Auteur Topic: [Kandidaat] Tim is niet de mol  (gelezen 249005 keer)

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #140 Gepost op: 26-01-2012, 21:23:42 »
en nog meer bewijs: tim weet dat hadewich en anne-marie groen stemmen. En hij weet dat liesbeth en frits rood stemmen. hij stemt groen en weg pot.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #141 Gepost op: 26-01-2012, 21:25:09 »
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet vreemd zou vinden als Tim of Liesbeth bordje 5 heeft kwijtgeraakt.. zij zaten in de groep voor William en Frits en ze zijn beide van elkaar weg geweest dus hebben daar beide mogelijkheid toe gehad..

Vanwege de executie opdracht verdenk ik dan wel weer meer Tim dan Liesbeth na deze aflevering.
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #142 Gepost op: 26-01-2012, 21:28:36 »
Kan niet meer missen, wordt weer een goede pooluitslag voor mij dit jaar! ::tandpastasmiley::
🜃

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #143 Gepost op: 26-01-2012, 21:32:48 »
Weer helemaal in de Tim-tunnel en nu moet hij toch zijn best gaan doen om mij er uit te krijgen ::tandpastasmiley::

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #144 Gepost op: 26-01-2012, 21:46:30 »
Tim blijft bij mij voor alsnog ook zeer duidelijk op de eerste plaats staan.. Ook met de laatste opdracht kan hij makkelijk zijn rode stem groen hebben gemaakt..
(net zoals frits en Liesbeth overigens) maar ik vind Tim toch nog steeds het meest verdacht..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #145 Gepost op: 27-01-2012, 01:59:58 »
Tim is de mol: net bij de tandemopdracht was zijn bord 3-1=2. In aflevering 1 zette de mol in de allereerste opdracht de tijd van 3 uur naar 2 uur dus 3-1=2!!
Dit zou een mooie (te verklaren) hint kunnen zijn.
Ik wil het niet, maar, het zou zo kunnen zijn!  ::ok::
Omnia vincit amor

Offline EvdS

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #146 Gepost op: 27-01-2012, 03:46:32 »
Normaal gesproken schrijf je je naam op een verjaardagskaart wel met hoofdletter toch?
Vind dat gekke 't'-tje van Tim op de kaart wel erg veel op alle kruizen in de serie lijken.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #147 Gepost op: 27-01-2012, 03:57:20 »
Idd Raar hoe hij schrijft, of op zijn minst opmerkelijk (Kaart Liesbeth).
"+" als T van Tim.
Maar dat kan een "handtekening zijn".

Feliciteren met 26 jaar kan een gewoonte-grap zijn. Ik weet niet beter of iedereen in mijn omgeving feliciteerd mensen met een jaartal welke minimaal 10 jaar lager ligt.  Behalve als ik jarig ben 'tuurlijk.

Liessbeth met dubbel s?

Veel aan te merken. Minimaal 3 x.
Maar vooralsnog doet hij mij teveel denken aan Pepijn.
Terwijl Tim actiever is qua verdenkingen op zijn conto krijgen m.i.

Dagboek Mol; achteroverleunen, en zo ook op fiets. bij bunkers.
Té duidelijk?
Zodra ik té denk...haak ik af.
Op naar afl. 5! Wie weet ga ik overstag.




Omnia vincit amor

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #148 Gepost op: 27-01-2012, 08:50:14 »
Bij Tim heb ik zo'n vervelend onderbuikgevoel. Een beetje zoals met zijn Trio-maatje Arjen. Die het destijds niet bleek te zijn ondanks dat ik 99,9% zeker was... Nu durf ik niet meer in de Tim tunnel door Arjen  :(

Offline Molvarp

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #149 Gepost op: 27-01-2012, 09:13:18 »
Tim is de mol: net bij de tandemopdracht was zijn bord 3-1=2. In aflevering 1 zette de mol in de allereerste opdracht de tijd van 3 uur naar 2 uur dus 3-1=2!!

ik vind dit een goede opmerking, lijkt te wijzen naar de vraag van dat trio, maar misschien is het wel hint voor die tijd

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #150 Gepost op: 27-01-2012, 09:35:58 »
Ik moet de onderhandelingsopdracht nog eens uitgebreid terugkijken, maar ervanuitgaande dat de mol wel tussen de onderhandelaars zit, maakt deze opdracht Tim meteen hoofdverdachte.

