Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 127974 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #220 Gepost op: 18-02-2012, 11:20:03 »
Waarom heeft Liesbeth het over TWEE ezels terwijl er toch duidelijk DRIE ezels staan?

(Bedankt voor de shots, Supernova)
Omdat het uiteindelijk maar twee ezels waren die van belang waren voor hun opdracht..?

(Graag gedaan  ;) )
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Molletje732

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #221 Gepost op: 18-02-2012, 11:23:09 »
Gisteravond zat mijn zusje naar The Voice Kids te kijken, allemaal niet zo boeiend. Ik keek half en half mee.

Maar ineens was ik helemaal geboeid door dat programma, er zat namelijk muziek in die ook altijd in Wie is de Mol wordt gebruikt. Ik dacht zo van 'het zal toch niet?' Ik heb altijd gedacht dat er alleen hints voor het programma te vinden die bij de AVRO vandaan komen.

Het zal dus ook wel puur toeval zijn, maar ik wou het toch even delen.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 7
« Reactie #222 Gepost op: 18-02-2012, 11:25:31 »
Gisteravond zat mijn zusje naar The Voice Kids te kijken, allemaal niet zo boeiend. Ik keek half en half mee.

Maar ineens was ik helemaal geboeid door dat programma, er zat namelijk muziek in die ook altijd in Wie is de Mol wordt gebruikt. Ik dacht zo van 'het zal toch niet?' Ik heb altijd gedacht dat er alleen hints voor het programma te vinden die bij de AVRO vandaan komen.

Het zal dus ook wel puur toeval zijn, maar ik wou het toch even delen.

Er zit wel vaker muziek die in de mol wordt gebruikt in andere programma's. Je hoeft er absoluut niets achter te zoeken, want er zitten geen hints in andere programma's. Maar het blijft wel gek om het ineens in een andere context te horen.

Offline Molletje732

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #223 Gepost op: 18-02-2012, 11:27:41 »
Er zit wel vaker muziek die in de mol wordt gebruikt in andere programma's. Je hoeft er absoluut niets achter te zoeken, want er zitten geen hints in andere programma's. Maar het blijft wel gek om het ineens in een andere context te horen.

Ja idd, het was wel heel raar. Maar wij kennen die muziek als Wie is de Mol-muziek, omdat we het al zo vaak gehoord hebben bij dit programma. Terwijl het natuurlijk eigenlijk gewone muziek is, door Wie is de Mol gebruikt.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Aflevering 7
« Reactie #224 Gepost op: 18-02-2012, 11:34:38 »
Nou vervangen ze de herhaling van WIDM voor ingelaste journaals over één of andere prins :( (ik had hem nog niet live gezien)
...óf niet!

Offline PsVeindje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #225 Gepost op: 18-02-2012, 11:49:55 »

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #226 Gepost op: 18-02-2012, 11:55:22 »
http://imageshack.us/f/585/27679084.png/
iets dat mij opviel

Eerder in het gesprek zijn de anderen wel te zien achter Liesbeth. Alleen niet bij de vraag Wie is de mol?.

Bewust zo gemonteerd of toeval door andere camerapositie?
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Agnes22

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #227 Gepost op: 18-02-2012, 12:39:47 »
Klik op Afleveringen, en kies het nummer van je aflevering. Dan krijg je alle info, inclusief de dagboeken
Dank je , zit mij suf te zoeken...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #228 Gepost op: 18-02-2012, 12:42:06 »
Voor wat betreft de twee woorden die Anne-Marie hier noemt:

Cerveza = Bier
Río = Rivier.

Aah, heb in de aflevering niet erop gelet.
Heb bij Tim alleen Qué tal (Hoe is het? Hoe gaat het?) en Julio Iglesias gehoord. Van AM kon ik me niets herinneren.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Agnes22

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #229 Gepost op: 18-02-2012, 12:52:41 »
Gisteravond zat mijn zusje naar The Voice Kids te kijken, allemaal niet zo boeiend. Ik keek half en half mee.

Maar ineens was ik helemaal geboeid door dat programma, er zat namelijk muziek in die ook altijd in Wie is de Mol wordt gebruikt. Ik dacht zo van 'het zal toch niet?' Ik heb altijd gedacht dat er alleen hints voor het programma te vinden die bij de AVRO vandaan komen.

