Auteur Topic: en nu? [nieuwe obsessies?]  (gelezen 19629 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:en nu? [nieuwe obsessies?]
« Reactie #60 Gepost op: 27-05-2003, 15:36:26 »
alleen moet ik dan ook mensen gaan afstraffen als ze teveel off-topic gaan??

Tja, dat is nu eenmaal part of the job.  ;D

Maar er zijn gelukkig ook nog steeds 'n aantal mods op de site aanwezig die die taak wel op zich willen blijven nemen.  8)

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #61 Gepost op: 27-05-2003, 16:11:57 »
ik denk dat ik dat samen met een medeforummer best zou kunnen en willen doen, alleen moet ik dan ook mensen gaan afstraffen als ze teveel off-topic gaan?? en zoja wat zijn de strafmaatregelen??  ;)
Tsja, ik denk dat het wel aanbeveling verdient om qua regels een beetje op dezelfde lijn te zitten als WieIsDeMol.Com.

Citaat
ik hoor het wel als het zover is..ok?
Yep, uitstekend, je hoort nog van mij :) Iedereen die actief wil worden op een van de (al dan niet geplande) sites wordt geadviseerd wat van zich te laten horen (of in dit topic, of door een pm naar mij toe).

« Laatst bewerkt op: 27-05-2003, 16:18:45 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 27-05-2003, 16:17:25 »
Ik ben eigenlijk benieuwd wat jullie van detectiveseries vinden. Het plot van zulke series is tenslotte wel vergelijkbaar met WIDM. Ik hou zelf wel van series met lange afleveringen, zoals het Engelse Midsomer Murders of het Zweedse Beck, zodat je tijd hebt om uitgebreid te zoeken naar de dader. En de VARA is weer begonnen met een van mijn favoriete programma's, namelijk Law & Order.

Midsummer Murders is mijn favoriet en Morse natuurlijk (al is ie morsdood nu) en ik ben echt dol op Silent Witness.

Mijn leesstijl is vergelijkbaar.

Ik geef overigens verder niet om programma's als Expeditie Robinson enzo.

En verder qua obsessie: ik speel een game en dat was al een grote hobby en dat zal wel blijven ook ;)

Ma how, zeg!

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #63 Gepost op: 27-05-2003, 16:22:16 »
een obsessie, studeren (11 juni examen ass.B)
verder natuurlijk wancatan, kolonisten van catan online en meedenken over een nieuwe inhoud van de site.

Ik denk dat als ik nu al de ideeen hoor, dat we er wel moeten uitkomen. met de cms op de achtergrond moet dat zeker lukken. het5 is ons tenslotte ook gelukt met Mol-online.

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #64 Gepost op: 27-05-2003, 16:26:13 »
Ik denk dat als ik nu al de ideeen hoor, dat we er wel moeten uitkomen. met de cms op de achtergrond moet dat zeker lukken. het5 is ons tenslotte ook gelukt met Mol-online.
Precies. De Mol OnLine site is volledig tot stand gekomen door een crew die beweert a-technisch te zijn ;D

Kun je nagaan...

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #65 Gepost op: 27-05-2003, 17:07:14 »
diezelfde crew beweert niet alleen a-technische te zijn. Proefondervindelijk is bewezen dat ze dat ook zijn.

Dus kun je nagaan met een paar (pim)wizkids , wat je dan bereiken kan

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #66 Gepost op: 27-05-2003, 19:26:53 »
ik denk dat ik dat samen met een medeforummer best zou kunnen en willen doen
*kijkt Coor lief aan* ;D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Marmer14

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 27-05-2003, 20:14:17 »
En nu krijgen we dus Royal Rolf op zaterdag 21.00. >:(. Rolf Wouters op bezoek bij mensen van adel.
Ik ga dit dus NIET volgen!!!!!
Maar ik verwacht niet dat dit programma hogere kijkcijfers gaat halen dan WIDM!

En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Roonans

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 27-05-2003, 20:39:10 »
Op de website van de KRO kun je meedoen om een mysterie op te lossen.
Dit is 1 keer per jaar en duurt ook een week of 8.
Je krijgt elke week nieuwe dossiers met proces verbalen en verhoren van verdachten.
Aan de hand daarvan moet je de moord oplossen.
Je kunt elke week je antwoorden insturen en uiteidelijk wordt er een winnaar gekozen.
Dit spel zal in september weer gespeeld worden, maar hou voor de zekerheid de site maar in de gaten.
Je gaat naar de site van de KRO en dan naar KRO detectives.

Het is echt heel erg leuk (en moeilijk) om te doen.
In plaats van Wie is de Mol, wordt het Wie heeft het gedaan en waarom en hoe enz.