Het lijkt er op basis van de onderhandelingen en hun blikken naar elkaar bij de uitslag sterk op dat Frits en Tim allebei rood hebben gestemd.  Beste resultaat voor de mol is een meerderheid groen. Je wilt als mol dus dat iedereen groen gaat stemmen, en stemt zelf rood.

Frits doet dit ook, maar hij is degene die uitspreekt dat mensen rood moeten gaan stemmen. En dat ga je als mol niet doen, want je wilt wel dat de meerderheid groen stemt. Tim lijkt goed in te schatten dat de dames op groen stemmen en weet dat als hij met Frits mee gaat hij hun pactje in stand houdt, maar toch slecht een minderheid rood stemt.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #151 Gepost op: 27-01-2012, 10:56:19 »
Vraagje : Hoe komt de produktie aan die familiefoto's ...ik las ergens dat een aantal familieleden helemaal niet op de hoogte was van de deelname van hun familielid aan het spel ?


« Laatst bewerkt op: 27-01-2012, 12:29:01 door Molle Pietje »

Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #152 Gepost op: 27-01-2012, 10:59:55 »
Idd Raar hoe hij schrijft, of op zijn minst opmerkelijk (Kaart Liesbeth).
"+" als T van Tim.
Feitelijk staat er + I M, dus dat lijkt nu te verwijzen naar alle kruizen, wiskundige symbolen & de IM (I am = ik ben).

Offline molroy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #153 Gepost op: 27-01-2012, 12:17:32 »
is er nog plek in deze tunnel? ::) ik voeg me er graag bij

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #154 Gepost op: 27-01-2012, 12:24:09 »
Ik moet de onderhandelingsopdracht nog eens uitgebreid terugkijken, maar ervanuitgaande dat de mol wel tussen de onderhandelaars zit, maakt deze opdracht Tim meteen hoofdverdachte.

Het lijkt er op basis van de onderhandelingen en hun blikken naar elkaar bij de uitslag sterk op dat Frits en Tim allebei rood hebben gestemd.  Beste resultaat voor de mol is een meerderheid groen. Je wilt als mol dus dat iedereen groen gaat stemmen, en stemt zelf rood.

Frits doet dit ook, maar hij is degene die uitspreekt dat mensen rood moeten gaan stemmen. En dat ga je als mol niet doen, want je wilt wel dat de meerderheid groen stemt. Tim lijkt goed in te schatten dat de dames op groen stemmen en weet dat als hij met Frits mee gaat hij hun pactje in stand houdt, maar toch slecht een minderheid rood stemt.

In de onderhandel opdracht waren Tim, Liesbeth en Frits de gene die op rood zouden stemmen.. Een van hun is veranderd van stem..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #155 Gepost op: 27-01-2012, 12:32:59 »
ja  een van hen of meerderen (de dames ook ???)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #156 Gepost op: 27-01-2012, 12:43:11 »
ja alles kan idd..
maar was meer als reactie dat men zei dat de heren rood zouden gaan en alle dames groen..
maar liesbeth ging volgens mij ook mee in rood..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #157 Gepost op: 27-01-2012, 18:56:32 »
nou nog een opvallend Tim iets dan:

Tim zegt dat hij niet goed gestudeerd had voor de test.. waarom wil je dan in hemelsnaam als eerste??? of tweede omdat Art william voor liet..

ik zou dan nog even mijn molboekjes er bij pakken en lekker als laatste gaan, zodat ik alles nog effe kan doornemen en iedereen nog effe uit kan horen....
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #158 Gepost op: 27-01-2012, 19:19:30 »
nou nog een opvallend Tim iets dan:

Tim zegt dat hij niet goed gestudeerd had voor de test.. waarom wil je dan in hemelsnaam als eerste??? of tweede omdat Art william voor liet..

ik zou dan nog even mijn molboekjes er bij pakken en lekker als laatste gaan, zodat ik alles nog effe kan doornemen en iedereen nog effe uit kan horen....

Tim komt heel de serie al vrij nonchalant over. Alsof het hem niets uitmaakt. Jokers heeft hij ook niet nodig. Maar het zegt verder weinig want zowel van mol als van een kandidaat verwacht je die houding niet.

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #159 Gepost op: 28-01-2012, 00:54:32 »
Je bedoeld hij heeft een logo met 2 minnen op zijn jas  ::vergroot::