Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 166048 keer)

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #200 Gepost op: 4-01-2013, 14:59:15 »
Ik vermoed dat wanneer er 1 iemand/weinig overbleef dat ze ervan zouden maken dat iedereen de test zou moeten maken maar dat degenen zonder vrijstelling als enigen hun scherm zouden hoeven zien, a la strandlakens.

Dat denk ik inderdaad ook. ::jaja::
Ongeacht of het nou wel of niet de Mol is die als enige geen vrijstelling heeft; je kan imho niet tegen iemand zeggen: 'Jij hebt als enige geen vrijstelling, dus heb je bij voorbaat de test het slechtst gemaakt, dus je gaat nu naar huis. Daahaag.'

De Mol kan dus best als eerste gesprongen hebben. En daarnaast, had de Mol er dan ook niet voor kunnen zorgen dat degene voor wie hij/zij moest voorspellen ook geen vrijstelling zou krijgen?
« Laatst bewerkt op: 4-01-2013, 15:00:59 door Iris_77 »

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Aflevering 1
« Reactie #201 Gepost op: 4-01-2013, 15:02:13 »
Ik vind het raar dat ik hier nog niets over gehoord heb:

Als Art zijn beginpraatje heeft gehouden ('Die gaat uiteindelijk naar diegene die het antwoord weet op die ene vraag.. Wie is de Mol'?) dan zie je dan kandidaten als een soort reepjes afgebeeld, 3-4-3:
Eerste zie je Joep - Janine - Ewout
Daarna: Carolien - Daniël - Zarayda - Tim
En als laatst: Tania - Kees - Paulien

Wat heeft dit te betekenen? Zit er misschien een hint in?

Het is vooral een optisch ding. De openingen tussen rondom de eerste drie worden gevuld met de vier, en daarna weer terug met de laatste drie.

Groep 1 en 2 samen:


Groep 3:


Maar wellicht heeft 't een diepere betekenis...
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #202 Gepost op: 4-01-2013, 15:03:34 »
Ik vind het raar dat ik hier nog niets over gehoord heb:

Als Art zijn beginpraatje heeft gehouden ('Die gaat uiteindelijk naar diegene die het antwoord weet op die ene vraag.. Wie is de Mol'?) dan zie je dan kandidaten als een soort reepjes afgebeeld, 3-4-3:
Eerste zie je Joep - Janine - Ewout
Daarna: Carolien - Daniël - Zarayda - Tim
En als laatst: Tania - Kees - Paulien

Wat heeft dit te betekenen? Zit er misschien een hint in?


Janine en Ewout zitten in ieder geval bij de eerste drie afvallers dus misschien Joep ook...? Volgorde van de afvallers? Maar weet niet of er echt iets achter te zoeken valt eerlijk gezegd  ;)

Offline Maarten.b

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #203 Gepost op: 4-01-2013, 15:05:29 »
10 is niet te delen in gelijke groepen, 2 van 5 had niet goed in beeld gepast, 5 van 2 duurt te lang

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #204 Gepost op: 4-01-2013, 15:06:23 »
Ik vind het raar dat ik hier nog niets over gehoord heb:

Als Art zijn beginpraatje heeft gehouden ('Die gaat uiteindelijk naar diegene die het antwoord weet op die ene vraag.. Wie is de Mol'?) dan zie je dan kandidaten als een soort reepjes afgebeeld, 3-4-3:
Eerste zie je Joep - Janine - Ewout
Daarna: Carolien - Daniël - Zarayda - Tim
En als laatst: Tania - Kees - Paulien

Wat heeft dit te betekenen? Zit er misschien een hint in?

Ik denk dat we hier nog niet zoveel mee kunnen.
Heel misschien zijn het de afvallers op volgorde van afvallen: Eerst Ewout, Janine en Joep, dan het groepje van 4 en als laatst de finalisten: Kees Tania en Paulien.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 1
« Reactie #205 Gepost op: 4-01-2013, 15:06:27 »
Het is vooral een optisch ding. De openingen tussen rondom de eerste drie worden gevuld met de vier, en daarna weer terug met de laatste drie.

