Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 127889 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 7
« Reactie #380 Gepost op: 21-02-2012, 19:39:29 »
Het stond in onze overzichten , maar ook in de "officiële" overzichten" op de AVRO site. Dus alleen William weet het :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Newlocetetie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #381 Gepost op: 21-02-2012, 19:55:05 »

Ik had het eigenlijk gepost vanwege de 3-2=1 theorie maar dit zou natuurlijk ook kunnen, ik zou alleen zo graag willen weten of het klopt dat William aan het einde van afl. 6 inderdaad nog 3 jokers over had of dat dat een fout is in de overzichten, zou degene die dat bijhoudt dit willen checken please?


Misshien zou dat een goeie vraag zijn op de fandag waar die jokers zijn gebleven

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #382 Gepost op: 21-02-2012, 20:05:19 »
Ik betwijfel heel erg of William Tim verdacht. Hij confronteert hem inderdaad wel een keer, waar hij zegt dat Tim lui speelt. Maar je hoort hem toch in afl 7 dingen zeggen als 'Het lijkt me niet goed dat Tim de pot heeft, want Tim is erg slordig' en niet 'Want hij is de mol' of 'want ik vertrouw  hem niet. En zo zijn er meerdere voorbeeldjes.


Dat William niet openlijk zegt dat hij Tim ervan verdenkt de mol te zijn, betekent nog niet dat hij dat niet denken kan. Het zou ook niet echt slim zijn van een kandidaat om voor de hele groep zijn molverdenkingen ten toon te spreiden.
Bovendien halen Heinz en ik het gegeven "William verdenkt Tim" uit de extra minuten afl. 7 in de molmail van vanavond.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #383 Gepost op: 21-02-2012, 20:09:24 »
Het stond in onze overzichten , maar ook in de "officiële" overzichten" op de AVRO site. Dus alleen William weet het :)

Oke bedankt, dan kunnen we er dus vanuit dat er dus 1 "zoek" is!  ::jaja::

Misshien zou dat een goeie vraag zijn op de fandag waar die jokers zijn gebleven

Of 1 van de overgebleven kandidaten heeft er ineens 1 (meer).


Offline Lester

  • Forumlid
  • -
Re: Aflevering 7
« Reactie #384 Gepost op: 21-02-2012, 20:38:05 »
William is zo in-to-the-mole da ie vast die joker sneaky mee heeft genomen naar huis  >:D

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #385 Gepost op: 21-02-2012, 23:39:35 »
Oke bedankt, dan kunnen we er dus vanuit dat er dus 1 "zoek" is!  ::jaja::

Of 1 van de overgebleven kandidaten heeft er ineens 1 (meer).



Kan 't niet gewoon zijn dat ie 'm heeft ingezet bij de laatste test, maar dat we dat niet in beeld hebben gezien?

Offline Dominic023

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #386 Gepost op: 21-02-2012, 23:51:44 »
Ik betwijfel heel erg of William Tim verdacht. 

Ik ga dit seizoen zowiezo wat minder af op wie, wie verdenkt.
Denk dat de regie daar veels te veel mee speelt.
Ik zat gisteren aflevering 1 nog eens terug te kijken en dan hoor je Marion zeggen (voordat ze een rood scherm krijgt) dat ze inzet op Liesbeth en Tim, dus dan denk ik JUNGIS ??? ,ik kan er geen pijl uit trekken, klik, 3-2-1

 :)
WIDM 2012: Afl. 1 Anne Marie, Afl. 2 Anne Marie Afl. 3 Marit, Afl. 4 Anne Marie  Afl.5 Anne Marie  Afl. 6 Tim, Afl. 7Anne Marie Afl. 8,9,10 Anne Marie

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #387 Gepost op: 22-02-2012, 08:57:31 »
Dat William niet openlijk zegt dat hij Tim ervan verdenkt de mol te zijn, betekent nog niet dat hij dat niet denken kan. Het zou ook niet echt slim zijn van een kandidaat om voor de hele groep zijn molverdenkingen ten toon te spreiden.
Bovendien halen Heinz en ik het gegeven "William verdenkt Tim" uit de extra minuten afl. 7 in de molmail van vanavond.
Hij zegt het ook niet openlijk hij zegt het in de biecht.  ;)

Ik denk dat deze extra stukjes zuiver bedoeld zijn als voer voor ieders verdachte, want er zitten 'verdachte' momenten voor elk van de overgebleven kandidaten/molverdachten in, en vanuit elk perspectief.

