Ik vind het wel grappig dat mensen wat Daniël over de groepsprocessen vertelt interpreteren als een indicatie dat hij ver gaat komen.
Ik denk dat namelijk op basis daarvan juist niet.
Eens, hij zal niet in afl 1 vertrekken..Afl 2 is waarschijnlijk Janine of hooguit 3.
Maar op basis van dit statement denk ik niet dat D. veel verder komt dan afl 4,hooguit 5.
Juist het feit dat hij focust op deze groepsprocessen in plaats van zich uit te drukken in meer globale termnen die doen vermoeden dat hij er langer in zit (wat oa Zarayda doet mijns inziens), geeft me het idee dat hij er niet veel langer ingezeten heeft dan dat.
Art zei al dat er vanaf het begin heel snel bondjes werden gesloten maar dat ook weer even snel uiteen viel. Ik ga nu natuurlijk slechts af op één ding, kan best zijn dat hij me door scherp spel verrast en hij verder komt dan ik vooralsnog verwacht. Maar qua eerste indruk geef ik Tim of mogelijk zelfs Ewout een betere kans om verder te geraken gezien hun tactiek/insteek in het spel..
Maar goed, earky days dus we zullen zien.. Ik kijk alvast uit naar zijn vid diaries, die gaan vast vermakelijk zijn methinks.