Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 127909 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #280 Gepost op: 19-02-2012, 12:15:28 »
De datum wanner Tim geboren is is 1 Januari 1977 kijk deze link maar http://www.verjaardagsregister.com/?zoek=Tim%20Kamps%20&%20Wart%20Kamps
En misschien is het iets met de Chinese dierenriem.

Citaat
Tweelingbroers Tim Kamps en Wart Kamps, exacte geboortedatum onbekend, zijn Nederlandse cabaretiers.

Het is gebruikelijk om als de geboortedatum niet bekend is, standaard 01-01 in te vullen.

Volgens een special van humortv over het Monica da Silva trio is zijn geboortedatum 5 juli.
Iemand van een andere site die hem persoonlijk kent bevestigt dat zijn geboortedatum in juli is.
Bovendien steekt hij zijn hand op bij de vraag over kreeften net als Frits.

Graag lezen mensen want dit is echt al herhaalde malen gezegd op het forum oa in het Tim-topic.  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Newlocetetie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #281 Gepost op: 19-02-2012, 12:18:09 »
Het is gebruikelijk om als de geboortedatum niet bekend is, standaard 01-01 in te vullen.

Volgens een special van humortv over het Monica da Silva trio is zijn geboortedatum 5 juli.
Iemand van een andere site die hem persoonlijk kent bevestigt dat zijn geboortedatum in juli is.
Bovendien steekt hij zijn hand op bij de vraag over kreeften net als Frits.

Graag lezen mensen want dit is echt al herhaalde malen gezegd op het forum oa in het Tim-topic.  ::)
oja ik was het vergeten dat hij zijn hand opstak op de trappen opdracht

Offline _Mol_

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #282 Gepost op: 19-02-2012, 12:47:59 »
Als ik het goed bekeken heb:

Hadewych = Steenbok
Liesbeth = Tweelingen (23 mei valt net buiten de periode van de stier)
William = vissen
Tim = Kreeft
Anne-Marie = Ram

Denk bij nader inzien dat we er niet zoveel mee kunnen, maar als iemand denkt dat die er iets mee kan, ga je gang! :)

Liesbeth is wel stier.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Aflevering 7
« Reactie #283 Gepost op: 19-02-2012, 12:55:01 »
Spaans voor citroen is 'el limón' overigens.
Makkelijk 'Mol' uit te halen.  :)

In het Italiaans is het Limone  ;)
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #284 Gepost op: 19-02-2012, 12:56:15 »
Hoe langer ik over die abseil opdracht nadenk hoe mooier ik hem vind eigenlijk.  ;D  ::bravo::

Fantastisch.. Kandidaten komen aan, euuuhhh enorm hoge brug enggg.. adrenaline pompt door het lijf als nooit te voren..

Krijgen nul komma niks aan informatie, behalve dan dat er een suggestie gewekt wordt over diep vallen..  ::tandpastasmiley:: (Art is echt vele malen duivelser dan Pieter-Jan naarmate het spel vordert..  >:D  :-* )

Komen ze bij Art, geheel nerveus.. Kletspraatje.. Helemaal in de war, nog steeds adrenaline door hun lijf en niet wetende wat er gaat komen. Denken dat het gesprekje met Art wel niks zal zijn, is het een gesprek met de Mol waar ze naar hebben zitten kijken, onder hun neus.  ::rofl::

Nog even los van al het dubbel, driedubbel en vierdubbel denken.  ::tandpastasmiley::

De kandidaten moeten zich daar aardig door de mangel gehaald hebben gevoeld vooral degenen met (al dan niet echte) hoogtevrees.  ;D
« Laatst bewerkt op: 19-02-2012, 12:59:42 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline leondaris

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #285 Gepost op: 19-02-2012, 13:07:40 »
zit pas op deze mollen site dus vergeef me als het al eens gepost is . Maar waarom staat er niet op het papier tussen de schilderijen : DEZE schilderijen ?????

