Auteur Topic: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain  (gelezen 98923 keer)

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #240 Gepost op: 1-02-2013, 01:00:16 »
Hij heeft wel de fout verbeterd.
Mede op aanwijzing van de groep...

Nee dat klopt niet helemaal.
Hij heeft de fout inderdaad verbeterd maar met behulp van de groep. Hij was degene die als eerste zag dat de route niet klopte. (op 6:51 vraagt hij ook "klopt dit???".
Als hij de mol was geweest, had hij zijn mond gehouden  ;)
Op dat moment heb ik hem namelijk definitief afgeschreven als mol.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #241 Gepost op: 1-02-2013, 01:03:38 »
Nee dat klopt niet helemaal.
Hij heeft de fout inderdaad verbeterd maar met behulp van de groep. Hij was degene die als eerste zag dat de route niet klopte. (op 6:51 vraagt hij ook "klopt dit???".
Als hij de mol was geweest, had hij zijn mond gehouden  ;)

Hoezo? Zodat ze meer geld hadden kunnen verdienen?

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #242 Gepost op: 1-02-2013, 01:12:00 »
Hoezo? Zodat ze meer geld hadden kunnen verdienen?

Nee, want ze moesten al snel werken, dus die tijd tikte evengoed wel door. Ook al klopte de puzzel niet, het zou inderdaad niet meer geld opleveren.

Als ik de mol geweest zou zijn, had ik mooi mijn mond gehouden. Dan maar een compleet verkeerde route rijden, niet voor het donker binnen zijn en de opdracht zou helemaal mislukt zijn. Dan waren ze die EUR 2.040,- ook kwijt geweest. Was i.m.o. een betere molactie geweest dan hooguit die 100 of 200 euro die met het verbeteren van de puzzel verloren zijn gegaan.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #243 Gepost op: 1-02-2013, 01:19:42 »
De enige kandidaat waar ik me echt aan irriteer. De hele tijd met z'n 'fucking'. ::niet-ok::. Eén keer is leuk, twee keer kan nog, maar echt de hele tijd is gewoonweg irritant en onnodig.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #244 Gepost op: 1-02-2013, 01:23:50 »

Als ik de mol geweest zou zijn, had ik mooi mijn mond gehouden. Dan maar een compleet verkeerde route rijden, niet voor het donker binnen zijn en de opdracht zou helemaal mislukt zijn. Dan waren ze die EUR 2.040,- ook kwijt geweest. Was i.m.o. een betere molactie geweest dan hooguit die 100 of 200 euro die met het verbeteren van de puzzel verloren zijn gegaan.

Ik vraag me dus af of ze de kandidaten te laat binnen zouden laten komen...
Ik bedoel; het lijkt me serieus niet ongevaarlijk om in zo'n wildpark rond te rijden (getuige de boze olifant en de gewapende rangers), laat staan om daar in het donker rond te rijden. Het lijkt mij dus niet onwaarschijnlijk dat ze enige hulp van de rangers hebben gehad om de juiste route te vinden en zo voor het donker aan te komen.

Het enige wat je dan als Mol had kunnen doen om zo min mogelijk te verdienen is tijd rekken bij het maken van de puzzel.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #245 Gepost op: 1-02-2013, 01:27:04 »
De enige kandidaat waar ik me echt aan irriteer. De hele tijd met z'n 'fucking'. ::niet-ok::. Eén keer is leuk, twee keer kan nog, maar echt de hele tijd is gewoonweg irritant en onnodig.

Helemaal mee eens. Ik zat me van de week al af te vragen of dit zijn "acteur"houding is. Of zou hij in het echt ook zo zijn? Lijkt me niet bepaald een goed voorbeeld voor zijn kinderen. En niet alleen de zijne, maar mijn oudste dochter (12) keek vandaag ook met mij mee en zelfs zij had zoiets van "hallo??".

Ik vraag me dus af of ze de kandidaten te laat binnen zouden laten komen...
<knip>
Het enige wat je dan als Mol had kunnen doen om zo min mogelijk te verdienen is tijd rekken bij het maken van de puzzel.

Ik koppelde dit meer aan het feit dat Art zei "jullie zijn op tijd binnen en hiermee is de opdracht dus geslaagd". Zelfs ik snap nog dat ze de mensen niet zullen laten ronddwalen in het donker tijdens zo'n opdracht  ;)

Offline flupke01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #246 Gepost op: 1-02-2013, 01:34:54 »
De enige kandidaat waar ik me echt aan irriteer. De hele tijd met z'n 'fucking'. ::niet-ok::. Eén keer is leuk, twee keer kan nog, maar echt de hele tijd is gewoonweg irritant en onnodig.

Nee, heb ik geen last van. Maar het is wel heel opvallend: hij spreekt wel overdreven veel in t Engels. Ik denk nog steeds aan Paulien als mol, maar die Engelse taal begint tch wel erg op te vallen.....en taal als rode draad in dit seizoen, tja
Uw betrouwbare tipgever!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #247 Gepost op: 1-02-2013, 01:35:09 »
Ik stoor me niet aan Daniel. Ik vind hem grappig. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #248 Gepost op: 1-02-2013, 01:42:07 »
Hij is soms grappig en soms ook wat irritant vind ik qua onnodig vloeken.
De internationale ban had er ook wat opmerkingen over al vinden ze het voornamelijk amusant omdat het in het Nederlands is, niet in het Engels.