Het zal dus ook wel puur toeval zijn, maar ik wou het toch even delen.
Klopt ! Ik zat rechtovereind ! Maar niets kunnen ontdekken, ik zal het niet verwachtern ook ...   >:D
Kan je zien hoe diep je in de WIDM verslaving zit ... Haha

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Aflevering 7
« Reactie #230 Gepost op: 18-02-2012, 13:35:28 »
(ik had hem nog niet live gezien)
Wie? De prins?  ::hypocriet::
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #231 Gepost op: 18-02-2012, 13:44:47 »
Omdat het uiteindelijk maar twee ezels waren die van belang waren voor hun opdracht..?
De tekst "Dit schilderij" suggereert eigenlijk dat er maar 1 schilderij belangrijk was.
Het zou ook nog letterlijk kunnen slaan op "dit" schilderij, dus op de middelste ezel met de tekst. Al zie ik niet hoe dan.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Aflevering 7
« Reactie #232 Gepost op: 18-02-2012, 13:51:48 »
Het is gewoon weer een 3 ezels - 1 ezel = 2 ezels.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #233 Gepost op: 18-02-2012, 14:06:45 »
Het is gewoon weer een 3 ezels - 1 ezel = 2 ezels.

 ::jaja::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #234 Gepost op: 18-02-2012, 14:21:05 »
De tekst "Dit schilderij" suggereert eigenlijk dat er maar 1 schilderij belangrijk was.
Het zou ook nog letterlijk kunnen slaan op "dit" schilderij, dus op de middelste ezel met de tekst. Al zie ik niet hoe dan.

Dat zou wel leuk zijn als A-M de mol is. Als mol weet ze dan dat zij de Picasso moet gaan uitbeelden. Zij zit er dan "als schilderij". En natuurlijk is alleen dát schilderij van belang  ;D

Nog leuker als het echt een hint is. Ze doet dan opnieuw een "Wie ben ik", net als in het spelletje op TV. En zoals getwitterd en vermeld in het moldagboek.

Ook opvallend : A-M had een rokje aan met afbeeldingen van (volgens mij)schilderijen van  Andy Warhol. Zou nog even gecheckt moeten worden of ik dit goed heb gezien. Wel toepasselijk als het zo is. Voorkennis?   ;)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #235 Gepost op: 18-02-2012, 14:25:48 »

Nog leuker als het echt een hint is. Ze doet dan opnieuw een "Wie ben ik", net als in het spelletje op TV. En zoals getwitterd en vermeld in het moldagboek.

  Goeie!  ::ok::
Omnia vincit amor

Offline Molletje732

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #236 Gepost op: 18-02-2012, 14:44:21 »
De testvragen vielen mij wel weer op. En weer die vraag Wie is de Mol?

Vorige keer beantwoordde Hadewych deze vraag bij vraag 1, de rest gewwon bij vraag 20. Dit keer heeft Hadewych vraag 20, maar Liesbeth beantwoord nu vraag 1.

Ik blijf het toch heel apart vinden, maar ja ik kan er verder ook niet zo veel mee.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 7
« Reactie #237 Gepost op: 18-02-2012, 14:51:11 »
Als Art vraagt of ze voor 50 of 100 woorden kiezen staan er op de stier al een boel worden doorgestreept. Eerder zagen we dat nog niet. Beetje raar.

Of zouden de kandidaten vast wat dubbele woorden hebben doorgestreept? (Kan zonder HD niet zo goed zien of het inderdaad dubbele woorden zijn.) Sowieso misschien de moeite waard om de woorden goed te bekijken. Heeft iemand "verstieren" opgeschreven? Zou een hint kunnen zijn als we wisten wie.

Grappig dat "Art" ook is goed gerekend.

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #238 Gepost op: 18-02-2012, 14:58:16 »
@Heinz Omdat ze de kop ook vol geschreven stond hebben ze de woorden voor een 2de x op de stier  geschreven. De kop  kon namelijk losgemaakt van de romp en op het deel dat in de romp verdwijnt stonden ook woorden. Vandaar dat er woorden zijn doorgestreept.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 7
« Reactie #239 Gepost op: 18-02-2012, 15:01:28 »
Je bedoelt dat niet alle woorden die ze nog een keer hadden opgeschreven verdwenen na het terugzetten van de kop? Dat zou het kunnen zijn ja. ::jaja::