Auteur Topic: [Mol] Kees Tol  (gelezen 409368 keer)

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #260 Gepost op: 24-01-2013, 22:56:38 »
Ik vind Kees ook helemaal niet verdacht overkomen in de montage. Hij wordt amper genoemd als mol, in de test zelfs maar één of twee keer. Hij is niet veel in beeld, en voor de random kijker is het echt niet zo obvious. Niemand in mijn omgeving verdenkt Kees. Van de andere kandidaten worden juist wel veel opvallende acties in beeld gebracht.

Je zit wel diep in het tunneltje precies  ;)
Ik vind namelijk dat hij echt wel nog verdacht wordt gemaakt, hoor. Ze laten Paulien namelijk heel haar theorie over "follow the money" uitleggen en wie staat vanonder: Kees. Wat doet de mol? Zo min mogelijk geld binnenhalen, dat is hem toch heel verdacht maken en zo zijn er nog wel een paar dingen hoor. Het mollen bij het de woorden was ook best opvallend,...
Maar ja, iedereen zoekt dingen om zijn/haar mol te bevestigen en anderen (ik) proberen die te verwerpen  ;D
Hij komt in ieder geval heel verdacht over voor mij, dus hij kan best de mol zijn, maar dan is het naar mijn mening wel heel overduidelijk.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #261 Gepost op: 24-01-2013, 22:57:02 »
Oh, ben ik toch niet de enige die dat zag... :)
Zarayda kijkt toch gewoon?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #262 Gepost op: 24-01-2013, 22:58:12 »
Dit was wel een aflevering waarbij je moeilijk een mol aan het werk kon zien. In opdracht 1 zit het grootste gedeelte van de kandidaten gewoon simpelweg te wachten tot ze bevrijdt worden (of niet). Maakt Tania vooral een stuk minder aantrekkelijk als mol, want die heeft totaal geen invloed.

En opdracht 2 valt ook weinig te mollen. Je kan natuurlijk opeens spontaan last hebbben van geheugenverlies (Tim en Daniel) maar de mooiste molpositie is natuurlijk als je een beetje vaag en vooral veel moeilijke woorden kan schreeuwen.

Voor deze aflevering is Kees dan ook de grootste verdachte qua mollenstreken.

Ik vind Kees ook helemaal niet verdacht overkomen in de montage. Hij wordt amper genoemd als mol, in de test zelfs maar één of twee keer. Hij is niet veel in beeld, en voor de random kijker is het echt niet zo obvious. Niemand in mijn omgeving verdenkt Kees. Van de andere kandidaten worden juist wel veel opvallende acties in beeld gebracht.

Ik denk juist dat een redactie een mol ook zou wegzetten in de montage toch?

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #263 Gepost op: 24-01-2013, 22:59:25 »
Zarayda kijkt toch gewoon?

Touché. ;)

Vind Paulien's blik leuker... Da's nou letterlijk wildplassen.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #264 Gepost op: 24-01-2013, 23:00:24 »
Zou het wel een leuke molactie vinden, dat Kees net doet alsof hij moet plassen en daarmee gewoon het geld voorbij laat gaan aan de kandidaten.

Maar voor de rest zou Kees als Mol de grootste anti-climax in de geschiedenis van Wie is de Mol zijn en dat zou ik echt totaal NIET leuk vinden.  ::ohno::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline WIDMtips

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #265 Gepost op: 24-01-2013, 23:11:12 »
Foto verwijderd
« Laatst bewerkt op: 25-01-2013, 18:04:27 door Dolfie, Reden: Groepsfoto verwijderd i.v.m. crossposting »

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #266 Gepost op: 24-01-2013, 23:14:02 »
Als je goed kijkt, is dan eerder Daniel verkleint ofzo, want hij is op die foto van aflevering 4 bijna even groot als Tania en Zarayda.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #267 Gepost op: 24-01-2013, 23:15:07 »
Daniël staat verder naar achteren. En het perspectief doet dan de rest.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #268 Gepost op: 24-01-2013, 23:18:48 »
Oh, ben ik toch niet de enige die dat zag... :)

