Auteur Topic: en nu? [nieuwe obsessies?]  (gelezen 19598 keer)

Offline Siebrand

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:en nu? [nieuwe obsessies?]
« Reactie #40 Gepost op: 26-05-2003, 23:50:35 »
en Flikken natuurlijk he!
De allerbeste Nederlandstalige politieserie.

Daar heb ik nog niet zo vaak gezien. Ik heb wel vaak gekeken naar de voorganger daarvan op TV1, Heterdaad.

Offline dopey

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 26-05-2003, 23:51:47 »
Daar heb ik nog niet zo vaak gezien. Ik heb wel vaak gekeken naar de voorganger daarvan op TV1, Heterdaad.
Ik geloof dat de vierde (of zelfs de vijfde) jaargang eraan komt,
maar toch het is nog niet te laat  :D

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 27-05-2003, 00:19:14 »
tussen 17.25u en 18.53u op Yorin komen ook altijd leuke series achter elkaar (als je zo lang ziek bent weet je precies wanneer wat waar komt  :-\).

Offline pimwiz

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 27-05-2003, 00:24:58 »
Detectives: Morse met kop en schotel boven de rest uit!   :D  Daarna inderdaad Frost, en Midsomer Murders is ook leuk.

De duitse detectives vind ik wat minder, evenals Baantjer - daar wordt zoo vreselijk slecht in geacteerd (is iets voor Ferdi misschien, een hele serie vol met B-acteurs!  ;D).

Maarre... wat niemand hier nog genoemd heeft als opvolger van WIDM is... Bobo's in de bush!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 27-05-2003, 00:26:12 »
Bobo's in de bush is meer iets voor Ferdi... in een voorbeschouwing stond:
Yorin denkt dat een stel B-acteurs in de bushbush samen heel aantrekkelijk is om te zien, maar dat zal zwaar tegenvallen.  ;D

Mee eens!

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #45 Gepost op: 27-05-2003, 00:31:30 »
Citaat van: RTLBoulevard link=x date=x
De te water geraakte Inge stroomde steeds verder weg. Uiteindelijk was het Matthias Scholten die te water sprong en haar kwam redden. Dat is op zich vrij apart, want Matthias is de presentator van het geheel, die zich dus eigenlijk niet had mogen mengen in de situatie. Maar Matthias was de enige die de ernst van de situatie in de gaten had, en daarom besloot toch te gaan helpen.
Tsja, d'r wordt wat op los gehypet. Maar wie weet is het wel spannend...? :-\

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline pimwiz

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 27-05-2003, 00:38:46 »
Nou,
het lijkt eigenlijk een eigentijdse versie van het Spel zonder Mensen, met Dick Scharnier!

Of was dat nou Sterrenslag?   ???

Offline Orientalred

• Forumlid
  • OR is back in town...
« Reactie #47 Gepost op: 27-05-2003, 09:46:29 »
Peking Express, wat is dat voor programma? Ik heb er nog niet eerder van gehoord.

Expeditie Robinson interesseert me niet zo, ik vind het teveel een populariteitswedstrijd, net als Big Brother. Het leuke van Wie is de Mol is juist dat je doorgaat door je eigen kennis en kunde.

yep dat is zo, er valt over Robinson veel minder te disucssieren, alleen maar ja die is leuk, die moet weg. Maar het is buitengewoon interesting hoe die mensen daar groepen vormen en anderen buitensluiten, samenwerken om tot in de finale te komen. Het is ook wel veel meer een gemaakt programma hoor, zoals vorig jaar  :(

Maar wie wil dat nou niet, een maandje lang op een onbewoond eiland moeten overleven?  ;D (tja, dat er geen eten is)

*ga mijn ontbijtje maar eens klaarmaken*  ;D

You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline Orientalred

• Forumlid
  • OR is back in town...
« Reactie #48 Gepost op: 27-05-2003, 09:48:16 »
 ;D De detectiveserie van de (vorige) eeuw is toch wel Jessica Fletscher (hoe schrijf je dat?) Ik werd altijd gedwongen om dat te kijken door men ma. Een voordeel, het heeft tot een WIDM-verslaving geleid.  :D

« Laatst bewerkt op: 27-05-2003, 09:48:32 door Orientalred »
You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #49 Gepost op: 27-05-2003, 10:50:35 »
[waarzeggersmodus]
Alle Expeditie Robinson fans doen er goed aan om WieIsDeMol.Com in de gaten te houden, want je weet maar nooit wat een nieuwe bestemming van deze site zou kunnen gaan worden...  ;D
[/waarzeggersmodus]

ja dat zou eens tijd worden dat er een goed ER-forum komt. Wordt dat dan ook een aparte sectie??

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #50 Gepost op: 27-05-2003, 11:24:56 »
Ik hoorde trouwens dat een van de kandi's van Expeditie Robinson op de heenweg ziek was geworden en in quarantaine moest, om te checken op SARS. Daarna mocht ie pas na de isle.  

