Auteur Topic: en nu? [nieuwe obsessies?]  (gelezen 19585 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:en nu? [nieuwe obsessies?]
« Reactie #120 Gepost op: 29-05-2003, 19:30:20 »
Test is een mannetje hoor!!! Ik praat dus ook mee. En ik heb nog niet veel gepost hier inderdaad maar lees al wel een tijdje mee hoor. :)
Ha Test, met alleen lezen krijg je die ondertitel natuurlijk NOOIT. Ik heb zelf ontdekt dat je tot 50 berichten NEWBIE heet, daarboven expert, en boven de honderd  Professor. Dat gaat automatisch, al voeg je maar een smiley toe.

De andere titels, onderin en links in het bericht, dat doe je zelf. Als je je profiel raadpleegt, kun je zien dat je dat kunt wijzigen. Zoals eerder geschreven in een ander topic: toen ik nog geen 50 berichten had gepost, was er al een aantal forummers, dat mijn ondertitel heeft overgenomen, waaronder de onbetwiste nummer 1, Han13 (is dat inderdaad wel zo??), en Chrizz. Leuk, om dat voor elkaar te krijgen. Ik zie de titels steeds meer terug bij mensen, waarvan ik zeker weet dat ze eerst een andere hadden.

Mijn ondertitel was dus echt bedoeld als startpunt voor een actie om serie 5 voor elkaar te krijgen. De ringen-actie voor Angela en haar team in Amersfoort was daar een vervolg op, en naar mijn mening voldoende opgepikt

Dit moet hetzelfde effect gaan krijgen als een handtekeningen-actie.

« Laatst bewerkt op: 29-05-2003, 20:23:13 door bodejosm43 »

Offline Orientalred

• Forumlid
  • OR is back in town...
« Reactie #121 Gepost op: 29-05-2003, 20:18:03 »
Voor de ER-brainstormers:

Ik wil mijn creatieve brein wel beschikbaarstellen. Ik heb geen technische ervaring, daar kun je mij niet voor gebruiken. Ik heb nog wel wat ideeen voor wat betreft inhoud om de serie wat interessanter te maken. Dit omdat bijvoorbeeld het forum op de ER-site nooit echt boeiend is. Ben een ER-fan sinds het eerste uur, al 3 seizoenen lang, maar vind het niveau ervan wat minder worden.

Ik weet niet of je wat aan me hebt, maar mocht er interesse zijn, dan hoor ik het wel.   :D

« Laatst bewerkt op: 29-05-2003, 20:19:10 door Orientalred »
You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #122 Gepost op: 29-05-2003, 21:29:41 »
Voor de ER-brainstormers:

Ik wil mijn creatieve brein wel beschikbaarstellen. Ik heb geen technische ervaring, daar kun je mij niet voor gebruiken. Ik heb nog wel wat ideeen voor wat betreft inhoud om de serie wat interessanter te maken. Dit omdat bijvoorbeeld het forum op de ER-site nooit echt boeiend is. Ben een ER-fan sinds het eerste uur, al 3 seizoenen lang, maar vind het niveau ervan wat minder worden.

Ik weet niet of je wat aan me hebt, maar mocht er interesse zijn, dan hoor ik het wel.   :D

Voor mij geldt eigenlijk hetzelfde (ook voor Peking Express of weet ik veel welk programma nog meer). Ik zou best mee willen helpen... maar ik had/ heb al moeite om een plaatje toe te voegen aan een tekst dus op computertechnisch gebied ben ik een leek, verder lijkt het me wel leuk (ook om het te leren). Nou ja... als ik nodig/ gewenst ben dan hoor ik het ooit nog wel een keertje...

Succes iig.

Sjors

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #123 Gepost op: 29-05-2003, 21:34:37 »
Ha Test, met alleen lezen krijg je die ondertitel natuurlijk NOOIT. Ik heb zelf ontdekt dat je tot 50 berichten NEWBIE heet, daarboven expert, en boven de honderd  Professor. Dat gaat automatisch, al voeg je maar een smiley toe.

De andere titels, onderin en links in het bericht, dat doe je zelf. Als je je profiel raadpleegt, kun je zien dat je dat kunt wijzigen. Zoals eerder geschreven in een ander topic: toen ik nog geen 50 berichten had gepost, was er al een aantal forummers, dat mijn ondertitel heeft overgenomen, waaronder de onbetwiste nummer 1, Han13 (is dat inderdaad wel zo??), en Chrizz. Leuk, om dat voor elkaar te krijgen. Ik zie de titels steeds meer terug bij mensen, waarvan ik zeker weet dat ze eerst een andere hadden.
.........
Dank je bodejosm43 voor deze uitleg. Maar ik had wel door hoe het werkt hoor! Ik ben alleen nog niet zo creatief geweest om teksten toe te voegen of een avatar. :)
Die "ondertitel" Ehm is eigenlijk geen ondertitel. Ik zit denk ik nu in een iets andere usergroep, zodat ik op het brainstormforum kan komen. Hier wordt dus gepraat wat er in de toekomst gaat gebeuren. Ik denk dat er leuke plannen op stapel staan.  ;D

« Laatst bewerkt op: 29-05-2003, 21:36:02 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #124 Gepost op: 29-05-2003, 21:45:21 »
Maapie denkt "Ik moet en zal een ondertitel krijgen...., het moet het moet het moet...."

dit lijkt wat op mijn ondertitel  ;D

banaan begint met een b, soms met een s

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #125 Gepost op: 29-05-2003, 22:03:20 »
nieuwe obsessie, zoveel mogelijk wetsartikelen in je kop stampen,. terwijl je wancatan speelt, op het forum suft en muziek luistert..

