Auteur Topic: en nu? [nieuwe obsessies?]  (gelezen 19622 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:en nu? [nieuwe obsessies?]
« Reactie #100 Gepost op: 29-05-2003, 10:44:23 »
Duel over de grens was inderdaad echt heel erg leuk!
Duel over de grens was toch niet met Angela Groothuizen? Dat was toch met die AVRO-presentatoren die tegen elkaar in het strijdperk traden, en via allehande opdrachten een eindpunt moesten zien te bereiken. Ik kan me Istanbul nog herinneren (winnares Nicole Adriaens, verliezer Judith de Bruin) en Indonesië, (winnaar Nicole Adriaens, verliezer Bas Westerweel).

Het was gewoon hele leuke televisie. Van Istanbul weet ik dat nog zo goed omdat ik een week na de laatste uitzending zelf daarnaartoe ging.

Een klein beetje Off-topic, dat wel. Maar jullie hadden het over nieuwe obsessies: die zijn er al, nog opgestart tijdens Wie is de Mol. Ik hoef er maar het woord Mysteriax voor in mijn mond te nemen. Dan weten de meesten die dit lezen al genoeg.

De kandidaten die ik tot nu toe ben tegengekomen op het forum, en ook in de chat (bedankt Ferdi) vinden het wel leuk, dat Wie is de Mol dan wel afgelopen is op televisie, maar dat een  behoorlijk aantal mensen vrolijk door blijft gaan hier op het forum.

« Laatst bewerkt op: 29-05-2003, 10:45:26 door bodejosm43 »

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #101 Gepost op: 29-05-2003, 11:06:46 »
Ik wil ook graag iets doen als er nieuwe fora zouden komen. Ik ben niet zo goed op hettechnische vlak, maardaar wil ik graag iets over leren.
Ik ben wel goed in allerlei andere dingen zoals stukjes schrijven (bijvoorbeeld uitleg over een site/programma). Samen met een technische iemand zou het moeten lukken om een site/forum te beheren.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #102 Gepost op: 29-05-2003, 11:10:02 »
de manier van afvallen bij missie antartica vond ik wat raar en verder meer natuur dan actie maar wel heel mooie sfeerbeelden.

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 29-05-2003, 11:15:46 »
Vond ik inderdaad ook raar. Het leek een beetje alsof ze het niet goed wisten. Maar er moest toch iemand afvallen (of in ieder geval naar huis) en dan maar op een beetje knullige manier.
Ik vond het mooiste toen ze echt naar antarctica gingen. Die bergen, geweldig!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 29-05-2003, 14:09:14 »
Zucht... :-\
Khad dit topic nog niet gelezen omdat het zoveel blz bij te lezen ineens was, maar nu dan toch eens helemaal doorgelezen. (Ik verbaasde me al over die vreemde ondertitels ;D)

Tsja, als Expeditie Robinson (wanneer begon dat nou?? :-[) oid hét belangrijkste onderwerp wordt van de site, zal ik het ook maar gaan kijken... Kheb het nog nooit gezien :-[, maar het voelt ook een beetje als 'verraad' aan widm ::) :-[ (sorry kweet het, very vergezocht, maar ik kijk gewoon eigenlijk superweinig tv). Ik heb er iig weinig mee, dus ik zal gewoon afwachten, maar als de huiskamer maar wel hetzelfde blijft, vind ik het ook wel goed eigenlijk...
Kga iig ook de CMC II volgen! ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 29-05-2003, 14:41:46 »
Tsja, als Expeditie Robinson (wanneer begon dat nou?? :-[) oid hét belangrijkste onderwerp wordt van de site, zal ik het ook maar gaan kijken... Kheb het nog nooit gezien :-[, maar het voelt ook een beetje als 'verraad' aan widm ::) :-[ (sorry kweet het, very vergezocht, maar ik kijk gewoon eigenlijk superweinig tv).

