan de "echte" penningmeester? Of vergis ik mij nu?

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #463 Gepost op: 14-02-2012, 16:21:57 »
Ze had toch een keer het verdiende geld van een opdracht in haar handen gekregen en vervolgens doorgespeeld aan de "echte" penningmeester? Of vergis ik mij nu?
Tweemaal zelfs: Bij de "PimPamPet-opdracht" en bij de "toren-opdracht" in Reykjavic.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #464 Gepost op: 14-02-2012, 17:30:41 »
Tweemaal zelfs: Bij de "PimPamPet-opdracht" en bij de "toren-opdracht" in Reykjavic.
ja dat zal het toch wel zijn dan. Maar de bedragen kloppen niet met wat ze zegt. Ik dacht daarom meer aan geld bij de Western opdracht. Vond dat nogal verdacht, maar bij nader inzien: ze werd 3x weggedrukt dus mocht het geld toch niet houden. Loos alarm dus.

Offline FCO

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #465 Gepost op: 16-02-2012, 10:18:30 »
Ik ben een tijdje in het buitenland geweest en geen tijd gehad om het te kunnen volgen, maar heb de afgelopen week alle afleveringen ingehaald. Heb daardoor het forum totaal niet gevolgd, dus excuses als dit al een keer gepost is.

Maar is het iemand anders ook al opgevallen dat Liesbeth ALTIJD de laatste "kandidaat" is die wat zegt over degene die het spel verlaat? en daarna krijg je dan het afscheidsgesprekje tussen de afgevallen kandidaat en art. Het komt bij mij heel erg over als zijnde De Mol die afscheid neemt van haar "slachtoffers".

Nou kan het ook gewoon zo zijn dat ik door alle afleveringen achter elkaar te kijken niet helemaal meer bij machte was om iemand anders te kunnen volgen dan Liesbeth  ::)

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #466 Gepost op: 16-02-2012, 16:17:23 »
Miek37: 100% mee eens.
Ik had Liesbeth wel al vaker op tv gezien (bijv. 1Vandaag) en ik vond vanaf het allereerste moment al dat ze anders was dan ik haar dacht te kennen. Dat heeft me toen al in de Liesbeth-tunnel gestopt en daar zit ik nu zo ver in dat ik er moeilijk uit kan komen.

Offline Mollemientje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #467 Gepost op: 16-02-2012, 17:06:35 »
hee allemaal.

ik weet niet of het al een keer gepost is maar ik heb van alle testvragen die in beeld waren + de deelnemer een tabelletje gemaakt.
hierin zie je dat bij Liesbeth elke keer een vraag in beeld wordt gezet. is dit toeval of een hint?  ::hypocriet:: ::vergroot::


Wat mij opeens opvalt is dat alleen Liesbeth Tim en William vraag 12 hebben.....
(Ik "zit"op Liesbeth maar krijg steeds meer het gevoel dat William de Mol is...)

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #468 Gepost op: 16-02-2012, 17:36:12 »
Als Liesbeth en Fits het hooivlot wel veilig aan de andere kant gekregen zouden hebben....dan moesten ze toch samen weer een opdracht doen om te bepalen wie de vrijstelling zou krijgen / of heb ik iets gemist?
Is dat dan niet een beetje te veel van het goede..?

Offline loveyou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #469 Gepost op: 16-02-2012, 18:08:04 »
Wat mij opeens opvalt is dat alleen Liesbeth Tim en William vraag 12 hebben.....
(Ik "zit"op Liesbeth maar krijg steeds meer het gevoel dat William de Mol is...)


viel mij inderdaad ook op. aangezien dit het liesbeth topic is
plaatste ik het voor liesbeth maar je hebt gelijk!
WIDM ♥

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #470 Gepost op: 16-02-2012, 22:59:09 »
Niemand iets te zeggen over Liesbeth na deze aflevering?

