Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Hahaha, voor de finale hebben 40 mensen gekozen voor een man als mol maar vervolgens zijn er 41 die zeggen dat Kees de mol is
Ik sta tweede! Mol vanaf het begin KeesVerliezer vanaf het begin PaulienWinnaar eerste 2x Zarayda en toen 5x CarolienOf te wel ik ga sowieso een rare zwieper maken komende aflevering.
oe 't begint spannend te worden, als Paulien de mol is en Carolien de verliezer heb ik dat vanaf het begin goed gehad, Kees heb ik als winnaar sinds Tim eruit is. Als dat gaat kloppen kan ik nog wel eens hoog gaan eindigen... Sta nu op 29. spannend spannend spannend. Laatste twee afleveringen ook de afvaller goed gehad. Maar goed, de kans dat Kees de mol is is ook aanzienlijk. Vind het weer een heerlijke serie, moet veel lachen, leuke kandidaten
Ha ishtara! Leuk dat je ook nog onder de molloten bent.
Lang geleden iets fout ingevuld hebben (iemand die er al uit is) heb je nu al in punten en stand gemerkt. Ik krijg straks nog de afrekening voor de keren dat ik Kees, Paulien en Carolien op de verkeerde plek heb ingevuld. En dat is een hele dure (vroeg in het spel = veel punten).
De finale is in zicht en ik heb een vraag.Het lijkt erop dat Kees op Carolien zit en Carolien waarschijnlijk op Paulien.Mijn vrag is deze.Als de test is gemaakt wat telt dan: heb je de mol goed maar je doet langer over de test ofje hebt de mol fout maar de test deed je snellerWat is doorslaggevend, dat is een belangrijke vraag zo in de finale.
Dus een foute mol is niet per definitie een verloren zaak in de finale.Dat wordt dan nog peinzen zo vlak voor de finale.
In theorie. De werkelijke kans dat je met een verkeerde mol wint is natuurlijk verwaarloosbaar. Tenzij je medekandidaat ook fout zit, maar dat is nog nooit gebeurd in een molserie voor zover ik weet. Dennis Weening was al uitzonderlijk onverdacht, aangezien hij maar één keer in het hele spel werd ingevuld bij de vraag 'Wie is de Mol?' (door Edo in de finaletest)
Dit was toch ook bij Milouska? Daar waren volgens mij ook alleen de finalisten die haar als mol hebben benoemd in de test en Roderick ook alleen maar na die hint die hij had gekregen. Toch? Of zit het fout in mijn hoofd
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
664 gasten en 8 vaste bezoekers