Auteur Topic: [KANDIDAAT] Tim Haars  (gelezen 71283 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #160 Gepost op: 18-01-2013, 15:43:33 »
niet gelijk een duidelijke feit dat Tim het is
Ik denk dat dat wel zeker is, met dat hemdje dat eronder uit lubbert. Alleen kan je wellicht stellen dat Tim in dat beeld weldegelijk een "vertrekkende actie" laat zien ofzo. Ik vermoed zelf dat hij gewoon weer volop mee gaat doen met het spel maar je weet niet wat er in die kokers zit en of hij niet toch nog exit moet in 2e instantie.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #161 Gepost op: 18-01-2013, 15:50:07 »
Ik zag hem precies vertrekken zonder bagage.
Vreemd, behalve indien hij terugkomt natuurlijk.
klaar voor de strijd

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #162 Gepost op: 18-01-2013, 15:55:06 »
Goed, maar dat zegt alleen iets over dat shot met die grijze fleece-dinges. Er is ook nog altijd die Doka, waarin hij ook te zien is (althans, dat wordt aangenomen dat hij dat is tot het tegendeel is komen vast te staan.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #163 Gepost op: 18-01-2013, 15:57:33 »
Tim zegt in de Roodshow dat die beelden eerder geschoten zijn. Wat nonsens is, want die kokers hebben ze helemaal nog niet zo lang.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #164 Gepost op: 18-01-2013, 15:58:17 »
Denk je dat hij z'n kleding heeft achtergelaten voor de arme kindjes kandidaten in Afrika? ;)

Zou leuk zijn, maar je kan niet uitsluiten dat een Kees of Daniël ook een grijs vest heeft meegenomen.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #165 Gepost op: 18-01-2013, 16:03:39 »
Zou leuk zijn, maar je kan niet uitsluiten dat een Kees of Daniël ook een grijs vest heeft meegenomen.

Het verhaal van Tim in de Roodshow is één en al vaagheid en tegenspraak, maar Tim beaamt dus dat hij het is, maar dat die beelden eerder geschoten zijn. For what it's worth.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #166 Gepost op: 18-01-2013, 16:07:46 »
Tim zegt in de Roodshow dat die beelden eerder geschoten zijn. Wat nonsens is, want die kokers hebben ze helemaal nog niet zo lang.
Kunnen wel beelden van afgelopen aflevering zijn, maar dat we dat nog niet hebben gezien. Zoals iemand al had geopperd, Art zegt: "Misschien moet je die maar niet open maken." Heeft hij stiekem die koker te pakken gekregen en toch opengemaakt? Daardoor kreeg hij een 'penalty tegen' bij de test, zijn er extra vragen fout gerekend? Of kreeg hij daarom een geheime extra opdracht (zoals Paul die de molboekjes moest stelen)?
The British are not impressed.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #167 Gepost op: 18-01-2013, 16:09:34 »
Misschien heeft Tim wel vlak na de wildlife opdracht, voor de executie, die koker doorgespeeld gekregen van iemand en is ie onderweg mee naar Nederland gegaan, net zoals het molboekje van Froukje in seizoen 9! Krijgen we dat volgende week pas te zien :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #168 Gepost op: 18-01-2013, 16:55:46 »
Tim zegt in de Roodshow dat die beelden eerder geschoten zijn. Wat nonsens is, want die kokers hebben ze helemaal nog niet zo lang.
Dat zeg ik ook al eerder in mijn commentaar en ik denk dat het klopt. Die beelden zijn direct geschoten na de opdracht. Daniel heeft de kokers te pakken gekregen en Tim krijgt die van Daniel.
In de koker zit een opdracht: Je krijgt een vrijstelling, maar de volgende aflevering mag je niet mee doen.

Niet fijn natuurlijk als kandidaat, want zo mis je veel info.
Tim komt einde aflevering terug (zie verbaasde gezichten in de trailer) en ik vrees dat hij dan aan het eind echt afvalt (en dan klopt zijn dagboek dus ook)...

Offline colinvanv

  • Forumlid
  • WIDM is het beste programma van de NL-tv!
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #169 Gepost op: 18-01-2013, 17:46:02 »
Tim komt denk ik sowieso terug omdat,

Waarom krijgen we zijn rode scherm niet te zien?
Waarom mochten de kandidaten de executie niet zien? (Misschien krijgt hij een opdracht om weer in het spel terug te komen die de kandidaten niet mogen horen...)
Waarom mochten de kandidaten geen afscheid nemen?
Waarom zien we in de leader van volgende week zijn broek?
Normaal nadat de kandidaat rood krijgt heeft art nog een gesprek, dit gesprek was wel heel kort van stof...
Waarom zat Tania volledig op Tim en gaat wel 3 afleveringen door maar Tim zelf "niet"?
Waarom neemt hij zijn bagage niet mee?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #170 Gepost op: 18-01-2013, 18:10:00 »
Ik kan op één vraag antwoord geven nl. het doorgaan van Tania:

- Tania is de mol
- De mol heeft veel gemeen met Tim
- Tim is toch de mol

Bedenk ook: Zarayda en Paulien zaten nu ook op Tim zeggen ze.
Daarbij: een paar jaar geleden zat Edo weken op Patrick, Patrick vloog er voor de finale uit.
Dus het kan
klaar voor de strijd

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #171 Gepost op: 18-01-2013, 18:20:09 »
doorgaan van Tania:
Waarom? Heel simpel, zij en Tim zitten beiden totaal verkeerd en vullen alles verkeerd in.