ER? Tss  ::)

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #51 Gepost op: 27-05-2003, 11:28:14 »
Baantjer slecht geacteerd, pardon, voor wat krijgen ze dan zon goede kritieken en wordt het volledig origineel aangekocht door de VRT. en wil de Duitse zender het stuk integraal gaan vertalen.

Het blijft een kwestie van smaak. er zijn soms idd slechte gastrollen maar de vaste cast is erg sterk .

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #52 Gepost op: 27-05-2003, 11:35:36 »
Het lullige aan Baantjer is, dat je alle gastacteurs al wel ergens anders van kent. Daardoor kun je ze niet serieus nemen in hun rol. Bartho Braat blijft gewoon Jef van GTST, Kasper van Kooten blijft gewoon Peter van 'All Stars' en nog maar te zwijgen over de Katja Schuurmans en de Angela Schijfen

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #53 Gepost op: 27-05-2003, 14:41:28 »
ja dat zou eens tijd worden dat er een goed ER-forum komt. Wordt dat dan ook een aparte sectie??
Er staan nog grote veranderingen op stapel. De vrees bestond (zowel binnen als buiten de crew) dat het forum langzamerhand zou doodbloeden als er meer dan een jaar lang geen Wie is de Mol te zien zou zijn. Om het forum levend te houden, is de bedoeling dat er straks mogelijk meerdere websites tegelijk gaat draaien rondom dit forum in het genre reality tv.

Daarbij zal dus niet alleen een aparte sectie op het forum komen, maar een compleet nieuwe site met inhoud en forum. Echter: de huiskamer zal op al die sites dezelfde huiskamer (deze dus) zijn!

Daarom bij deze dus vast maar een oproep voor mensen om na te denken over van welke programma's het interessant is om een website te maken (uiteraard een beetje in de trend van WieIsDeMol.Com). Het belangrijkste criterium daarbij is dat er iemand moet zijn die de kar wil trekken (lees: het tv-programma zo leuk vind of het beheren van een website zo leuk vind, dat hij/zij er veel tijd in wil steken). Bovendien moet er (ook) iemand zijn die het een en ander op technisch vlak weet/kan (HTML/grafisch/etc). Met die twee vlakken (management en techniek) heb je feitelijk een crew.

Zelf zorg ik dan voor enkele technische randvoorwaarden, zoals een pagina editor (of eigenlijk een compleet Content Management Systeem), een forum en de web ruimte.

(overigens: alles is nog in de brainstorm fase, maar van Expeditie Robinson en Planet Race komen er al zo goed als zeker nieuwe sites!)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #54 Gepost op: 27-05-2003, 14:43:04 »
tof compu, goed plan hoor!! peking express ook misschien leuk om over na te denken..

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 27-05-2003, 14:43:41 »

En dan ook over de andere ER, op ned. 1 iedere vrijdag ;)

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #56 Gepost op: 27-05-2003, 14:48:00 »
tof compu, goed plan hoor!! peking express ook misschien leuk om over na te denken..
Tsja, es even denken. Ken ik iemand die de kar wil trekken. Iemand die enthousiast is over het programma, die goed overweg kan met grafische zaken, die al aardig thuis is op de WieIsDeMol.Com site...waar vind ik die? ;)

* Compuart kijkt nog es in de rondte ::)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #57 Gepost op: 27-05-2003, 15:19:12 »
Tsja, es even denken. Ken ik iemand die de kar wil trekken. Iemand die enthousiast is over het programma, die goed overweg kan met grafische zaken, die al aardig thuis is op de WieIsDeMol.Com site...waar vind ik die? ;)

* Compuart kijkt nog es in de rondte ::)

??? *corabora kent niet zo iemand maar wil het best graag zelluf doen hoor als ze daarmee compuart kan helpen!!  ;)

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #58 Gepost op: 27-05-2003, 15:28:39 »
??? *corabora kent niet zo iemand maar wil het best graag zelluf doen hoor als ze daarmee compuart kan helpen!!  ;)
Tsja, je hoeft 't niet te doen om mij te helpen. Maar als je zegt: het lijkt me leuk om eens een eigen site in te richten, te runnen en voor die site de kar te trekken (lees: veel tijd erin investeren) en je bent enthousiast over het Peking Express programma, dan zou daar best een mogelijkheid liggen!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #59 Gepost op: 27-05-2003, 15:32:16 »
Tsja, je hoeft 't niet te doen om mij te helpen. Maar als je zegt: het lijkt me leuk om eens een eigen site in te richten, te runnen en voor die site de kar te trekken (lees: veel tijd erin investeren) en je bent enthousiast over het Peking Express programma, dan zou daar best een mogelijkheid liggen!

ik denk dat ik dat samen met een medeforummer best zou kunnen en willen doen, alleen moet ik dan ook mensen gaan afstraffen als ze teveel off-topic gaan?? en zoja wat zijn de strafmaatregelen??  ;)

ik hoor het wel als het zover is..ok?