Jij ziet William die een blik werpt op Tim, zie je wel hij is er op Tim uitgevlogen..
Fenix ziet een drie-eenheid van vrouwen die hij graag wil zien.
Anne-Marie verdenkers zien bevestiging dat zij zich afzijdig houdt o.a.
Hadewych verdenkers zien een zogenaamde verspreking.
Tim verdenkers zien zijn gedrag als afzijdig en ontwijkend terwijl anderen dat juist weer te mols overkomend vinden etc etc.

Kortom, leuke stukjes maar we schieten er geen zak mee op, hetgeen mi ook de bedoeling is.  ;)
« Laatst bewerkt op: 22-02-2012, 09:00:46 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 7
« Reactie #388 Gepost op: 22-02-2012, 09:42:06 »
Kortom, leuke stukjes maar we schieten er geen zak mee op, hetgeen mi ook de bedoeling is.  ;)

Ik denk dat we er wel wat mee op kunnen schieten, maar dan moet je wel je tunnelvisie loslaten en durven twijfelen, en dat is moeilijk. Nu langzaamaan duidelijker gaat worden hoe de verhoudingen in de groep liggen qua verdenkingen en hoe meer de Mol in het nauw komt, hoe belangrijker om daar op te letten én op je gevoel af te gaan. Dat gave MolMail-filmpje met ongemonteerde extra beelden van aflevering 7 is hiervoor perfect.

In 2009 zat ik vanaf het begin af aan op Jon als Mol, maar switchte ik na aflevering 8 naar Anniek en overtuigde ik mezelf ervan dat ik goed zat. Toch ging ik enorm twijfelen toen Jon zich versprak in een extra MolMail-filmpje. Zo erg dat ik bijna terugswitchte. Die filmpjes kunnen dus zeker nuttig zijn.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2012, 10:09:01 door Heinz »

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #389 Gepost op: 22-02-2012, 10:10:18 »
Dat filmpje maakt naar mijn inzien tim weer minder verdacht ???, dit jaar is voor mij te moeilijk.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #390 Gepost op: 22-02-2012, 10:52:26 »
Toch ging ik enorm twijfelen toen Jon zich versprak in een extra MolMail-filmpje. Zo erg dat ik bijna terugswitchte. Die filmpjes kunnen dus zeker nuttig zijn.

Nou ja dat bedoel ik dus eigenlijk.. Het kan je bevestigen of ook juist doen twijfelen over wat je misschien liever ziet - en dat kan toevallig juist zijn of ook totaal niet.. (het kan immers niet allemaal juist zijn en diverse kokers leveren een heel ander resultaat en andere interpretatie, zoveel moge duidelijk zijn..  :P )

Ik vind het idd zo duidelijk dat ik ook juist weer begin te twijfelen hetgeen dan misschien weer de bedoeling is etc etc etc.. Zelfde 'fucking psychologische draaimolen' als afl 4..  ;)
Dat bedoelde ik dus met, je schiet er niet veel mee op..

Misschien betekent Hadewych's 'verspreking' hier iets, misschien ook niet.
Misschien is Tim's houding idd wel die van de Mol of misschien van een mols willen lijkende kandidaat (of een mol die een kandidaat speelt die de mol speelt aka kim de mollende kandidaat mol..) and so on..  ;)

'Het is om horendol van te worden, deze puzzel'...   ;D
« Laatst bewerkt op: 22-02-2012, 10:56:07 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Femaloires

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #391 Gepost op: 22-02-2012, 12:09:36 »
Waarom geen +€2500 voor Anne-Marie die in haar eentje het vlot met een brandende vuurpijl raakte??

Tegenwoordig eigenlijk door twists en groepsopdrachten zo goed als niet meer te achterhalen wie persoonlijk geld heeft verdiend, of daar een theorie over mollenschap op te baseren.  ::ohno::

Sorry, niet gezien.
Ik zet hem er bij  ::rofl::

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Aflevering 7
« Reactie #392 Gepost op: 22-02-2012, 20:58:27 »
Fenix ziet een drie-eenheid van vrouwen die hij graag wil zien.