Jammer dat ie niet op 13:13 zit :P Je kunt er genoeg onderschriften mee bedenken  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #269 Gepost op: 24-01-2013, 23:20:01 »
Nee, is precies 13:00 dit jaar.
The British are not impressed.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #270 Gepost op: 24-01-2013, 23:21:51 »
Ze staan op een heuveltje kennelijk

Offline Alja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #271 Gepost op: 24-01-2013, 23:47:35 »
Wat ik ook wel verdacht vond aan Kees (maar goed, Keestunnel), was dat hij per se bij de adrenalinegroep wilde horen. De groep wilde hem in de taalgroep, maar dat wilde hij echt niet. Toen hij uiteindelijk doorhad dat hij kon tegenstribbelen wat hij wilde, maar dat hij toch wel moest gaan, ging hij. Maar moest hij wel z'n tactiek veranderen. En natuurlijk was de adrenalinegroep een veel mollerige positie dan aan de kant. Want twee woorden (van die on-mo-ge-lij-ke woorden) opsommen die niet onthouden worden, is een veel kleinere schade aan de pot dan eenderde van de totale woorden (ivm drie lopers) niet noemen.

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #272 Gepost op: 25-01-2013, 00:03:26 »
Dus als Kees in de adrenalinegroep had gezeten, dan had hij geen enkel van de 8 toegeroepen woorden onthouden?
En dan had niemand dat gek gevonden?
Goede jacht!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #273 Gepost op: 25-01-2013, 00:04:19 »
Dus als Kees in de adrenalinegroep had gezeten, dan had hij geen enkel van de 8 toegeroepen woorden onthouden?
En dan had niemand dat gek gevonden?

 ;D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #274 Gepost op: 25-01-2013, 00:25:02 »
Ze staan op een heuveltje kennelijk
::vergroot:: ::ok::

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #275 Gepost op: 25-01-2013, 07:11:30 »
Hmm beetje een katerig gevoel overgehouden aan de aflevering gisteren.
Weet niet waarom, waarschijnlijk omdat het me niet bevalt dat Kees zo duidelijk aan het mollen was/leek, en dit ook nog eens duidelijk uitgelicht werd.

Misschien is dat waar 'anders dan anders' op sloeg, ik weet niet.
Maar nu hij voor het eerst (wat mij betreft) duidelijke molsacties toont word ik juist achterdochtig (i.e. dat hij het dan wel niet zal zijn).  :P

Maar goed ik heb ook niet echt meer iemand die ik evenzeer verdenk op dit moment.  ::ohno::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #276 Gepost op: 25-01-2013, 11:57:53 »

Maar voor de rest zou Kees als Mol de grootste anti-climax in de geschiedenis van Wie is de Mol zijn en dat zou ik echt totaal NIET leuk vinden.  ::ohno::

Nee, volgens mij molt hij veel beter dan Patrick en Annemarie, al kun je daar pas over oordelen na de terugblikaflevering.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #277 Gepost op: 25-01-2013, 12:06:57 »
Nee, volgens mij molt hij veel beter dan Patrick en Annemarie, al kun je daar pas over oordelen na de terugblikaflevering.

Mee eens.  ::jaja::
Zelfs al zou voor sommige mensen misschien een deel van het moljagen minder leuk zijn dan anders door die hint, áls die al klopt, dan nog vind ik dat Kees het tot nu toe voor zover ik kan beoordelen prima zou doen. Er gebeurt namelijk volgens mij best veel achter de schermen. Ik denk ook dat hij als mol  redelijk subtiel te werk zou gaan. Maar dat kunnen we inderdaad pas weten in de allerlaatste aflevering.

Ik ben in ieder geval erg benieuwd of er nu wél of geen geld gestolen is, onder meer. :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #278 Gepost op: 25-01-2013, 12:15:10 »
Als Kees de Mol is zou ik het subtiel stelen van de derde koker en die vervolgens openmaken een leuke molactie vinden. Maar erg verdacht was het wel, aangezien juist hij degene was die bij het openmaken van de kokers eerder als enige wat tegensputterde. (Dat tegensputteren maar niet doorzetten is ook erg mols.)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #279 Gepost op: 25-01-2013, 12:28:44 »
Nouja we weten nog niet wat ze met het foto papier kunnen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human