Auteur Topic: [KANDIDAAT] Tim Haars  (gelezen 71319 keer)

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #100 Gepost op: 13-01-2013, 17:52:03 »
Haha! Toen ik jouw foto zag ging ik er vanuit dat je doelde op 'in case of loss'; verwijzend naar de mogelijke case-hint. Een paar posts verderop besefte ik me pas dat je op iets anders doelde. :D

Haha shit!
Die "Case" zit nu ook overal hè haha...


Offline ShopAholic

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Shop till you drop!
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #101 Gepost op: 14-01-2013, 17:06:41 »
Mijn gevoel zegt TIM!
Shop till you drop

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #102 Gepost op: 14-01-2013, 17:25:01 »
Even een vraag/opmerking:

Bij het dictee waar Kees Tim aanduidt,hoor je vlak als Kees 'Tim' zegt
een tweede keer Tim. Weet iemand van wie dit komt? Het is zo rond '30.32'
klaar voor de strijd

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #103 Gepost op: 14-01-2013, 17:29:24 »
Even een vraag/opmerking:

Bij het dictee waar Kees Tim aanduidt,hoor je vlak als Kees 'Tim' zegt
een tweede keer Tim. Weet iemand van wie dit komt? Het is zo rond '30.32'

Ik denk Art. Het is een mannenstem en niet Joep (mocht niet meebeslissen) of Daniël (klinkt heel anders).

Offline Erphon

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #104 Gepost op: 15-01-2013, 20:26:21 »
De 13 uit aflevering 1 en  tweemaal de 31 uit aflevering 2 op een rijtje:

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #105 Gepost op: 15-01-2013, 20:31:44 »
Ik vind die laatste twee "13-hints" zwak. We zien Tim én Joep na de klok die op 31 nog wat staat. Was alleen Tim na of tegelijk met de klok in beeld te zien had ik het een stuk sterker gevonden, al hadden ze niet kunnen uitkienen dat Tim in de 32e minuut zou starten. Ook zit Tim niet op stoel 31 maar op 30, en zitten verschillende andere kandidaten óók in de buurt van een stoel 31 op hun rij. Komt nog bij dat 31 letterlijk gespiegeld natuurlijk geen 13 is.

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #106 Gepost op: 15-01-2013, 20:33:30 »
Tim is neit de mol

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #107 Gepost op: 15-01-2013, 23:35:10 »
Als je 13 spiegelt krijg je "EI". Wel, op het moment dat ie dacht dat "20 zar" een locatie is vond ik Tim wel een beetje een ei hoor ::rofl::

(niks persoonlijks tegen Tim, vond het wel geestig).

Maar om door te gaan op dat ei, 't was Kees die zei "kip, ik heb je" ::vergroot::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline MoleShowdown

  • Forumlid
  • Pilipinas
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #108 Gepost op: 17-01-2013, 02:18:35 »
Ik vind die laatste twee "13-hints" zwak. We zien Tim én Joep na de klok die op 31 nog wat staat. Was alleen Tim na of tegelijk met de klok in beeld te zien had ik het een stuk sterker gevonden, al hadden ze niet kunnen uitkienen dat Tim in de 32e minuut zou starten. Ook zit Tim niet op stoel 31 maar op 30, en zitten verschillende andere kandidaten óók in de buurt van een stoel 31 op hun rij. Komt nog bij dat 31 letterlijk gespiegeld natuurlijk geen 13 is.
Het lijkt alsof de productie Tim naar voren wil schuiven als mogelijke mol (en Tim werkt inderdaad niet tegen  ::tandpastasmiley::) en dat wordt ook opgepikt door het grote publiek. Hij is namelijk verdacht nr. 1 in de polls. Zo'n duidelijke 13 hint (13 rand) in aflevering 1, ...denk 't niet. Hij lijkt inderdaad muntjes in z'n hand te hebben dus of hij heeft al geld uitgegeven en inderdaad 13 rand over, of hij heeft meer/minder, maar denk: laat ik 13 zeggen, dat klinkt verdacht. In beide gevallen is het handig 'meegenomen' door de productie. Wat betreft de laseropdracht, de klok is bij alle kandidaten in beeld op de achtergrond, behalve bij Tim (en Joep), dan komt er een close-up van de klok: 31 min zoveel. Met iets teveel nadruk in beeld, als je 't mij vraagt. Dan de theaterstoelen, simpel, wie zit er òp stoel 31, .....Paulien. Is dit een hint? Geen idee, i.i.g. geen heel sterke. ('13' is natuurlijk wel het spiegelbeeld van '31'. Je hoeft 'spiegelbeeld' niet heel letterlijk te nemen, want dan is 'ei' ook niet goed, maar eerder iets van 'epsilon omgedraaide 1' ).


Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #109 Gepost op: 17-01-2013, 21:33:46 »
Ik denk dat we nog niet van Tim af zijn. We hebben namelijk geen rood scherm gezien er is denk ik wat met die kokertjes of ze kunnen hem later terug kopen ofzo

Offline Mr. Molska

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voorheen KaMol.
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #110 Gepost op: 17-01-2013, 21:35:46 »
Er móét een rood scherm te zien zijn. Bij élke afvaller. Dus óók bij Tim. Tim komt terug! Ben ik van overtuigd.
Expeditie Peking Mol-Boyard. Ik zeg ja.

Offline Polargust

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Chinese dierenriem mist de mol die ik zoek!
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #111 Gepost op: 17-01-2013, 21:37:51 »
dit had ik niet verwacht

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #112 Gepost op: 17-01-2013, 21:37:59 »
Het lijkt alsof de productie Tim naar voren wil schuiven als mogelijke mol (en Tim werkt inderdaad niet tegen  ::tandpastasmiley::) en dat wordt ook opgepikt door het grote publiek. Hij is namelijk verdacht nr. 1 in de polls. Zo'n duidelijke 13 hint (13 rand) in aflevering 1, ...denk 't niet. Hij lijkt inderdaad muntjes in z'n hand te hebben dus of hij heeft al geld uitgegeven en inderdaad 13 rand over, of hij heeft meer/minder, maar denk: laat ik 13 zeggen, dat klinkt verdacht. In beide gevallen is het handig 'meegenomen' door de productie. Wat betreft de laseropdracht, de klok is bij alle kandidaten in beeld op de achtergrond, behalve bij Tim (en Joep), dan komt er een close-up van de klok: 31 min zoveel. Met iets teveel nadruk in beeld, als je 't mij vraagt. Dan de theaterstoelen, simpel, wie zit er òp stoel 31, .....Paulien. Is dit een hint? Geen idee, i.i.g. geen heel sterke. ('13' is natuurlijk wel het spiegelbeeld van '31'. Je hoeft 'spiegelbeeld' niet heel letterlijk te nemen, want dan is 'ei' ook niet goed, maar eerder iets van 'epsilon omgedraaide 1' ).



En dat is na deze aflevering alleen nog maar erger geworden, tenzij het grote publiek ervan uitgaat dat hij er daadwerkelijk uitligt wat natuurlijk niet zo is.

Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #113 Gepost op: 17-01-2013, 21:38:37 »
Er móét een rood scherm te zien zijn. Bij élke afvaller. Dus óók bij Tim. Tim komt terug! Ben ik van overtuigd.


Twee zielen 1 gedachte

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #114 Gepost op: 17-01-2013, 21:38:53 »
Hij is idd sowieso de mol niet. Hij werd zo erg naar voren geschoven dat je bijna wel kon vermoeden dat er iets ging gebeuren op t einde.

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #115 Gepost op: 17-01-2013, 21:49:30 »
Hij is idd sowieso de mol niet. Hij werd zo erg naar voren geschoven dat je bijna wel kon vermoeden dat er iets ging gebeuren op t einde.

Dit! Hij komt sowieso wel terug, maar hij is echt niet de mol.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #116 Gepost op: 17-01-2013, 21:56:34 »
Tim komt wel terug. Ik gok dat de mol moest voorspellen wie er af zou vallen. Als de mol het fout had, hoeft er niemand naar huis. Zoiets.
Dat gesprekje met Art was ook geen afvallersgesprekje, Art vroeg gewoon of hij het leuk had tot nu toe. En doei. Tot morgen :)

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #117 Gepost op: 17-01-2013, 22:03:19 »
Wie gaat er überhaupt van uit dat Tim niet terugkomt?

Offline laura12fr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #118 Gepost op: 17-01-2013, 22:09:55 »
Misschien is er dan toch een kokertje geopend?

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #119 Gepost op: 17-01-2013, 22:10:38 »
Er staat op de Avro-site nu het afvallersdagboek van Tim. Die van Janine is opeens verdwenen......
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.