Oké dan, dingen die mij opvielen in zijn antwoorden op de vragen van kijkers:
- Een bril? Had hij die niet nodig in de serie?
- Hij had zich ingeschreven voor de mol na één aflevering, per ongeluk ook nog omdat zijn tennissen in het water viel, te hebben gezien waarin een oproep werd gedaan voor nieuwe kandidaten.
Na één aflevering ga je je aanmelden? Dan weet je niet eens hoe het spel werkt.
- Hij zegt: "ik heb niet meegedaan voor het geld." Dus én hij was geen wieisdemol-fan, én hij speelt niet mee voor het geld. Waar dan wel voor, vraag je je af.
- Over de lintjesopdracht zegt hij: "Ik was ongeveer halfweg op de route en realiseerde me opeens dat het weleens helemaal mis kon gaan. Ik weet niet zo goed waar dat voorgevoel vandaan kwam, maar uiteindelijk kreeg ik gelijk." Ondanks dat, vond hij het de leukste opdracht. Vreemd, zo'n voorgevoel. Waarom neem je dan zoveel lintjes mee?
- De opdracht met de kettingen vond hij het minst leuk, want die was niet erg moeilijk. "Maar voor mij uiteindelijk wel," zegt ie er lachend achteraan.
Hij vond hem niet erg moeilijk maar wel voor hemzelf?
- Waarom hij met de slipopdracht niet voor dubbel ging: "Nou, om het je eerlijk te zeggen, ik heb al zoveel geld verspild, ik wou het deze keer maar een keer niet doen."
Waarom verspilde hij zoveel geld dan? Perongeluk of expres?
- Vond hij het erg om eruit te gaan? Antwoord: "De keerzijde is dat je helemaal jezelf kan zijn en niet continu moet denken en je af moet vragen wat mensen om je heen bedoelen en wat ze nu precies met je van plan zijn." Maar waarom kon hij niet zichzelf zijn? Iets te overtuigend de hulpmol gespeeld?
Verder leek het alsof hij af en toe voorlas van iets naast de camera.
Het klopt helemaal van geen kant met Ferdi.