Ik mag zijn eigengereidheid wel, maar het hoeft wat mij betreft niet zo doorspekt met 'f*ck', zonder dat begrijpen we zijn punt ook wel lijkt me zo..
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #249 Gepost op: 1-02-2013, 09:55:23 »
Ik moet zeggen dat ik van alle kandidaten Daniël ook het minst interessant vind, vooral vanwege dat Engelse gedoe en dat gevloek de hele tijd. Ik begin nu ook te snappen waarom er een kijkwijzerwaarschuwing aan het begin van aflevering 3 en 4 zat. Daarnaast blijf ik het raar vinden dat iemand met als beroep acteur zo bizar slecht presteert op het weerwolvenspel.

Nee, geef mij maar... euh, ja, eigenlijk wel zo'n beetje elke andere kandidaat.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #250 Gepost op: 1-02-2013, 13:33:51 »
Wel leuk om een tweet van Daniël voorbij te zien komen waarin hij excuses maakt voor zijn gescheld.
(Om een tweet daarna te lezen "maar aan de andere kant ' what the ....' ". )  ::rofl::

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #251 Gepost op: 1-02-2013, 14:24:54 »
Ik denk dat het slecht spelen van het weerwolvenspel tactiek was van Daniel. Juist door zo overdreven slecht te acteren (wat hij echt wel kan, want ik heb hem vaak genoeg mooie rollen zien spelen) geeft hij een duidelijk signaal af aan de andere kandidaten dat hij 'de mol' is. Hiermee vergroot hij de kans dat hij wordt ontmaskerd en dat er 1500 verdiend kan worden (best een groot bedrag in deze serie). Sowieso lijkt Daniel niet echt aan jokers te hechten; hij heeft er immers ook één weggeven aan Zarayda. Ik ga er niet vanuit dat Daniel de mol is, dus volgens mij is Daniel redelijk zeker van zijn plaats in het spel (hij verwacht dus op de goede mol te zitten, lijkt me).

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #252 Gepost op: 1-02-2013, 14:51:01 »
Maar op het moment dat hij als mol ontmaskerd werd wisten ze nog niet dat ze daar 1500 euro mee konden verdienen.
The British are not impressed.

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #253 Gepost op: 1-02-2013, 14:52:27 »
Maar op het moment dat hij als mol ontmaskerd werd wisten ze nog niet dat ze daar 1500 euro mee konden verdienen.

Wel toch? Art heeft toch uitgelegd aan het begin van het spel (dus voordat Daniel werd uitgeschakeld) dat de mollen 3 jokers konden verdienen en de groep 1500 euro?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #254 Gepost op: 1-02-2013, 14:56:17 »
Oh, ik dacht dat hij daar pas mee kwam op het moment dat er nog 3 over waren.
The British are not impressed.

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #255 Gepost op: 1-02-2013, 16:14:13 »
Precies mijn gedachte.
Daniel is voor mij in deze aflevering weer een heel stuk verdachter geworden.
Ook bij het weerwolven spel, wat gewoon een afleidingsmanoeuvre kan zijn geweest voor een echte mol om zich te profileren als: totaal ongeschikt om de mol te zijn.

Dat is dan ook de enige gedachte waarom je Daniel zou verdenken.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #256 Gepost op: 2-02-2013, 02:36:58 »
Daniël niet gehoord en nauwelijks gezien in het spel "goudzoeken".

Op het laatst (ik meen dat Art al de laatste 5 sec aan het aftellen is)...
zie je 2 armen en een goudzeef met dikke kiezels er in....
Mouwen, donker, tot aan de pols, niet opgestroopt.
Geen idee, maar viel op.
Omnia vincit amor

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #257 Gepost op: 3-02-2013, 14:23:01 »
weet iemand of daniel zijn joker heeft gebruikt bij afgelopen testen die hij verdient heeft bij aflevering 3

Offline Toke2012

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #258 Gepost op: 3-02-2013, 20:05:08 »
Als ik de mol geweest zou zijn, had ik mooi mijn mond gehouden. Dan maar een compleet verkeerde route rijden, niet voor het donker binnen zijn en de opdracht zou helemaal mislukt zijn. Dan waren ze die EUR 2.040,- ook kwijt geweest. Was i.m.o. een betere molactie geweest dan hooguit die 100 of 200 euro die met het verbeteren van de puzzel verloren zijn gegaan.
Er waren uiteindelijk toch twee stukken die niet goed lagen? Als Mol zou ik veel aandacht besteden aan het goed krijgen van het minst belangrijke stuk. Dat betekent tijdrekken en dus verlies van geld. Ondertussen blijft het lastig om het eindpunt te vinden, omdat er in het midden een veel essentiëler stuk verkeerd ligt. Dat is wat er volgens mij gebeurde.
Ik verdenk Daniel verder niet speciaal, maar zou dit wel een goede mollenactie vinden.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daniel Boissevain
« Reactie #259 Gepost op: 3-02-2013, 20:23:06 »
Er waren uiteindelijk toch twee stukken die niet goed lagen? Als Mol zou ik veel aandacht besteden aan het goed krijgen van het minst belangrijke stuk. Dat betekent tijdrekken en dus verlies van geld. Ondertussen blijft het lastig om het eindpunt te vinden, omdat er in het midden een veel essentiëler stuk verkeerd ligt. Dat is wat er volgens mij gebeurde.
Ik verdenk Daniel verder niet speciaal, maar zou dit wel een goede mollenactie vinden.

Dat middenstuk maakte volgens mij niets uit. Want ook al draaiden ze hem volledig, de route bleef daarmee hetzelfde.