Nieuws Volg en like ons op Facebook!
In een straat staan 100 huizen. De huizen zijn genummerd van 1 tot en met 100.Hoeveel negens staan er in totaal in al deze nummers?(ik ga nu weer kijken, maar als iemand ze sneller heeft graag
Antwoord zou zijn 36
Volgens mij is 't zijn zoon.mijn vader's zoon = ik ==> de zin wordt "..., maar de vader van deze man ben ik"Zit ik fout?
Een jager verlaat zijn hut vroeg in de morgen en loopt een kilometer recht naar het zuiden. Daar ziet hij een beer die hij een kilometer lang recht naar het oosten achtervolgt, voordat hij in staat is de beer te schieten. Nadat hij de beer geschoten heeft, sleept hij deze een kilometer recht naar het noorden naar de hut waar hij de morgen vertrok. Welke kleur heeft de beer?Antwoord: Wit
In een Canadees stadje gelden het volgende feitGeen 2 inwoners hebben precies hetzelfde aantal haren. Geen enkele inwoner heeft precies 40360 haren. Er zijn meer inwoners dan er haren zijn op het hoofd van enige inwoner.Wat is het grootst mogelijke aantal inwoners dat dit stadje kan hebben (gegeven dat er .... inwoners zijn)Ron zei 40361: FOUTedit: Te snel getypt ( .... kon ik niet lezen)
...40361 dan is er iemand in het dorp met evenveel haren als aantal inwoners, en dan mocht niet.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
631 gasten en 10 vaste bezoekers
RealityTV vandaag
Geen nieuwe activiteiten gepland