Ik vind dat juist weer te opvallend voor iemand die de mol is. Wat wel weer pleit voor hem als mol is de zin: 'ik speel mijn eigen spel' (dat doet de mol), maar ik vraag me af heeft hij Janine gezien of was die ontmoeting puur toeval?
Nou ja in eerste instantie had ik de neiging om te zeggen: domme actie als hij de mol is, om dan recht op die bus met Janine erin af te stappen.
Maar als ik het zo bekijk heeft hij wellicht helemaal niet doorgehad dat Janine in die bus zat toen hij erop af stapte en toen ze hem eenmaal gespot had kan het te laat geweest zijn. Terugdenkend aan AnneMarie die zich te pletter schrok dat William volhield haar te hebben gezien, terwijl dat niet kon, kan ik me voorstellen dat hij dan ter plaatse geschrokken is en snel heeft geïmproviseerd.
Er is op zich ook als kandidaat wat voor te zeggen niet mee te gaan want je weet niet zeker of je idd dezelfde bestemming hebt, en mogelijk ga je mee in iets wat fout is (ongeacht of de ander de mol is of niet). Het was nog niet per se duidelijk dat iedereen dezelfde bestemming had omdat ze allemaal individueel vertrokken en zijn clue niet direct verband leek te houden met de kerk die Janine noemde.
Ik vond vooral zijn 'ik moet naar 20 ZAR' overdreven dom. Ik bedoel, zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen en er waren alleen camera's om hem heen dus hij maakte geen show tov andere kandidaten oid. Maar mja.. Dat vind ik als mol dekmantel ook wel weer vreemd eigenlijk dus sja.
Nog steeds denk ik dat hij prima tot die rol in staat is dus ik houd hem in de gaten, maar hij was wel verwarrend en vreemd bezig deze aflevering.