Auteur Topic: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain  (gelezen 98994 keer)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #20 Gepost op: 2-01-2013, 13:56:03 »
Hopenlijk blijft deze smakelijke hap voor t vrouwelijke oog lang!  ::love:: !
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Femaloires

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #21 Gepost op: 3-01-2013, 14:27:09 »
Daniël was ook al heel even te zien in WIDM 5. (Doe er je voordeel mee.)

Mooi shot!  ;)
Wanneer was het?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #22 Gepost op: 3-01-2013, 14:44:56 »
Mooi shot!  ;)
Wanneer was het?

Bij het introductiefilmpje van Roeland Fernhout. Het is een fragmentje uit de serie All Stars waar ook Daniël in speelde.

Offline Femaloires

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #23 Gepost op: 3-01-2013, 15:31:38 »
Bij het introductiefilmpje van Roeland Fernhout. Het is een fragmentje uit de serie All Stars waar ook Daniël in speelde.

Eigenlijk dus hetzelfde als bij Ewout, hij kwam in het introductiefilmpje van Patrick Martens voor..

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #24 Gepost op: 3-01-2013, 22:13:46 »
Tegelijk met Ewout van dezelfde plek vertrekken en dan toch te laat in de kerk aankomen terwijl Ewout op tijd was. mmmmmm  ::vergroot::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #25 Gepost op: 3-01-2013, 23:00:51 »
Tegelijk met Ewout van dezelfde plek vertrekken en dan toch te laat in de kerk aankomen terwijl Ewout op tijd was. mmmmmm  ::vergroot::

Daniel had alleen nog open enveloppen dus waarom zou hij dan op tijd willen zijn?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #26 Gepost op: 3-01-2013, 23:06:45 »
Maar het raarste is natuurlijk wel : waarom zou je als kandidaat het uit handen geven of jouw geld wel in de pot komt? Tenzij hij zich tegenover Ewout ook verschrikkelijk verdacht probeerde te maken natuurlijk.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #27 Gepost op: 3-01-2013, 23:09:38 »
Als jij het niet weet, en jij denkt dat de ander het weet, en zo de ander meer geld kunt laten ophalen, waarom niet?

Alleen heeft Daniël zich blijkbaar vergist in de speelwijze en de rare gedachtenkronkels van Ewout, die denkt dat er ergens een vrijstelling in zit?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #28 Gepost op: 3-01-2013, 23:14:05 »
Als jij het niet weet, en jij denkt dat de ander het weet, en zo de ander meer geld kunt laten ophalen, waarom niet?

Alleen heeft Daniël zich blijkbaar vergist in de speelwijze en de rare gedachtenkronkels van Ewout, die denkt dat er ergens een vrijstelling in zit?
::rofl::

Ze waren allebei vrij wazig bezig maar voor Daniëls redenatie viel nog wel wat te zeggen.
Wel vreemd dat hij vervolgens te laat is aangekomen maar misschien is daar een reden voor.
Het maakte sws al niet meer zoveel uit omdat al zijn enveloppen open waren. Dit maakte echter vooral Ewout verdacht en niet hem.. wat dan op zich wel mogelijk weer verdacht is.  :P
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #29 Gepost op: 3-01-2013, 23:44:48 »
Vooralsnog zie ik in Daniel geen mol. Je gaat toch niet je ongeopende enveloppen aan een ander geven als mol, lijkt mij. Je hebt ze al opengemaakt, of ben nog van plan om dat te gaan doen, of je bent van plan te laat binnen te komen... kan allemaal, maar afgeven aan een kandidaat die er vervolgens waarschijnlijk op tijd mee de kerk ik loopt? Nah.  ::ohno::
Dat niet-mol Ewout ze alsnog open zou scheuren kon hij niet weten natuurlijk.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #30 Gepost op: 3-01-2013, 23:57:13 »
Vooralsnog zie ik in Daniel geen mol. Je gaat toch niet je ongeopende enveloppen aan een ander geven als mol, lijkt mij. Je hebt ze al opengemaakt, of ben nog van plan om dat te gaan doen, of je bent van plan te laat binnen te komen... kan allemaal, maar afgeven aan een kandidaat die er vervolgens waarschijnlijk op tijd mee de kerk ik loopt? Nah.  ::ohno::
Dat niet-mol Ewout ze alsnog open zou scheuren kon hij niet weten natuurlijk.

