Deze beelden laten me toch weer sterk twijfelen aan een terugkomst van Tim. Het rode scherm kan best het allereerste shot zijn van aflevering 4. Maar ja, die afvallersmuziek en dat 'tot nog toe',
Overigens wordt mij wel een aantal dingen die eigenlijk al bekend waren nog verder verduidelijkt:
1. De groepen bij de bootopdracht hebben inderdaad geen enkel vooraf opgesteld plan over de verdeling van het geld gemaakt, en ook niet de kaartjes van beide groepen vergeleken. De organisatorische communicatie is dus uitermate slecht.
2. De sociale interactie daarentegen is verrassend: men geeft elkaar volledige openheid over het aantal ingezette en weggegeven jokers, en op basis van wat we in de aflevering zagen, neem ik aan dat die getallen correct zijn. Hoewel ik wel sterk betwijfel of Kees inderdaad zijn jokers heeft ingezet.
3. De camera staat uit op het moment dat Tania Tim toeschreeuwt een foto te maken.
4. De theorie dat Carolien met Tim een pact sloot om beiden vol voor een kandidaat te gaan, lijkt nu waarschijnlijker. Carolien denkt vervolgens dat Tim zich niet aan die afspraak heeft gehouden (extra beelden), maar raakt tegelijkertijd vertwijfeld (aflevering) omdat ze met Tim als afvaller mogelijk op een totaal verkeerde mol zat (als hij zich wel of grotendeels aan hun afspraak hield).