't maakt toch niks uit als je zelf ER niet zo graag kijkt? De site heeft gewoon 'n nieuwe bestemming nodig, nu blijkt dat er waarschijnlijk niet snel weer 'n nieuwe WIDM-serie zal komen en voor 'n programma als ER lijkt er genoeg draagvlak te zijn. De bedoeling is dat er in de toekomst meerdere sites worden gemaakt voor verschillende programma's, dus misschien zit er dan wel iets bij dat je leuk vindt.   :)

Bovendien is ER kijken echt geen 'verraad' aan WIDM hoor. Er zijn niet voor niks veel WIDM-fans die tevens ER 'n erg leuk programma vinden. Probeer 't gewoon 'ns zou ik zeggen, en je zult zien dat je 't misschien ook wel 'n heel leuk programma vindt en je net zo aan de kandi's gaat hechten als bij WIDM.

Citaat
Ik heb er iig weinig mee, dus ik zal gewoon afwachten, maar als de huiskamer maar wel hetzelfde blijft, vind ik het ook wel goed eigenlijk...

De huiskamer zal gewoon blijven bestaan Annemieke. Dus je hoeft ons echt niet te missen ook al kijk je geen ER.  :)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #106 Gepost op: 29-05-2003, 14:57:45 »
Probeer 't gewoon 'ns zou ik zeggen, en je zult zien dat je 't misschien ook wel 'n heel leuk programma vindt

Citaat
en je net zo aan de kandi's gaat hechten als bij WIDM.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 29-05-2003, 15:07:35 »
Thnx Han voor je lieve woorden :). Ja ik zal het zeker wel eens gaan kijken dan want ik heb het nu gewoon nooit gezien dus mss vind ik het idd ook wel leuk. Gaan jullie dan ook een fandag organiseren waar die kandi's dan ook komen...? ;) (hoe bedoel je erop vooruitlopen ::))

Pino, waarom ga je je minder aan ER-kandi's hechten? ???

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #108 Gepost op: 29-05-2003, 15:50:29 »
Omdat je bij de Mol doorgaat om je kennis, en bij Er meer om je populariteit , al dan niet behaald door geslijm, afsprkaen onderling , etc.

ER is een heel leuk spel maar zeker niet van het zelfde slag als widm, dat kan ook haast niet.
Dus het hechten aan deelnemers is compleet anders/.

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 29-05-2003, 15:50:38 »
Thnx Han voor je lieve woorden :). Ja ik zal het zeker wel eens gaan kijken dan want ik heb het nu gewoon nooit gezien dus mss vind ik het idd ook wel leuk.

Precies! That's the spirit!  :)

Citaat
Gaan jullie dan ook een fandag organiseren waar die kandi's dan ook komen...? ;) (hoe bedoel je erop vooruitlopen ::))

Ik denk dat je nu wel 'n beetje te snel gaat ja. We zijn immers pas bezig met de eerste ideeen voor 'n nieuwe site.  ;D Maar wie weet, misschien komt 't er wel ooit van.  :)

Citaat
Pino, waarom ga je je minder aan ER-kandi's hechten? ???

Ik zelf ben me steeds wel best gaan hechten aan de ER-kandi's al kan ik niet meer al hun namen zo 1,2,3 opnoemen. Net als bij WIDM kreeg ik gewoon tijdens de afleveringen bepaalde favo kandi's die ik de overwinning 't meeste gunde. Maar 't is idd wel ietsjepietsje anders als bij WIDM. (maar dat komt natuurlijk omdat WIDM the all-time favorite blijft.  ;) )

« Laatst bewerkt op: 29-05-2003, 15:52:12 door Han13 »

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #110 Gepost op: 29-05-2003, 17:40:57 »
Omdat je bij de Mol doorgaat om je kennis, en bij Er meer om je populariteit , al dan niet behaald door geslijm, afsprkaen onderling , etc.