Dit is wel een punt inderdaad. Waarom zou je mogelijk geld uit handen geven als Mol? Daniël zakt in mijn lijstje.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #31 Gepost op: 3-01-2013, 23:59:24 »
Ja ik geloof er ook niet in hoor.  ;)
Ik zei al vanaf het begin dat ik niet denk dat hij de mol is - niet één van de eerste afvallers maar toch ook niet direct finalisten materiaal denk ik. Daarvoor is hij toch ergens te eigenzinnig en eigengereid, en deel van dit programma is toch echt ook meegaan in de groep en informatie uitwisselen en los zien te peuteren. Dat vond hij naar eigen zeggen moeilijk, en dat zal in komende afleveringen mogen we aannemen alleen nog maar lastiger gaan worden.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #32 Gepost op: 4-01-2013, 00:17:34 »
Leuke kandidaat! Als Johnny in All-Stars is hij natuurlijk onuitstaanbaar dus daar moest ik even doorheen kijken, maar dat is gelukt !  ::jaja::
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #33 Gepost op: 4-01-2013, 00:41:41 »
Bij het maken van de test zat hij met trillende vingers van de zenuwen (uit angst om als eerste af te vallen?). Niet iets voor de mol lijkt me, die vult m heel relaxed in. Of juist gespeelde zenuwen?  ???

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #34 Gepost op: 4-01-2013, 07:19:10 »
 ::jaja::

Dit is 'm, hij wist natuurlijk dat het ruilen van enveloppen niet de bedoeling was en gaf daarom zijn enveloppen aan Ewout in de hoop dat die zichzelf verdacht ging maken door alsnog enveloppen te openen (wat je direct wel kon aanvoelen bij hem), wat dus ook gebeurde! Resultaat: iedereen kijkt naar Ewout en niet naar de echte Mol.
« Laatst bewerkt op: 4-01-2013, 07:20:48 door Fabiann »
🜃

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #35 Gepost op: 4-01-2013, 08:38:40 »
Zelfs in de leader is zijn naam verkeerd gespeld. ::rofl::

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #36 Gepost op: 4-01-2013, 09:05:34 »
Er mist een 'i' in de leader bij zijn naam
En I is Engels voor ik!

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #37 Gepost op: 4-01-2013, 09:12:56 »
Lijkt me onwaarschijnlijk, zijn naam wordt heel vaak zo gespeld. Lijkt me een gewoon foutje.

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #38 Gepost op: 4-01-2013, 14:03:23 »
De enveloppen is vreemd, maar kan ik mij voorstellen. Je weet dat je meedoet aan WIDM en dan ga je rare dingen denken. Waarom hij niet aankomt met alle informatie (kan hij namelijk te horen krijgen van Ewout) is mij een raadsel. Waarom ik hem met name afschrijf is vanwege zijn slechte positie om als eerste te bungeejumpen en daarmee geen vrijstelling binnen te halen. Hoe onwaarschijnlijk het misschien ook is dat de overigen een vrijstelling halen en jij als enige zonder zit (of bewust je medekandidaat het spel uit werkt door de voorspelling pas achteraf verkeerd te plaatsen), het blijft een groot risico.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #39 Gepost op: 4-01-2013, 14:06:55 »
Daniël had alleen nog maar geopende enveloppen dus aankomen betekende in zijn geval geen geld in de pot.
Dus als Daniël dan de Mol was, zou hij net zo goed aan kunnen komen -> vertrouwen opwekken bij medekandidaten -> informatie krijgen die in de kerk werd verteld en daarmee ook weer vertrouwen kunnen opwekken door het te delen met de anderen, of in een opdracht waarin die informatie van belang is (als die er komt), een leiderpositie in kunnen nemen.

Dus in dat opzicht is Daniël onverdacht en onmols bezig.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48