Hmmhm, dat vond ik overigens wel heel mooi gedaan!  ::ok::

Maar ik heb het idee dat er iets achter zit. Zoals Luminary zegt, misschien zijn het de afvallers.. en dan zouden Kees, Tania en Paulien de finalisten zijn?
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Maarten.b

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #206 Gepost op: 4-01-2013, 15:08:21 »

Janine en Ewout zitten in ieder geval bij de eerste drie afvallers dus misschien Joep ook...? Volgorde van de afvallers? Maar weet niet of er echt iets achter te zoeken valt eerlijk gezegd  ;)

Had ik ook aangedacht, dit bevestigd tevens wel mijn mol, kees, in de finale

Offline debbiegoudveld

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #207 Gepost op: 4-01-2013, 15:10:07 »
Conejo en DikkeControleur waren mij voor, maar ik wil jullie mijn plaatje niet onthouden.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 1
« Reactie #208 Gepost op: 4-01-2013, 15:10:20 »
Ik ga wel heel even dat plaatje van de 3 'finalisten' als avatar doen. Dat vind ik wel leuk.  :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Erphon

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #209 Gepost op: 4-01-2013, 15:14:58 »
Even over de bungeejump opdracht... Heeft de mol geen hoogtevrees? D.w.z. De mol vindt het niet leuk om te springen (Daniël en Kees vallen af), heeft geen hoogtevrees (Tania en Paulien vallen af, geen duidelijke hoogtevrees, durven alleen niet te springen), Janine valt sowieso af.

Dan blijft een groep met Carolien, Zarayda en Tim. Je zou denken dat Carolien, omdat ze sprong af moet vallen, maar ze zegt: 'Ik wil zo snel mogelijk beneden zijn, de lift duurde zo lang'. Wil ze zo snel mogelijk weer op vertrouwde aarde komen? Carolien, Zarayda, Tim... Oh, Oh, Oh...

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #210 Gepost op: 4-01-2013, 15:17:44 »
Wat is dit???

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Offline JVB2

  • Forumlid
  • Investigating is a dangerous job
Re: Aflevering 1
« Reactie #211 Gepost op: 4-01-2013, 15:18:36 »
Had ik ook aangedacht, dit bevestigd tevens wel mijn mol, kees, in de finale

Er van uitgaande dat groep 3 (Kees, Tania, Paulien) de finalisten zijn, wat wil dit plaatje op de site dan zeggen? Daar ontbreken Kees en Paulien als enige achter Art (en Ewout maar die is reeds afgevallen).


Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #212 Gepost op: 4-01-2013, 15:21:49 »
Wat is dit???

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)



Wat is wat???
Sorry hoor, maar ik zie het niet? Is volgens mij gewoon een vrouw die met haar armen over elkaar staat...

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #213 Gepost op: 4-01-2013, 15:22:18 »
Wat is dit???

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)



Geen idee... zaterdag 05 januari 2013? Photoshop? Vertel het ons!
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #214 Gepost op: 4-01-2013, 15:22:42 »
Naar rechts scrollen

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #215 Gepost op: 4-01-2013, 15:24:56 »
Naar rechts scrollen

Die zwarte lijntjes die je getekend hebt bedoel je? Daar kan ik niks mee hoor...
Als je het nou gewoon zegt? Of doen we een spelletje 'Draw Something'?  ::)

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #216 Gepost op: 4-01-2013, 15:26:03 »
Naar rechts scrollen

Een raar plaatje met gephotoshopt een pijltje naar 4 opgestapelde stoelen met een verkeerde datum erboven?
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline FreddieQ

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #217 Gepost op: 4-01-2013, 15:26:07 »
Vertelde Joep nou wel of niet in de bus dat hij al aan bungeejumping had gedaan? Want als ik het zo terugkijk, klinkt het alsof hij dat wel doet.

Overigens denk ik niet dat die plaatjes de volgorde aangeven. Daar zou je dan bij aflevering 3 al zeker van zijn en dat zou heel flauw zijn, dan is de verassing eraf.

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #218 Gepost op: 4-01-2013, 15:26:25 »
Dat is een pijl

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #219 Gepost op: 4-01-2013, 15:27:19 »
Vertelde Joep nou wel of niet in de bus dat hij al aan bungeejumping had gedaan? Want als ik het zo terugkijk, klinkt het alsof hij dat wel doet.

Overigens denk ik niet dat die plaatjes de volgorde aangeven. Daar zou je dan bij aflevering 3 al zeker van zijn en dat zou heel flauw zijn, dan is de verassing eraf.

Joep was een keer afgeschoten (omgekeerd bungeejumpen) volgens mij...
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...