Auteur Topic: [Kandidaat] Liesbeth is de verliezer  (gelezen 208183 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #500 Gepost op: 21-02-2012, 09:41:47 »
Alhoewel zij idd veel meer molacties en geld uit de pot heeft gehaald dan de andere 3.

Ik ben het wel met je eens dat ze vaak op goede posities zit/zat.
Maar waarom heeft zij pertinent meer geld uit de pot gehaald dan anderen?  ???
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #501 Gepost op: 21-02-2012, 10:45:23 »
omdat ze wellicht, in tegenstelling tot wat gedacht wordt, de mol is?

Sec: de kans dat ze de mol is, is 25 procent. De kans dat een ander de mol is, is ok 25 procent. Je kunt ieand verdenken, en daar argumenten voor hebben, maar aangezien niemand zeker weet wat iemand heeft uitgespookt, blijft die kans simpelweg 25 procent.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #502 Gepost op: 21-02-2012, 13:46:27 »
Zou jammer zijn als Liesbeth de mol is. Frits zegt dat ie op Liesbeth zat, dus of iedereen zat toen al op Liesbeth en Frits maakt de test het slechtst, en de productie flest ons door allemaal andere verdenkingen te laten zien, of Frits zit te liegen dat ie op Liesbeth zat, of moet liegen van de productie.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #503 Gepost op: 21-02-2012, 15:16:44 »
Jos, ik vroeg waarom vriendlief de indruk had dat ze meer geld uit de pot had gehaald dan alle anderen.
'Omdat ze misschien de mol is' is geen antwoord op mijn vraag, dus.  ::ohno::

Zou jammer zijn als Liesbeth de mol is. Frits zegt dat ie op Liesbeth zat, dus of iedereen zat toen al op Liesbeth en Frits maakt de test het slechtst, en de productie flest ons door allemaal andere verdenkingen te laten zien, of Frits zit te liegen dat ie op Liesbeth zat, of moet liegen van de productie.
Sja mee eens. Maar hetzelfde geldt dus in mijn optiek wel voor Anne-Marie waar kandidaten ook al vroeg op uitgevlogen zijn (afl 5 zelfs).
Ik geloof niet dat Frits heeft gelogen, hij testte echt al geruime tijd hoofdzakelijk op Liesbeth volgens mij. Zijn shock en verdriet om eruit te liggen waren ook te oprecht ervoor volgens mij, zo ook de verwarde reactie van William.

Los daarvan zou ik Liesbeth geen inspirerende mol vinden maar ok, daarover kan iedereen natuurlijk zo zijn eigen mening hebben.  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #504 Gepost op: 21-02-2012, 15:24:06 »
Zou jammer zijn als Liesbeth de mol is. Frits zegt dat ie op Liesbeth zat, dus of iedereen zat toen al op Liesbeth en Frits maakt de test het slechtst, en de productie flest ons door allemaal andere verdenkingen te laten zien, of Frits zit te liegen dat ie op Liesbeth zat, of moet liegen van de productie.

Maar het was dan weer wel Liesbeth die we met 2 flessen hebben gezien in afl. 1  ::rofl::

Overigens snap ik niet goed waarom dit nu ineens als flessen=oplichten wordt gezien terwijl alle andere trucjes vd regie om ons te misleiden hogelijk geprezen worden.  ???

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #505 Gepost op: 21-02-2012, 19:15:20 »
Sja mee eens. Maar hetzelfde geldt dus in mijn optiek wel voor Anne-Marie waar kandidaten ook al vroeg op uitgevlogen zijn (afl 5 zelfs).

Tja, maar dat is giswerk. Marit spreekt niet superhard uit dat ze de test op Anne-Marie invult. Frits heeft dit wel gezegd, ook letterlijk in de roodshow.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #506 Gepost op: 21-02-2012, 19:20:15 »
Tja, maar dat is giswerk. Marit spreekt niet superhard uit dat ze de test op Anne-Marie invult. Frits heeft dit wel gezegd, ook letterlijk in de roodshow.
Nee ze spreekt het niet uit nee, maar anders is haar gedrag in afl 4 (Bunker) en afl 5 (western opdracht) wel moeilijk te verklaren als dat niet het geval is geweest.

Aan de andere kant is het natuurlijk opvallend dat we Liesbeth nu ineens horen zeggen dat ze op Anne-Marie zit (waar dat eerder vaag werd gehouden) en William ook op haar zou hebben gezeten (wat zijn gedrag in de western opdracht dan weer moeilijk te begrijpen maakt tenzij hij later terug geswitcht is..  ::) )
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #507 Gepost op: 21-02-2012, 21:26:40 »
omdat ze wellicht, in tegenstelling tot wat gedacht wordt, de mol is?

Sec: de kans dat ze de mol is, is 25 procent. De kans dat een ander de mol is, is ok 25 procent. Je kunt ieand verdenken, en daar argumenten voor hebben, maar aangezien niemand zeker weet wat iemand heeft uitgespookt, blijft die kans simpelweg 25 procent.