Tania heeft dan nog het geluk dat de echte mol toevallig in het juiste groepje zit. Dus krijgt net een punt meer dan Tim.

Bijv. bij de vraag is de mol een man of vrouw? Tania kruist man aan en met Kees krijgt zo het punt. Tim kruist Paulien aan en zit dus fout.

Jouw 3 mogelijkheden kunnen ook wel maar ik denk zelf dat beiden totaal verkeerd zitten  ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #172 Gepost op: 18-01-2013, 18:21:31 »
of optie 5: Tania was gewoon sneller in de test
klaar voor de strijd

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #173 Gepost op: 18-01-2013, 18:30:41 »

Waarom zien we in de leader van volgende week zijn broek?


Wellicht omdat zijn broek wel door mocht naar de volgende aflevering, en hijzelf niet?

De verontwaardiging van Tim op de boot, is denk ik gespeeld. En als dat klopt, dan laat ie Tania, die toch tamelijk dominant aanwezig is de boel in het honderd lopen (varen, in dit geval), en hij blijft buiten schot.


Zomaar een overdenking van mijn kant.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #174 Gepost op: 18-01-2013, 19:14:25 »
Ik kan op één vraag antwoord geven nl. het doorgaan van Tania:

- Tania is de mol
- De mol heeft veel gemeen met Tim
- Tim is toch de mol
- Iedereen kreeg groen, Tim kreeg helemaal niks, behalve een opdracht, of wat dan ook waardoor hij nog niet uit het spel is, maar dit alles krijgen we in de toekomst pas te zien.

Zo lang we niet weten wat er nu echt aan de hand is, kan je niet zeggen waarom Tania niet is afgevallen.
The British are not impressed.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #175 Gepost op: 18-01-2013, 19:35:59 »
Ik kan op één vraag antwoord geven nl. het doorgaan van Tania:

- Tania is de mol
- De mol heeft veel gemeen met Tim
- Tim is toch de mol

Bedenk ook: Zarayda en Paulien zaten nu ook op Tim zeggen ze.
Daarbij: een paar jaar geleden zat Edo weken op Patrick, Patrick vloog er voor de finale uit.
Dus het kan


Feitelijk zegt dit helemaal niks. Als Tim daadwerkelijk de meeste fouten had, kan het zijn dat Tim en Tania gewoon allebei de totaal verkeerde mol hadden. Daarnaast kun je ook met de goede mol de minste vragen goed beantwoorden (Marit vorig seizoen)

In seizoen 11 overleefde Karin 3 keer een verkeerde mol.

Het kan zelfs nog bonter. Er is een buitenlands seizoen waarin de uiteindelijk winnaar maarliefst drie keer (gedeeld) de minste goede antwoorden had gegeven. Diegene had alleen drie keer de test sneller ingevuld dan de medekandidaat die ook maar 1 of 2 vragen goed had.
« Laatst bewerkt op: 18-01-2013, 19:41:50 door Qper »

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #176 Gepost op: 18-01-2013, 19:42:52 »
Wellicht omdat zijn broek wel door mocht naar de volgende aflevering, en hijzelf niet?

 ::rofl::
Er zijn nog 2 kandidaten over.
Tim en Tims broek!
Tims broek: GROEN!
Tim: ROOD!

Sorry slechte humor  ::schaam::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #177 Gepost op: 18-01-2013, 22:06:35 »
Zo lang we niet weten wat er nu echt aan de hand is, kan je niet zeggen waarom Tania niet is afgevallen.

Je kunt in theorie de test altijd als één-na-slechtste maken en daarmee dus finalist worden. Zo heb ik het ook ooit in een online spel gehad, dus in de echte serie kan het ook. Een groen scherm betekent niet altijd dat je de test goed hebt gemaakt, het betekent in ieder geval wél dat je de test niet als àllerslechtste hebt gemaakt.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #178 Gepost op: 18-01-2013, 22:32:50 »
Bij de Australische mol is dat wel een keer gedaan.
Uh? Vertel meer?
::rofl::
Er zijn nog 2 kandidaten over.
Tim en Tims broek!
Tims broek: GROEN!
Tim: ROOD!

Sorry slechte humor  ::schaam::
ik vond 'n eigenlijk wel lekker droog... ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #179 Gepost op: 19-01-2013, 02:16:56 »
Het verhaal van Tim in de Roodshow is één en al vaagheid en tegenspraak, maar Tim beaamt dus dat hij het is, maar dat die beelden eerder geschoten zijn. For what it's worth.
Is dat niet een beetje hoe Tim is? :P Lekker vaag, zoals in het programma ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human