Pfffff, het is een spel hoor.... Er is nog een leven buiten ER, dus wind je niet op...
Ik kan heel slecht tegen Alpha-mannetjes en dat opschepperige gedoe en die quotes als: "Dit is heel goed voor het team, de sterkte eruit stemmen." en met die tasjesproef "Ik heb dat al eens in 5 seconden gedaan," dus ik vond het eigenlijk wel grappig dat hij nu het deksel op de neus kreeg van Tess en Ruud.
En tja... dat die er giechelig van werden snap ik wel. Ze hebben een mooie streek geleverd en die hebben zich waarschijnlijk vanaf het begin al op zitten vreten van spanning. Eerst al in de hoop dat Oliver geen munt in zou zetten en daarna tot zijn stemmen getrokken zouden worden En spanning komt er vaak via lachen uit.
Ja, maar met zo iemand zou ik veel liever ER doen dan met die Fajah die echt constant bij wat je zegt zit te greinzen en arrogant te doen als een 10-jarig kindje. Kzie soms echt Gene, Olivier en Joke kijken van:
oké, we gaan er maar niet op reageren zeker. Willy zegt het dan nog tenminste op volwassen manier in hun gezicht, zij gewoon uitlachen.
Hopelijk doet Olivier hetzelfde als hij haar uit de proef speelt, dat zou echt zalig zijn maja zo kinderachtig is Olivier niet.