De beste (verborgen) aanwijzingen vind ik nog de aanwijzingen die je bij elkaar moet puzzelen. We kijken sowieso al alle afleveringen, dus eigenlijk hoeft dat niet zo'n opgave te zijn.
Een voorbeeld van een bij elkaar gepuzzelde aanwijzing is de gebarentaal van Inge. Hoewel die al snel werd doorzien, ben ik er bijna zeker van dat die niet zo snel zou zijn ontdekt, wanneer de uitgebeelde letters niet in de juiste volgorde zouden worden vrijgegeven. Dan denk ik dat na aflevering 4 gezegd zou zijn: kom, hier is geen chocola van te maken, en dan was ie niet ontdekt.
Maar als er dan een slimmerik op het forum laat zien dat de eerste uitgebeelde letters IN zijn, en dat in aflevering 3 de letter G zal worden uitgebeeld, wat later blijkt te kloppen, dan blijf je dit in de gaten houden. Als de eerste twee uitgebeelde letters evenwel EE zouden zijn, og GE of zoiets, dan verslapt de aandacht.
Een van de betere aanwijzingen in de intro, was de steeds wisselende weergave van de abseil-opdracht bij Nico. Als je DAT in elkaar weet te puzzelen, heeft de montage-afdeling het goed gedaan, en heb je als kijker ook een voldaan gevoel.