Ik geniet de eerste keer dat ik een aflevering zie meer van de aflevering dan dat ik echt diep gefocused naar kandidaten kijk, maar ik heb niet echt iets verdachts kunnen vinden, behalve de aarde op de verkeerde plek neer willen gooien. Iemand anders wel?
Molloot sinds seizoen 4

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #471 Gepost op: 16-02-2012, 23:02:05 »
nope.. eigenlijk zie ik Liesbeth alleen maar goede dingen doen en geld verdienen laatste paar opdrachten..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Petmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #472 Gepost op: 17-02-2012, 00:05:35 »
Ik kwam eigenlijk de site zoeken voor meer informatie.. Ik heb nog steeds Liesbeth en Tim als verdachten maar ik ga stiekem alleen maar naar Tim toe. Hoewel Tim zei: Liesbeth is de mol, ze heeft tenslotte het jeugdjournaal gepresenteerd. Milouska Meulens (de mol van 2006) presenteerde ook het jeugdjournaal. Dat is tot nu toe het enige wat ik van Liesbeth heb meegekregen deze aflevering.. Ik ga zoeken naar aanwijzingen!
Niets is wat het lijkt!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #473 Gepost op: 17-02-2012, 00:09:09 »
Ik kwam eigenlijk de site zoeken voor meer informatie.. Ik heb nog steeds Liesbeth en Tim als verdachten maar ik ga stiekem alleen maar naar Tim toe. Hoewel Tim zei: Liesbeth is de mol, ze heeft tenslotte het jeugdjournaal gepresenteerd. Milouska Meulens (de mol van 2006) presenteerde ook het jeugdjournaal. Dat is tot nu toe het enige wat ik van Liesbeth heb meegekregen deze aflevering.. Ik ga zoeken naar aanwijzingen!

De mol zei dat ze idd zou gaan abseilen/ klimmen.
Kostte de pot €500,-

Niet dat ik Liesbeth verdenk maar op zich een mogelijke mollestreek.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Petmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #474 Gepost op: 17-02-2012, 00:26:41 »
Ik heb even zitten denken.. En gekeken bij aanwijzingen van twitter..
In het najaar van 2011 twitterde de mol: Morgen zijn veel Medemollen en kandidaten te gast in DWDD. En ik ook. Wellicht. #widm

Zie hier: https://twitter.com/IkBenDeMol/statuses/127080335237328896


De mol was dus in de studio.. Wie ik zie:
-William (is er uit)
-Dio     (is er uit)
-Marit   (is er uit)
-Liesbeth(de mol?)


Hier onder de uitzending:
http://www.youtube.com/watch?v=e_XmJS3Jsvk&feature=related
Kunnen jullie iemand anders vinden?
Niets is wat het lijkt!

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #475 Gepost op: 17-02-2012, 00:33:43 »
en ik ook wellicht betekend toch misschien wel misschien ook niet... maar wel mooi gevonden..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #476 Gepost op: 17-02-2012, 22:55:00 »
Ik meende iets grappigs te zien toen Liesbeth in gesprek was met Art. N.l. dat ze nee schudde terwijl ze iets met "ja"  zei. Zou ze een afwijking hebben dat haar hoofd precies anders gaat dan wat ze zegt?

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #477 Gepost op: 18-02-2012, 00:56:44 »
Ik meende iets grappigs te zien toen Liesbeth in gesprek was met Art. N.l. dat ze nee schudde terwijl ze iets met "ja"  zei. Zou ze een afwijking hebben dat haar hoofd precies anders gaat dan wat ze zegt?

Dat is dan al minstens de 2de keer dat ze dat doet. Vorige week ook in gesprek met Hadewych.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #478 Gepost op: 18-02-2012, 01:00:12 »
Dat is dan al minstens de 2de keer dat ze dat doet. Vorige week ook in gesprek met Hadewych.

Ja daarom viel het me ook op.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #479 Gepost op: 18-02-2012, 11:38:55 »
Ik meende iets grappigs te zien toen Liesbeth in gesprek was met Art. N.l. dat ze nee schudde terwijl ze iets met "ja"  zei. Zou ze een afwijking hebben dat haar hoofd precies anders gaat dan wat ze zegt?

Ze schudt inderdaad wel met haar hoofd terwijl ze zegt dat ze het fantastisch vindt om mee te doen. Maar ook Tim schudt een keer met zijn hoofd. Zit dus deze keer niets in.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)