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #286 Gepost op: 19-02-2012, 13:11:30 »
Hier heeft volgens mij nog niemand het over gehad, maar Hadewych zegt in het 'kletspraatje' met Art dat ze dropping-opdracht wel zwaar vond. Waarom vond ze dat? Volgens mij was het nu ook weer niet zo'n zware opdracht en zij was vrij snel al bij het vliegtuig en zag er verder niet vermoeid uit ofzo. Of vroeg Art in dit gesprek in welke opdracht ze het het moeilijkst had als mol? Maar ook dan zou het antwoord vrij raar zijn.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 7
« Reactie #287 Gepost op: 19-02-2012, 13:31:47 »
Heb zonet de aflevering nog een keer terug gekeken, maar ik snap 1 ding echt niet. Kan iemand mij helpen?

De mol (wie het dan ook is) kan m.i. echt wel zeker weten dat William omlaag gaat bij de bruggenopdracht. Ongeacht of William en de andere kandidaten dubbel of driebubbel nadenken. Dan zou je als mol toch gewoon inzetten op William gaat? Want 500,- euro uit de pot.

Waarom heeft de mol dit niet gedaan?

Dat vroeg ik mij ook af. William heeft als schoorsteenveger in Mary Poppins avond aan avond ondersteboven gehangen aan een touw, dan zou dit een eitje voor hem zijn. En hij zou nooit de dubbelbluf van niet gaan doen, zo fanatiek als hij is. Dit verbaast me.
No Milk today???

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #288 Gepost op: 19-02-2012, 14:13:23 »
De datum wanner Tim geboren is is 1 Januari 1977 kijk deze link maar http://www.verjaardagsregister.com/?zoek=Tim%20Kamps%20&%20Wart%20Kamps
En misschien is het iets met de Chinese dierenriem.

NEE!!!!!!! TIM is geboren op 5 juli 1977 100% zeker

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #289 Gepost op: 19-02-2012, 14:25:59 »
Bij de overzichten staat dat William aan het einde van afl. 6 (dus ik neem aan NA de executie) nog 3 jokers over had, hij overhandigd er bij zijn vertrek echter maar 2 aan Art, waar is dan die ene joker gebleven? Had hij die toch ingezet??

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 7
« Reactie #290 Gepost op: 19-02-2012, 14:31:50 »
Ik heb eens alle tests opnieuw bekeken, en de opvallendste cursorlijnen gereconstrueerd. De onderste drie zijn verreweg het opvallendst. Bij Anne-Marie in afl. 6, bij Hadewych in afl. 7 en bij Tim in afl. 7.

Zit er iets in? Zo te zien niet. Maar beter om daar nu achter te komen dan dat ik mezelf straks voor me kop sla als er wel iets in blijkt te zitten, en ik steeds uitgesteld had om het eens uit te gaan zoeken. ;)

(3-2-1 bij Tim had ik al eens genoemd trouwens.)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #291 Gepost op: 19-02-2012, 14:40:07 »
Waarom zijn alle T's geschreven met een Hoofdletter T behalve het woord "Dit"

Maar ook de letter "i" is klein zo te zien, de tweede keer op het bord staat het woord "DIT" met hoofdletters en daarin zie je een groot verschil met de eerst "i".

Dan staat het dus zo geschreven


JONGENS, BRENG Dit SCHILDERIJ TOT LEVEN, DOE DAT OP DIT PLEIN. JULLIE HEBBEN 1.5 UUR
ART

Dat moet toch een betekenis hebben!?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 7
« Reactie #292 Gepost op: 19-02-2012, 14:47:17 »
Ik heb eens alle tests opnieuw bekeken, en de opvallendste cursorlijnen gereconstrueerd. De onderste drie zijn verreweg het opvallendst. Bij Anne-Marie in afl. 6, bij Hadewych in afl. 7 en bij Tim in afl. 7.

