dat zeg ik: ik zou het jammer vinden als alle molacties eruit geknipt zijn en we die niet zien want hoe zien we anders de mol? Alleen maar door die stomme hint denkt iedereen dat Kees de mol is.
Misschien ligt het aan de vele verschillende mensen die hier posten. Ik vond bijv. Milouska en Yvon hele leuke mollen die toch heel veel duidelijk acties hadden maar tegelijkertijd niet heel erg verdacht waren.
Ja daar heb je gelijk in, maar het lijkt mij dat ze (zeker in het begin) de mol niet te verdacht in beeld zullen brengen. Ook lijkt het mij logisch dat ze juist andere kandidaten naar voren schuiven om hen verdacht te maken. Hoeft niet natuurlijk, maar dat zou ik pas stom vinden als bijv. Tim of Tania de mol blijken te zijn
En tja "hoe zien we dan de Mol?".
Ik vind juist dat een Mol zijn of haar werk goed doet als het niet opvalt. Meegaan in het spel, lekker fanatiek, met iedereen goed op kunnen schieten maar ondertussen de boel op een slinkse wijze saboteren! Dat vind ik juist leuk. Een mol waar je echt naar moet zoeken. Iemand die vanaf het begin duidelijk loopt te mollen en vaak in beeld is, is voor mij al geen verdachte meer.
De opmerking "Alleen maar door die stomme hint denkt iedereen dat Kees de mol is" vind ik ook wat overdreven. Denk dat er genoeg mensen Kees in het vizier hebben ook zonder die hint. Ten minste die hint is sterk maar ik sluit andere kandidaten zeker niet uit. Die hint kan net zo goed op Paulien of Carolien slaan dus daar pin ik me niet aan vast.