Ok, ik had niet gedacht dat je met zoveel molacties zou komen, deze ga ik even ontkrachtigen
Mogelijke acties:
- te laat komen bij de kerk (en de fout bij Ewout leggen, want ik denk dat die ruil sowieso niet geteld had)
Dit is wél een goeie molactie, maar wel de enige molactie van hem.
- zijn eigen sprong fout inschatten (als mol krijg je waarschijnlijk wel te horen wat je moet doen)
- Carolien goed inschatten (als je weet dat zij expres fout inschat, kan je ervan uitgaan dat zij dat niet verkoopt. Ook al is dit risky)
Niemand verkoopt zn vrijstelling, er was sowieso geen geld verdient.
- veel fouten maken bij het dictee zodat ze aan zijn blad niets hebben
Dan zijn er nog altijd 8 bladen waar ze wel iets aan hebben, deze actie zou niks hebben uitgemaakt.
- geld pakken bij minedump maar (vermoedelijk) tegelijk een deel stelen. (hij wordt niet verdacht, maar tegelijkertijd is hij wel de enige die een envelop zichtbaar geopend heeft, ook was er iets mis met de 650/750)
Als hij geld heeft gestolen, dan heeft hij nog altijd geld binnengebracht.
Stel dat hij 750 had, maar 250 had gestolen.
Dan kan hij beter niet de aandacht wekken dat er geld gestolen is door meteen te zeggen dat hij 750 heeft binnengebracht. Hij had beter kunnen zeggen dat hij 500 heeft binnengebracht.
Bovendien kun je beter gewoon geen geld of nauwelijks geld binnenbrengen.
- bootopdracht ( geen duidelijke info geven, maar hier werd alles al verpest door Tim)
Hij leek juist degene te zijn die het meest zn best deed om de opdracht te laten slagen.
Op de boot werd er natuurlijk alleen maar geklooit, daar zat de mol ook.
En in team kees werd er alleen maar van het uitzicht genoten.
- springen ( zelf geld kiezen om je onverdacht te maken, maar daarna ook Tania frustreren zodat zij niet springt)
Hij was al niet verdacht aangezien hij het meeste geld ophaalde.
Waarom nog onverdachter maken?
- safari (afhankelijk van de kokers is het goed/slecht om dieren te zien, opvallend is wel dat hij de kijker de hele tijd vast heeft).
Hier kunnen we natuurlijk nog niks mee, want we weten niet wat de kokers doen.