Mijn persoonlijk rcord is 5 complete correcte teksten.

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Orientalred

• Forumlid
  • OR is back in town...
« Reactie #126 Gepost op: 30-05-2003, 10:26:58 »
 :D Oh dan heb ik het nog relatief gemakkelijk. Ik heb woensdag tentamen. Ik moet de wetteksten alleen correct kunnen opzoeken en interpreteren. Privaatrecht, het is opzich wel leuk maar zo vervelend eigenlijk.  :(

You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline Siebrand

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 30-05-2003, 11:11:29 »
In de Intermediair van deze week staat onder de titel "De kijkers aan de macht" een artikel over de opkomst van reality-TV. Deze programma's bestaan nu in de VS en kunnen misschien naar Nederland komen:

• Mr. Personality - Een vrouw kiest een man uit een menigte gemaskerde mannen, gepresenteerd door Monica Lewinsky.
  • Extreme Makeover - Hoofdprijs is plastische chirurgie, de winnaar wordt gevolgd, inclusief de fysieke en psychologische nasleep.
  • The Will - Familieleden en vrienden strijden om de erfenis van een nog in leven zijnde rijke pater familias.
  • Man vs Beast - Mensen nemen het op tegen dieren: kunnen 50 lilliputters winnen met touwtrekken van een olifant?
  • Sick Day - Om te winnen moet je binnen een bepaalde tijd zoveel mogelijk ziektes oplopen.
  • American Candidate - De kijkers kiezen de perfecte kandidaat voor president en de omroep organiseert dan een echte campagne voor hem.
  • Pepsi-Challenge - Bestaat nog niet, maar Pepsi wil een soort Willy Wonka-actie op touw zetten: zoek het gouden blikje en de vinders mogen strijden om 1 miljard dollar.
Zit er een nieuwe obsessie bij? Ik zie nog niet echt waardige opvolgers van WIDM.

« Laatst bewerkt op: 30-05-2003, 11:17:51 door Siebrand »

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #128 Gepost op: 30-05-2003, 13:02:36 »
Pepsi-challenge klinkt leuk. 20 lilliputters tegen een olifant lijkt me ook nog wel leuk, zolang het maar geen dierenmishandeling wordt. De rest is allemaal idioot, vooral Sick Day, echt belachelijk

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 30-05-2003, 13:56:09 »
The Will vind ik echt erg, als je nog leeft je familie zien strijden om je geld

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #130 Gepost op: 30-05-2003, 21:10:02 »
Reality's zoals BB, Patty's Posse e.d. kan ik allemaal nog wel waarderen, dit gaat mij echter ook veelste ver. M.i. zijn mensen die hieraan meedoen klaar voor het gekkenhuis ::)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 30-05-2003, 22:30:49 »
Reality's zoals BB, Patty's Posse e.d. kan ik allemaal nog wel waarderen

:-\

"Only thing to do is jump over the moon"

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 31-05-2003, 10:11:23 »
:-\

geef toe, in het begin vind je het toch echt leuk? oké ja nee, mss niet iedereen, maar het grootste deel van de mensen wel toch? Na 3 reeksen daarentegen begint het tegen te steken  ::)

Offline pimwiz

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 31-05-2003, 11:14:00 »
geef toe, in het begin vind je het toch echt leuk? oké ja nee, mss niet iedereen,

Niet iedereen dus!   ;)

Ik geloof dat er in Rusland een realityprogramma is (geweest) waarbij de deelnemers een verklaring moesten ondertekenen dat ze de programmamakers niet aansprakelijk zouden stellen in het geval van dood, verwonding en ernstige verminkingen enzo...  ::)

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #134 Gepost op: 31-05-2003, 14:26:42 »
is in japan ook zo, maar die doen echt de domste spelletjes.

Ik heb ooit een aflevering gezien met in de hoofdrol een soort glijbaan met in het midden en gat voor je hoofd en iets lager een plek voor je tong.

1 onderdeel was je tong er door te steken en dan kwam er allerlei derrie naar beneden en moest je readen wat het was.

De andere was je hoofd erdoor steken en kijken of je bleef zitten, kwam er op gegeven moment een schaap nar beneden. Nou ja.(en ik dacht dat dat programma met wendy en matthias in begin van sbs6 al erg was, rollen in een bak val voor 100 gulden)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 31-05-2003, 16:01:54 »
Een schaap op je hoofd, dan breekt je nek toch??? Of ligt dat aan mij  :-\

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #136 Gepost op: 31-05-2003, 16:42:26 »
daar ging het nu juist omdat hoe lang je je hoofd durfde daar te houden. was echt supervaag. ze begonnen dus met kleinere dingen.

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 31-05-2003, 18:59:13 »
ik krijg al megakoppijn als ik iets uit de kast haal onder de microgolfoven (waarvan de deur openstaat) en bij het terug rechtstaan keihard mijn hoofd tegen die deur sla ... wat zou een schaap dan zijn?

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #138 Gepost op: 31-05-2003, 19:12:28 »
maar volgens mij moet je die (ondertitel) verdienen, door iets speciaals aan het forum toe te voegen of iets bereikt te hebben.  

Jij snapt het!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 31-05-2003, 19:24:00 »
ik duidelijk nie  ;)