Groetjesss
Roan.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 27-05-2003, 20:42:28 »
en anders kan je altijd nog proberen om Het OpSlot te verslaan... is mij nog steeds niet gelukt  :'(. Wil je het een keer in het echt proberen kan dat ook trouwens in het Land van Ooit, maar op inet kan het op: www.hetopslot.nl
Het is echt heel moeilijk.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #70 Gepost op: 27-05-2003, 20:44:05 »
Klinkt leuk Roan :D
Vind het zowiezo wel leuk om te speuren. (Helaas ben ik dit jaar misleid door Ron maar gelukkig had ik wel George goed! :D)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #71 Gepost op: 27-05-2003, 20:46:41 »
Jaaaa, dat detective spel van de KRO was erg leuk de vorige keer dat ik het gedaan heb! Absoluut de moeite waard om een forum voor open te stellen

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 27-05-2003, 20:56:38 »
Daar heb ik inderdaad vorig jaar ook aan meegedaan... dat detectivespel dus..... erg leuk! Helaas was ik in die tijd veel op reis voor kantoor, dus helemaal goed heb ik het niet mee kunnen spelen, helaas....

When God created man, she was only joking!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 27-05-2003, 21:10:30 »
Elke zaterdag om 23:30 heb ik ook naar The Murder Game gekeken. De Britse versie van Murder in Small Town X. Ook leuk programma, waarin 10 kandidaten op zoek gaan naar de moordenaar in een fictief dorp waar alle personages door acterus gespeeld worden. Ze moeten die interviewen en ander research doen enzo. Heel spannend en leuk. Hopelijk komt er een Belgisch of Nederlandse versie van (en hopelijk gebruiken ze dan ook een ander plot, anders weet ik al wie het is  :-X )

Offline pimwiz

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 27-05-2003, 21:33:12 »
Baantjer slecht geacteerd, pardon, voor wat krijgen ze dan zon goede kritieken en wordt het volledig origineel aangekocht door de VRT. en wil de Duitse zender het stuk integraal gaan vertalen.
Het blijft een kwestie van smaak. er zijn soms idd slechte gastrollen maar de vaste cast is erg sterk .

Nou mollemans, daar verbaas ik me dan ook echt over!
(niet eens ironisch bedoeld)

En oh wacht, ik snap het al: de váste cast, daar hoor je mij ook niet over. 't Is juist het feit dat veel gastacteurs, behoudens de 'grote' sterren waarvan je er in iedere aflevering een paar ziet langskomen, zo van de plaatselijke toneelvereniging geplukt lijken te zijn.

Ik heb trouwens een fantastische serie overgeslagen merk ik: Spangen!

Offline pimwiz

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 27-05-2003, 21:36:20 »
diezelfde crew beweert niet alleen a-technische te zijn. Proefondervindelijk is bewezen dat ze dat ook zijn.
Dus kun je nagaan met een paar (pim)wizkids , wat je dan bereiken kan

Ow... als dit een uitnodiging is??

ik wil ook ik wil ook ik wil ook!!!

Maar ik weet niet of ik al vaste gast genoeg ben en of ik al genoeg gepost heb...

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #76 Gepost op: 27-05-2003, 21:38:46 »
Elke zaterdag om 23:30 heb ik ook naar The Murder Game gekeken. De Britse versie van Murder in Small Town X. Ook leuk programma, waarin 10 kandidaten op zoek gaan naar de moordenaar in een fictief dorp waar alle personages door acterus gespeeld worden. Ze moeten die interviewen en ander research doen enzo. Heel spannend en leuk. Hopelijk komt er een Belgisch of Nederlandse versie van (en hopelijk gebruiken ze dan ook een ander plot, anders weet ik al wie het is  :-X )
Volgens mij hebben we dat in Nederland al een jaar of 15 geleden gehad. Moordspel heette dat en werd gepresenteerd door Ron Brandsteder. Vond het als kind wel leuk om naar te kijken, hoewel ik het bij hoge uitzondering zag (ver na bedtijd). Bovendien snapte ik van het plot natuurlijk weinig, maar ik keek gewoon naar de personen zelf en beoordeelde aan de hand daarvan hun 'schuld'.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 27-05-2003, 22:21:49 »
Oh zou kunnen.
Bij de reeks waar ik het over had kunnen ze door andere gestemd worden om 'the killer's game' te gaan spelen. Twee trekken dan elk naar een andere locatie, helemaal alleen, gefilmd door infraroodcamera's (want het is 's nachts) en komen echt een hoop angstaanjagende dingen tegen. Een van hen komt de moordenaar tegen en wordt vermoord, de andere vindt een hint over de moordenaar.
Zo moest er bijvoorbeeld eentje naar 'Het verlaten ziekenhuis' in het pikkedonker, met enkel een zaklamp. Er liggen dan overal poppen (die op lijken lijken (rare woordvolgorde). Sommige zijn echte mensen die dan ineens een arm bewegen. Echt heel angstaanjagende dingen allemaal.
Enzo elke week dus iemand weg tot er nog 2 over zijn. Eentje is de winnaar (degene die het juist opgelost heeft, als ze allebei juist zijn moeten ze het geld delen, allebei fout -> niemand wint)
Dit is de site van de Britse reeks: http://www.bbc.co.uk/murdergame/

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #78 Gepost op: 27-05-2003, 22:49:29 »
duidelijk iets anders als moordspel...

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 27-05-2003, 23:38:46 »
Ik vond 'Duel over de grens altijd zo leuk programma. Iemand ooit gevolgd hier.

Nu WIDM is afgelopen blijf ik natuurlijk forummen (ik moet de CMC runnen (sorry voor de spam maar ik zoek nog deelnemers  ;D)) en ga me maar op m'n andere passie storten: Formule 1!