Ergens raar trouwens dat Ron 2x mag DJen/VJen...
Die laatste opdracht met dat liegen zit me niet lekker. Er waren duidelijk maar 3 dingen voorzien. IJshockeyen (Rene kan kennenlijk schaatsen) Iets met dieren (Chandrika) en Ron als VJ (terwijl hij al DJ was.
Als Elise de mol is, blijf ik erbij dat het een hele goedkope opdracht is. Goedkoop in de zin, mol heeft vrijstelling en 5000 euri uit de pot (de mol weet immers wie wat gedaan heeft en dus ook wie liegt) Als Elise de mol is, is dit de slechtste opdracht aller tijden.
Angela baalt oprecht van de verloren 4000 euri bij het parkeren. En hier zou ze de mol gewoon 5000 euri laten verspelen...
Het is dus ergens wel te stellen dat de mol iniedergeval niet voor de vrijstelling moest gaan. Aan Ron werd als eerste gevraagd wie hij vond dat deze verdiende. Hij wijst zichtzelf niet aan (hij heeft het over zij twee.
WIE dan?? Dan Rene, hij wijst zichzelf aan en vervolgens doet Chandrika hetzelfde. Elise is onverstaanbaar voor niet liplezers.
Opdrachten zijn onderling wel uitwisselbaar. Had Chndrika de vrijstelling gehad was Elise naar het safaripark gegaan. (Als mol zijnde zou ik liever met een welpje knuffelen, dan in een saai gebouw te zitten
![Cheesy :D](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/cheesy.gif)
Goed dat waren wat gedachtenspinsels van een dwerg op de vroege morgen.