Auteur Topic: [KANDIDAAT] Tim Haars  (gelezen 71254 keer)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #180 Gepost op: 19-01-2013, 03:51:35 »
Geen "goede reis" van Art, geen afscheidsmuziek en de toevoeging van Art ("hoe bevalt het je TOT NOG TOE") maken voor mij duidelijk dat Tim terug komt.

Exact! "TOT NOG TOE" is een merkwaardige toevoeging wanneer de kandidaat op het punt zou staan naar huis te moeten.
 ::vergroot::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #181 Gepost op: 19-01-2013, 09:56:06 »
En het suggereert ook een beetje dat hij er ook best langer in zal zitten dan de nu uitgezonden 3 afleveringen, en ook aflevering 4 wel overleeft.....


Wat ik bedoel: zou Art deze vraag aan iedereen gesteld hebben, of alleen aan de mol?

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #182 Gepost op: 20-01-2013, 00:18:47 »
Tim heeft in zijn test voor andere kandidaten gekozen en dat brak hem op. Hij komt terug en is hopenlijk nu wijzer geworden.

Offline Ariaantje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #183 Gepost op: 20-01-2013, 12:12:03 »
Ik lees al jaren mee op het forum, waag me nu ook als deelnemer. Het beeld van Tim die wegloopt is volgens mij vlak na de safari genomen. Hij staat op het laatst met rechts van hem Paulien en links van hem Caroline. De beelden daarna, zijn niet meer getoond: ze lopen weg en volgens mij geeft Caroline aan Tim een van haar jokers. Volgens mij zegt ze dat ook ergens, 'ik ga Tim een joker geven'. In de volgende aflevering gaat dat als flashback getoond worden. Links zie je nog net de trui van Paulien, rechts volgens mij de spijkerbroek van Caroline. Caroline heeft een bondje met Tim, misschien omdat ze hem verdenkt?

Nog iets over Tim, misschien al eerder genoemd? Hij zegt: dit is het leukst programma waaraan ik heb meegewerkt. Meewerken? Als kandidaat zeg je meedoen, als mol meewerken.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2013, 12:46:32 door Ariaantje »

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #184 Gepost op: 20-01-2013, 12:13:58 »
Hij krijgt in ieder geval de kans om terug te komen, dat is zeker voor mij.  ::jaja::
Is het ooit iemand niet gelukt om terug in het spel te komen terwijl hij hier wel de kans voor kreeg?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #185 Gepost op: 20-01-2013, 12:29:36 »
Hij zegt: die is het leukst programma waaraan ik heb meegewerkt.

'Wie is de Mol?' leuker dan 'New Kids'!
::ok::

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #186 Gepost op: 20-01-2013, 14:46:21 »
Exact! "TOT NOG TOE" is een merkwaardige toevoeging wanneer de kandidaat op het punt zou staan naar huis te moeten.


Ja is opvallend...denk dat Tim gewoon groen krijgt omdat Janine er uit moest

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #187 Gepost op: 20-01-2013, 21:22:00 »
Is iedereen het ermee eens dat er in de preview van afl. 4 drie kokers te zien zijn? Namelijk nog twee kokers in Tim's zak, en een koker die wordt gejat/weggenomen? Als dat zo is is het toch wel 100% zeker dat Tim blijft en dat er in afl. 4 nog meer kokers worden verdiend, toch?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Cactuss

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #188 Gepost op: 20-01-2013, 21:26:42 »
En dan staat deze tweet bij Tim op de avro site  ::ohno::... Tsja, past ook wel bij m, met New Kids  ::rofl::

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #189 Gepost op: 20-01-2013, 21:29:42 »
Is iedereen het ermee eens dat er in de preview van afl. 4 drie kokers te zien zijn? Namelijk nog twee kokers in Tim's zak, en een koker die wordt gejat/weggenomen?
Eens!