Zit er iets in? Zo te zien niet. Maar beter om daar nu achter te komen dan dat ik mezelf straks voor me kop sla als er wel iets in blijkt te zitten, en ik steeds uitgesteld had om het eens uit te gaan zoeken. ;)

Ah, bedankt! Great minds think alike ;) Ik had er ook nog naar willen kijken, omdat ik het ook te opvallend vind. Het enige wat ik er nu in zie is dat de cursor in het laatste plaatje van 3 naar 2 naar 1 gaat. 3-1=2.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 7
« Reactie #293 Gepost op: 19-02-2012, 14:48:35 »
Het enige wat ik er nu in zie is dat de cursor in het laatste plaatje van 3 naar 2 naar 1 gaat. 3-1=2.

LEER IS LEZE OFZO JOH DAT HEP IK NET GEZEGT TOG! >:( :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 7
« Reactie #294 Gepost op: 19-02-2012, 14:52:26 »
LEER IS LEZE OFZO JOH DAT HEP IK NET GEZEGT TOG! >:( :P

JUNGIS! IK ZIET DAT TOG NIET ALS JIJ ALLUS TUSSEN HAAKJES ZET! Ben jij nieuw op het forum ofzo Heinz?! >:(

;D  ::ontopic:: Sorry Heinz, daar las ik overheen. Dit bevestigt dus mijn theorie van great minds think alike. ;)

Offline Newlocetetie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #295 Gepost op: 19-02-2012, 14:53:13 »
NEE!!!!!!! TIM is geboren op 5 juli 1977 100% zeker
Ja dat weete we nu wel

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 7
« Reactie #296 Gepost op: 19-02-2012, 14:56:34 »
;D  ::ontopic:: Sorry Heinz, daar las ik overheen. Dit bevestigt dus mijn theorie van great minds think alike. ;)

::hug::

Of zou er een sterrenbeeld uit te halen zijn als we de strepen combineren? Nee zal wel niet. ;)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #297 Gepost op: 19-02-2012, 14:57:48 »
Ik heb eens alle tests opnieuw bekeken, en de opvallendste cursorlijnen gereconstrueerd. De onderste drie zijn verreweg het opvallendst. Bij Anne-Marie in afl. 6, bij Hadewych in afl. 7 en bij Tim in afl. 7.

Zit er iets in? Zo te zien niet. Maar beter om daar nu achter te komen dan dat ik mezelf straks voor me kop sla als er wel iets in blijkt te zitten, en ik steeds uitgesteld had om het eens uit te gaan zoeken. ;)

(3-2-1 bij Tim had ik al eens genoemd trouwens.)

Toch zie ik er (oke met een beetje fantasie   ::tandpastasmiley::)  wel het eerste (zwarte deel vh plaatje) gedeelte in vd jeep opdracht uit afl. 2, van achter naar voor.




Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 7
« Reactie #298 Gepost op: 19-02-2012, 15:10:43 »
Ik heb de meesterlijke hint zoals beloofd gecompileerd in een video.
Deze kan in het rijtje van Pieter-Jan in de kerk vorig jaar: Wie is de... Mol? Patrick!
Makkelijk uit te leggen in de laatste aflevering en geld zichtbaar uit de pot.


Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 7
« Reactie #299 Gepost op: 19-02-2012, 15:41:23 »
Ik heb eens alle tests opnieuw bekeken, en de opvallendste cursorlijnen gereconstrueerd. De onderste drie zijn verreweg het opvallendst. Bij Anne-Marie in afl. 6, bij Hadewych in afl. 7 en bij Tim in afl. 7.

Zit er iets in? Zo te zien niet. Maar beter om daar nu achter te komen dan dat ik mezelf straks voor me kop sla als er wel iets in blijkt te zitten, en ik steeds uitgesteld had om het eens uit te gaan zoeken. ;)

(3-2-1 bij Tim had ik al eens genoemd trouwens.)

Ik vind alleen die "twee" duidelijk. Onder andere ook omdat Hadewych daar gebruikt maakt van het spreekwoord/gezegde: "Geen peil op te trekken".
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)