Heel graag! ;) (alsof ik de enige ben ::))


It's gonna happen ...
The holy trinity! ::hypocriet:: >:D ::pinokkio::

Kom niet af morgen, ik bied geen troost aan de Tim-tunnel. Ik bied wel nu al mijn hulp aan om 'm af te breken. :P

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Aflevering 7
« Reactie #393 Gepost op: 22-02-2012, 21:27:07 »
Kom niet af morgen, ik bied geen troost aan de Tim-tunnel. Ik bied wel nu al mijn hulp aan om 'm af te breken. :P

Helemaal eens hoor FenikXII! Ik heb ook Timmy als afvaller in de pool! Ik zou graag alle Tim fans willen oproepen om de aflevering morgen te filmen met een eigen camera, niet op het scherm maar op jezelf, zodat we een mooie compilatie kunnen maken van geschokte gezichten als daar het bloedrode scherm verschijnt.  ;D
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #394 Gepost op: 22-02-2012, 21:47:54 »
Ik zou graag alle Tim fans willen oproepen om de aflevering morgen te filmen met een eigen camera, niet op het scherm maar op jezelf, zodat we een mooie compilatie kunnen maken van geschokte gezichten als daar het bloedrode scherm verschijnt.  ;D

Zoiets?
 ::oink::

Maar niet bij mij, ik zit nog in de H-tunnel  ::bravo::

Offline Kleinmarleentje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #395 Gepost op: 23-02-2012, 12:06:07 »
Zoals Soundos vorig seizoen keek na 'Executie' ::ok::

Offline PsVeindje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #396 Gepost op: 23-02-2012, 12:30:57 »
3-2=1

Tim
3= M
2= I
1= T

MIT

Mol is tim?!
« Laatst bewerkt op: 23-02-2012, 12:33:57 door PsVeindje »

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #397 Gepost op: 23-02-2012, 12:40:44 »
3-2=1

Tim
3= M
2= I
1= T

MIT

Mol is tim?!

Wat probeer je nou eigenlijk aan te tonen? :)

Als je input al Tim is, dan ben ik niet meer zo verbaast dat de output ook Tim is.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #398 Gepost op: 23-02-2012, 13:20:25 »
Wat probeer je nou eigenlijk aan te tonen? :)

Als je input al Tim is, dan ben ik niet meer zo verbaast dat de output ook Tim is.

 ::rofl:: ::ok::

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #399 Gepost op: 23-02-2012, 15:33:43 »
Ik zou graag alle Tim fans willen oproepen om de aflevering morgen te filmen met een eigen camera, niet op het scherm maar op jezelf
Wat een gezeur zeg.   ::ohno::
No offense.. Ik heb zelf Tim als hoofdverdachte maar ik sluit nog niemand echt uit al vind ik bepaalde mensen wel steeds onwaarschijnlijker worden. Maar dat geldt volgens mij voor iedereen die één persoon meer verdenkt dan anderen in dit stadium, dus waarom specifiek dit gedoe jegens mensen die Tim als hoofdverdachte hebben? Dit blijft ten slotte widm.  :-X

Ik begrijp eigenlijk niet waar deze 'agressie' vandaan komt, in posts op het gehele forum onderhand?  ??? Vooral de afgelopen week zijn er posts van deze aard verschenen, en ik vraag me af waarom eigenlijk?

Goed sommige mensen zijn wat irritant voor wat betreft hun aannames en voorbarigheid, mee eens.
Maar vorig jaar was er bij Patick in dit stadium bijvoorbeeld nauwelijks discussie of werd er iig niet op deze manier gereageerd, en toen was een veel groter deel van het forum overtuigd van zijn molschap als ik me goed herinner.

Ten slotte is het gewoon een tv programma, en krijgen we wat voorgeschoteld wat wat mij betreft soms wel logisch is, maar soms ook absoluut niet.  ::ohno:: 'Gelijk hebben' of niet is wat mij betreft iig een zeer klein deel van het hele proces, ik vind het veel belangrijker dat de hele serie mooi is. Een leuke en graag goede mol draagt daaraan wel bij, maar uiteindelijk gaat het om het plezier dat je met het speuren beleeft - en als je aan het forum deelneemt: vooral het genoegen van het speuren met zijn allen, wat mij betreft. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen voorkeuren en nagelang verdenkingen, maar dat geldt toch voor elke serie, elk jaar? Waarom dan nu ineens dit soort opmerkingen??

Ik merk dat ik eigenlijk nu nauwelijks nog zin meer heb om bij te lezen vanwege hetzij gelijkhebberige commentaren enerzijds hetzij commentaren van deze aard anderzijds.  ::ohno::

Erg jammer, vind ik.  :-\\
We kunnen toch nog steeds open de discussie met elkaar aangaan, daar is een forum ook voor dacht ik.   :(
« Laatst bewerkt op: 23-02-2012, 15:36:57 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)