Als dat zo is is het toch wel 100% zeker dat Tim blijft
Oneens!

en dat er in afl. 4 nog meer kokers worden verdiend, toch?
Eens!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #190 Gepost op: 20-01-2013, 23:29:00 »
Ik denk dat Tim een rood scherm heeft gekregen maar dat hij de kans krijgt om zich terug in het spel te werken. Mocht hem dit lukken, dan mogen de kandidaten en wij thuis natuurlijk niet weten dat hij een rood scherm heeft gekregen want een rood scherm betekent dat diegene niet de mol is. Vandaar dat iedereen weg moest bij de executie en vandaar dat wij zn scherm niet te zien krijgen.

Allemaal groen geloof ik niet in want dan zouden ze die hele executie wel overslaan en waarom dan iedereen wegsturen?

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #191 Gepost op: 20-01-2013, 23:49:43 »
een rood scherm betekent dat diegene niet de mol is
Niet waar.


De regel is "de mol hoeft nooit naar huis", niet "de mol krijgt nooit een rood scherm".
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #192 Gepost op: 20-01-2013, 23:58:15 »
Niet waar.


De regel is "de mol hoeft nooit naar huis", niet "de mol krijgt nooit een rood scherm".

Maar waarom zou je de mol een rood scherm geven? Dan is dat toch helemaal niet betrouwbaar meer?
Ook Angela hechtte de allesblissende waarde aan het zien van een rood scherm en zij weet precies hoe dat werkt dus...

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #193 Gepost op: 21-01-2013, 08:31:03 »
Iedere kandidaat die is afgevallen is niet de Mol, ook al krijgt hij of zij de kans om terug te keren. Dus Tim is niet de Mol.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #194 Gepost op: 21-01-2013, 10:48:31 »
Iedere kandidaat die is afgevallen is niet de Mol, ook al krijgt hij of zij de kans om terug te keren. Dus Tim is niet de Mol.
We weten nog niet of er uberhaupt een kans is dat hij niet terugkomt. Als hij zeker terugkomt, maar deze schijnexecutie iets was om hem van de groep af te zonderen voor een bepaalde opdracht of zo, dan weten we niks.
...óf niet!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #195 Gepost op: 21-01-2013, 15:04:54 »
Is iedereen het ermee eens dat er in de preview van afl. 4 drie kokers te zien zijn? Namelijk nog twee kokers in Tim's zak, en een koker die wordt gejat/weggenomen? Als dat zo is is het toch wel 100% zeker dat Tim blijft en dat er in afl. 4 nog meer kokers worden verdiend, toch?

Nee, (als we het tenminste over hetzelfde beeld hebben) ik zag net in een andere topic nl. een screenshot daarvan en toen bleek het een portemonnee te zijn ipv kokers!

(zal even kijken of ik het nog snel terug kan vinden)


Gevonden, in de topic van afl. 3

« Laatst bewerkt op: 21-01-2013, 15:07:34 door Miek37 »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #196 Gepost op: 21-01-2013, 15:15:36 »
Op screenshot zie je het niet goed, hier is de koker net van hem weggenomen en is linksboven in beeld. Kijk het filmpje zelf terug, dan zie je dat het wel degelijk een koker is.
The British are not impressed.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #197 Gepost op: 21-01-2013, 16:04:03 »
ik zag net in een andere topic nl. een screenshot daarvan en toen bleek het een portemonnee te zijn ipv kokers!

Als ik het uitvergroot, zou ik toch zeggen dat het twee kokers zijn, naast die ene van Kees. Dat maakt samen drie. Dus er komt nog een opdracht met Tim erin. Maar niet per se uitgevoerd na de executie die we in aflevering 3 zagen.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #198 Gepost op: 21-01-2013, 16:05:51 »
Of Tim komt gewoon NIET terug  ::tandpastasmiley::

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #199 Gepost op: 21-01-2013, 18:20:34 »
Ja is opvallend...denk dat Tim gewoon groen krijgt omdat Janine er uit moest

ik herhaal mijzelf maar even ... wat is het punt ??Janine ligt eruit ,zeer onverwacht....wat te doen... iedereen groen.
Zie het probleem niet ???
Wat mis ik??