Een saaiere aflevering inderdaad, deze: de anders zo leuke balkproef helemaal niet spannend en niet eerlijk en de exit van Gene was natuurlijk helemaal geen verassing.
Normaal gesproken vind ik de balkproef elk jaar zo leuk en spannend, het is normaal een van mijn favorieten, maar deze keer ook echt niet
Verliep inderdaad niet eerlijk. Evi had volgens mij gewoon in het midden moeten beginnen kappen, dan was het eerlijker geweest, denk ik. De proef was echt veel te snel afgelopen en Fatima & Fajah hadden gewoon geluk dat ze vooraan stonden...
De exit van Gene was natuurlijk helemaal geen verassing, maar hij heeft het wel een beetje aan zichzelf te danken. Hij had gewoon beter moeten spelen.
Ik denk ook dat de finale met 4 gaat gespeeld worden. Ik hoop echt dat Fajah wint want zij verdiend het echt wat mij betreft!
Als zij het niet wordt, hoop ik echt niet dat het Christophe is want dat vind ik echt een slechte verliezer zeg!
Ik vond trouwens ook net als anderen hier dat de prijs die ze kregen weer veel te groot was.
Hopelijk veranderd dat toch eindelijk een keer weer, maar ik vrees ervoor eerlijk gezegd.