Jazeker, Cora Bora, het gaat om BEIDE logo's. Bij het logo van deze site kun je natuurlijk zeggen: welk van de mollen is nou de echte? Ik denk dat niemand daar moeilijk over zal doen: het gaat dus niet om een smilie in de vorm van een molletje
Er gingen overigens stemmen op, om er een vrije interpratatie aan te geven. Nou, eerlijkgezegd wordt het mij persoonlijk dan te vaag. Ik dacht eigenlijk meer aan het thema van die tuinkabouter die plotseling uit de voortuin van de buren was verdwenen, maar later overal op de foto opdook, op de gekste plaatsen ter wereld. Om vervolgens een jaar later weer op zijn vertrouwde stekkie terug te komen.
Maar dat worden teveel foto's, uiteraard. Eén van beide logo's, mag ook allebei.
Ja, en dan ging er nog een aantal stemmen op om te knippen en te plakken. Dus een bestaande foto voorzien van het mollenlogo. Nou nee, daar zat ik persoonlijk eigenlijk niet aan te denken. Ik weet dus niet hoe de andere jurymensen daarover denken, maar vind het zelf geen goed idee. Een beetje handige computeraar knutselt zoiets snel in elkaar, maar dat is bijvoorbeeld weer niet leuk voor mensen die de moeite nemen een originele foto te maken.
Belangrijk is wel dat het thema vakantie WEL weer rekbaar is. Jullie hoeven niet naar de noordpool of Las Vegas te gaan ervoor, (MAG natuurlijk wel, maar dan ga ik mee.....) vakantie kan namelijk ook je achtertuin of je balkon zijn. Zo heeft iedereen evenveel kans.