Nieuws Volg en like ons op Facebook!
En we hebben ook nog de porto om te communiceren zal ook een van ons moeten doen, want als de politie ziet dat LdH niet handsfree porto'oot dan gaat die boete van de pot af
Addie (Rijbewijs: nee, Kaartlezen: +)Rubmol (Rijbewijs: , Kaartlezen: )Pac-Mol (Rijbewijs: nee, Kaartlezen: +)Lucy-3a (Rijbewijs: nee, Kaartlezen: +)Nys-Fan (Rijbewijs: nee, Kaartlezen: ++)bartjel (Rijbewijs: nee, Kaartlezen: +)Jelsir (Rijbewijs: nee, Kaartlezen: +)Lester (Rijbewijs: nee, Kaartlezen: -)tdietz (Rijbewijs: Ja, Kaartlezen: +)Mollenvanger21 (Rijbewijs: nee, Kaartlezen: + )LdHmolletje (Rijbewijs: Ja, Kaartlezen: ++)De auto's, de kleuren staan er voor de sier, daar hebben wij geen invloed op
de verdeling die mij het beste lijkt:auto 1 (2 pers.)- LdHmolletje (heeft rijbewijs)- Pac-molauto 2 (3 pers.)- Nys-fan (zeer goede kaartlezer)- Lester (slechte kaartlezer)- Tdietz (heeft rijbewijs)Auto 3 (3 pers.)- Bartjel- Mollenvanger21 (heeft leeftijd voor rijlessen)- Lucy-3aauto 4 (3 pers.)- Addie- Jelsir (heeft leeftijd voor rijlessen)- Rub-mol (rijbewijs?)iedereen het ermee eens?
Tja, eigenlijk zou ik toch liever in mijn oude auto zitten, maar als er echt verder niemand met een rijbewijs is... Overigens, tdietz, ben jij de vertrouwenspersoon door Daisy aangewezen?
heeft al gestuurd
Ah, D*N doet in het geniep toch mee!
Hmm, zijn we dan werkelijk met zijn tweeën maar met een rijbewijs?
Misschien heeft Jelsir een rijbewijs?
jelsir heeft geen rijbewijs, maar kan wel rijden heeft hij aangegevennu maar hopen dat de vertrouwenspersoon het goed heeft opgestuurd (of misschien ben ik het wel en heb ik heel vals gedaan l
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
925 gasten en 5 vaste bezoekers
Geen nieuwe activiteiten gepland