Test is een mannetje hoor!!! Ik praat dus ook mee. En ik heb nog niet veel gepost hier inderdaad maar lees al wel een tijdje mee hoor.
Ha Test, met alleen lezen krijg je die ondertitel natuurlijk NOOIT. Ik heb zelf ontdekt dat je tot 50 berichten NEWBIE heet, daarboven expert, en boven de honderd Professor. Dat gaat automatisch, al voeg je maar een smiley toe.
De andere titels, onderin en links in het bericht, dat doe je zelf. Als je je profiel raadpleegt, kun je zien dat je dat kunt wijzigen. Zoals eerder geschreven in een ander topic: toen ik nog geen 50 berichten had gepost, was er al een aantal forummers, dat mijn ondertitel heeft overgenomen, waaronder de onbetwiste nummer 1, Han13 (is dat inderdaad wel zo??), en Chrizz. Leuk, om dat voor elkaar te krijgen. Ik zie de titels steeds meer terug bij mensen, waarvan ik zeker weet dat ze eerst een andere hadden.
Mijn ondertitel was dus echt bedoeld als startpunt voor een actie om serie 5 voor elkaar te krijgen. De ringen-actie voor Angela en haar team in Amersfoort was daar een vervolg op, en naar mijn mening voldoende opgepikt
Dit moet hetzelfde effect gaan krijgen als een handtekeningen-actie.