ER is een heel leuk spel maar zeker niet van het zelfde slag als widm, dat kan ook haast niet.
Dus het hechten aan deelnemers is compleet anders/.
Goh, ik dacht toch echt dat er Pino stond, Mollemans!!!

Maar ik ben het er wel mee eens, eigenlijk.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #111 Gepost op: 29-05-2003, 17:54:53 »

Chriz komt er nu pas achter dat het niet om de ziekenhuisserie ER gaat.  ::)

maapie

• Gast
« Reactie #112 Gepost op: 29-05-2003, 17:58:45 »
Vorig jaar dacht ik dat missie antarctica wel een vervanging was voor WIDM! Dus niet. Ik vind het echt het stomste programma wat ik ooit gezien heb  :)

trouwens, waarom heeft iedereen een ehm... ondertitel?
[size=0]sorry als dit al in dit topic staat, maar heb geen tijd om alles door te lezen, en ik lust ook wel zo'n ondertitel! :D[/size]

Offline Orientalred

• Forumlid
  • OR is back in town...
« Reactie #113 Gepost op: 29-05-2003, 18:01:29 »
Vorig jaar dacht ik dat missie antarctica wel een vervanging was voor WIDM! Dus niet. Ik vind het echt het stomste programma wat ik ooit gezien heb  :)

trouwens, waarom heeft iedereen een ehm... ondertitel?
[size=0]sorry als dit al in dit topic staat, maar heb geen tijd om alles door te lezen, en ik lust ook wel zo'n ondertitel! :D[/size]

Niet lullig bedoeld hoor, maar volgens mij moet je die verdienen, door iets speciaals aan het forum toe te voegen of iets bereikt te hebben.  

You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

maapie

• Gast
« Reactie #114 Gepost op: 29-05-2003, 18:03:53 »
ja, weet ik wel, maar ik geloof dat het test was: hij/zij had nog maar 5 berichtjes gepost en had er al een... mmmmm
HET MYSTERIE VAN HET EHM... ONDERTITEL!!
trouwens, waarom ehm... ?

Offline Orientalred

• Forumlid
  • OR is back in town...
« Reactie #115 Gepost op: 29-05-2003, 18:06:28 »
Maapie denkt "Ik moet en zal een ondertitel krijgen...., het moet het moet het moet...."

Je nieuwe obsessie!

;D

You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #116 Gepost op: 29-05-2003, 18:09:38 »
Iedereen met 'ehm' worden misschien nieuwe moderators, omdat www.wieisdemol.com wordt uitgebreidt met nieuwe 'boards' zijn er nieuwe moderators nodig. Toch? Compuart?

maapie

• Gast
« Reactie #117 Gepost op: 29-05-2003, 18:14:45 »
oooooooooo nou weer een mysterie opgelost!

trouwens, orientalred, goed idee!!! nieuwe obsessie: zeuren, denken, zeuren enz.enz.enz!

[size=0]nu nog even bedenken WELKE ondertitel :D[/size]

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 29-05-2003, 18:58:51 »
Iedereen met 'ehm' worden misschien nieuwe moderators, omdat www.wieisdemol.com wordt uitgebreidt met nieuwe 'boards' zijn er nieuwe moderators nodig. Toch? Compuart?

Niet specifiek moderators, maar crewmembers. Forummers met 'n 'ehm'-titel discussieren nu met ons mee over de toekomstige invulling van de site en zullen in de toekomst misschien in de crew komen.  :)

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #119 Gepost op: 29-05-2003, 19:19:28 »
ja, weet ik wel, maar ik geloof dat het test was: hij/zij had nog maar 5 berichtjes gepost en had er al een... mmmmm
HET MYSTERIE VAN HET EHM... ONDERTITEL!!
Test is een mannetje hoor!!! Ik praat dus ook mee. En ik heb nog niet veel gepost hier inderdaad maar lees al wel een tijdje mee hoor. :)

Geniet nooit met mate...