Ik schat de kansen dat iemand anders dan Liesbeth de Mol is zelfs op 75% :D

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #508 Gepost op: 22-02-2012, 18:22:15 »

 Voor elke overgebleven kandidaat (en misschien ook over de andere die afgevallen zijn)zijn er nu heel veel hints die naar de mol leiden. Behalve over Liesbeth zijn er weinig hints.  :-\\
Alhoewel zij idd veel meer molacties en geld uit de pot heeft gehaald dan de andere 3.
Is dit bewust gedaan door de regie?
Alle andere verdacht maken met hints behalve DE MOL zelf? :P 
HUH??? weinig hints richting Liesbeth!?!?!? Sorry onder welke steen heb jij gelegen ;)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #509 Gepost op: 22-02-2012, 21:31:28 »
HUH??? weinig hints richting Liesbeth!?!?!? Sorry onder welke steen heb jij gelegen ;)

Zo wordt er niet tegen vriendlief gepraat he ;)

Ik ben het wel met 'm eens dat in tegenstelling tot Tim, Anne-Marie en Hadewych Liesbeth er redelijk bekaaid vanafkomt met steekhoudende hints, hoor.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #510 Gepost op: 22-02-2012, 21:47:03 »
Jos, ik vroeg waarom vriendlief de indruk had dat ze meer geld uit de pot had gehaald dan alle anderen.
'Omdat ze misschien de mol is' is geen antwoord op mijn vraag, dus.  ::ohno::


Hahaha, je begrijpt hem verkeerd. Natuurlijk weet ik dat je het tegen Vriendlief had. Maar ik bedoelde er juist mee te benadrukken dat niemand anders dan de mol zelf een extra motivatie heeft om de geldpot te plunderen.


En we kwekken momenteel TOCH al lekker door elkaar heen, maar dat is een ander verhaal.

OT: voorlopig handhaaf ik mijn avatar.

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #511 Gepost op: 23-02-2012, 00:57:19 »
Hints voor Liesbeth zijn er juist vooral in de vorm van 'geregisseerde' molacties:
- De 4263 hint. 4x2x6x3=144. En de 144e dag in dit jaar is de verjaardag van Liesbeth (waar ook nog eens uitgebreid bij stilgestaan wordt)...
- Ik vind de hint met Eur. Steden M, waarbij de lus van de d erg dun geschreven is (waardoor er Eur. Stelen M(ol?)) staat, nog steeds een hele mooie.
- Verder zit ze op een ideale plek tijdens de onderhandelingen, waar ze eerst overtuigd is van groen en opeens in haar 2e gesprek beseft dat de mol roet in het eten gaat gooien...
- Dan nog de palindroom hint (Staats) icm de titel 'van achteren naar voren'...

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #512 Gepost op: 23-02-2012, 17:52:59 »
Hintje naar Liesbeth:

Van alle deelnemers is enkel de achternaam van Liesbeth te vormen met de letters van 'STIERENVECHTERSARENA'.


Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #513 Gepost op: 23-02-2012, 18:54:02 »
En tóch nemen we vanavond afscheid van Liesbeth!

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #514 Gepost op: 23-02-2012, 21:50:12 »
Yup, het wordt nu kamp Liesbeth voor mij. Weer terug bij mijn oude kamp om eerlijk te zijn.
Denk dat een hoop tim tunnels hierheen komen nu.

Offline belg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #515 Gepost op: 23-02-2012, 22:04:28 »
Hoeveel geld zit er nu in de pot?

10101 euro. Oh, een palindroom, waar kennen we dat nog van?

(Ja, dit kunnen de makers vooraf niet bedacht hebben, maar ik vond het toch grappig. Dit zou wel verklaren waarom die 1 euro van Tim mee werd geteld.)

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #516 Gepost op: 23-02-2012, 22:05:38 »
Ik ben weer terug bij Liesbeth, die ik in het begin verdachtte ::rofl::. Kom niet van de Tim tunnel trouwens, maar die van Hadewych.

Oja: is het hier een beetje gezellig?  ::zwaai::
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #517 Gepost op: 23-02-2012, 22:06:36 »
Qua gezichtsuitdrukkingen in deze aflevering vind ik Liesbeth een echte kandidaat.
...maar soms even niet :)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #518 Gepost op: 23-02-2012, 22:07:47 »
Ik ben weer terug bij Liesbeth, die ik in het begin verdachtte ::rofl::. Kom niet van de Tim tunnel trouwens, maar die van Hadewych.

Oja: is het hier een beetje gezellig?  ::zwaai::

Het was wat eenzaam de laatste tijd maar het wordt na het vertrek van Tim nu vast een stuk gezelliger hier.   ::rofl::

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #519 Gepost op: 23-02-2012, 22:08:11 »
Denk dat een hoop tim tunnels hierheen komen nu.

nou ik toch niet!  ;D